Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het zat

ik ben het zat

79 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
toen had ik het ook al vaak genoeg bedacht, maar dit heb ik nuchter geschreven

maar deze keer ben ik het ook echt zat, en heb dan ook alles wat ik nog had weg gegooit, dat voelde goed. Nu komt nog het probleem alcohol
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
succes!
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#3
succes idd crack is echt teringzooi, ik heb het nu drastisch aangepakt, pinpas aan vriend gegeven, telefoon gewist, zit me helemaal suf te blowen werkt een beetje, niet ideaal maar beter dan de base
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
:( Good luck. Iedereen heeft er uiteindelijk echt wel de kracht voor, jij ook :grin:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#5
kutwereld, als iets fout gaat gaat eht ook gelijk fout :angry:

nu heb ik geeneens een baan meer
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oow hoe komt dat? Komt het door je gebruik?
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je was zeker een dealer :P
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee ik was geen dealer, ben ontslagen :(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Door drugs?
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet opgeven, doorzetten!!
Iets gebeurt nooit voor niets, Succes!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cocaine sucks ..... brengt niets nieuws, ouwe koek waar je makkelijk zonder kan.

Succes.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
space scientist zei:
nee ik was geen dealer, ben ontslagen :(
Klik om te vergroten...

O zomaar of vanwege je gebruik ?

Enne spoot je de coke of base je die shit ?

Of ben je nog ' maar' in het snuifstadium ?

Stonie
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
gedeeltelijk wel door me gebruik. :(

ik was 3 a 4 weken geleden bezig mijn eigen coke om te zetten en te roken, dat is gelukkig niet helemaal gelukt, maar het spul werkte wel
P
Pure_Spiritual_ForceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Te ipsum ab Inferis serva



Your friend D...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Succes toegewenst!
Ik hoef het voorlopig ook niet meer. Ik deed het al sterk met mate, maar ik ben het allemaal ook even zat. :wave:
R
RintintinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat het belangrijk is dat je een plan maakt.
Probeer positieve dingen te doen die je voldoening geven en vraag 1 echte vriend of vriendin in je omgeving als steun tijdens het proces.
Ik weet niet hoe diep je zit , ikzelf zit heel diep en het allergste is vind ik de schaamte. ik had nooit gedacht dat het zover zou komen bij mij.
Het heeft ook niets met geen ,ruggegraat hebben, te maken.
Al mijn vrienden die ook gebruiken , echt hele verzorgde nette mensen zie ik ook langzaam wegglijden.
Je bent niet zomaar verslaafd maar op een gegeven moment bereik je een het punt van NO RETURN , dan ben je gewoon de lul.
Echt ik heb karakter , het proces heeft bij mij wel 12 jaar geduurd , als je ziet wat ik erdoor heen gooi is niet normaal, ik kan het financiel makkelijk veroorloven maar je hele levensgeluk ebt weg.
Volgens mij ben je nog heel jong, probeer te kappen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
eerste weekend zonder coke, voelde wel raar. Ik heb we geprobeerd er aan te komen maar een vriend hielt me tegen. Het was wel weer alcohol de de trek maakte :(
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben er ooit van afgekicked toen ik het niet meer kon betalen.
Maar laat het a.u.b niet zo ver komen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
space scientist zei:
eerste weekend zonder coke, voelde wel raar. Ik heb we geprobeerd er aan te komen maar een vriend hielt me tegen. Het was wel weer alcohol de de trek maakte :(
Klik om te vergroten...

Goed van je vriend! En goed dat het je gelukt is dit eerste weekend!
Kop op! Je zult zien, dat het snel beter zal gaan, probeer genoeg afleiding in de weekenden te vinden, zodat je minder eraan zult denken!
Succes nogmaals! :wave:
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#20
je mag echt niet opgeven
ik ben er nu een zeven tal maanden van af en sinds ik het niet meer gebruik is mijn leven weer rooskleurig.
de eerste 3 tot 4 maanden ga je het mentaal nog heel moeilijk krijgen
maar als die voorbij zijn gaat het alleen maar beter en beter.
zorg er voor det je die vrienden van vroeger niet meer ziet want de kans is heel groot dat je het terug gaat gebruiken.

don't give up !!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."