Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het ook zwaar zat. Ben al een tijdje aan het proberen om ermee te minderen/kappen, maar het gaat gewoon niet. Bij mij komt het ook door de alcohol, als ik heb gezopen moet ik er gewoon bij snuiven. Ik gebruik het alleen in het weekend, maar doe dat nu al sinds m'n 15e, dat is dus al 5 jaar. De laatste tijd ging het wel OK, gaf m'n geld lekker aan andere dingen uit enzo, voelde me weer goed en zat weer goed in m'n vel, maar heb 't de laatste 3 weken weer ff ingehaald lijkt wel. Heb er afgelopen weekend weer 250 aan drank en coke doorheengejaagd, vrijdag en zaterdag, en ben nu geestelijk een wrak. Ben zelfs een beetje paranoide op het moment, heb het idee dat ik van het weekend iets verkeerds heb gedaan/gezegd en ik daar binnenkort dus een probleem door heb. Dat terwijl ik me absoluut niet kan herinneren wat ik dan gedaan/gezegd moet hebben (alhoewel ik me nooit veel kan herinneren als ik in die staat ben) 't Probleem is gewoon dat ik zelf besef dat ik mezelf geestelijk en lichamelijk zwaar naar de klote help, dat ik weet dat ik gelukkiger ben als ik niks gebruik, maar dat het gewoon niet lukt ermee te kappen. Het begint weer met die paar biertjes in de kroeg en voor ik 't weet loop ik er weer als een dwaas bij. Heb altijd gedacht dat ik sterker dan dit was, maar het is er in die 5 jaar langzaam toch ingeslopen blijkbaar."