Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het zat

ik ben het zat

79 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik walg van me zelf, ik trap mezelf naar beneden. Vrienden die ik minder ga zien, familie waar ik alleen nog maar ruzie mee maak. Mijn geld gaat alleen op aan dat en ik zit in de schulden.

Het moet eens afgelopen zijn, ik ben het zat, ik stop er mee. Het is al ver genoeg gegaan.

alles wat ik had heb ik weg gegooit, mijn snuifkitje geef ik aan iemand anders. De mensen die het doen probeer ik te vermijden, telefoon nummer van dealers verwijderd.

nu rest alleen mijn eigen kracht om het niet te doen nog.........
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
The best of luck toegewenst, Scientist.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja succes, maar sta voor 200% achter je keuze om te stoppen, dan lukt het.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb net alles weg gegooit wat ik had, zag zo het poeder wegvliegen door de lucht. Dat voelde goed


heb ook al mijn beste vriend ingelicht die eht ook doet, en die staat achter me, en stopt met me mee
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes kulleke.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
HEEL VEEL SUCCES.

en als je vriend het niet volhoudt niet direct opgeven hé! :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
All the loved ones that you lied to are now strangers left behind.
All the ones that really mattered well you stood on as you climbed.
You were holding out forever for your fathers and your peers.
Holding out for everyone that ever walked in here.
The edge was inside and you rode it all the way.
You were playing the games that you learned yesterday.
Hanging around like a fool with a name.
You were holding your place for the view, the view from the hill.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
weeral mooi
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi stukje deranged, en heel veel succes toegewenst space scientist.
Geloof in jezelf.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
succes ermee!
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wens je heel veel succes en toekomstig geluk toe.
ALs je er echt zat van ben gewooden heb je een hele goede motivatie om ermee te stoppen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoop eigenlijk dat je dit niet geschreven hebt onder invloed van coke, want ik heb zo ook al dikwijls gedacht.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
toen had ik het ook al vaak genoeg bedacht, maar dit heb ik nuchter geschreven

maar deze keer ben ik het ook echt zat, en heb dan ook alles wat ik nog had weg gegooit, dat voelde goed. Nu komt nog het probleem alcohol
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
succes!
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#15
succes idd crack is echt teringzooi, ik heb het nu drastisch aangepakt, pinpas aan vriend gegeven, telefoon gewist, zit me helemaal suf te blowen werkt een beetje, niet ideaal maar beter dan de base
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
:( Good luck. Iedereen heeft er uiteindelijk echt wel de kracht voor, jij ook :grin:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
kutwereld, als iets fout gaat gaat eht ook gelijk fout :angry:

nu heb ik geeneens een baan meer
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oow hoe komt dat? Komt het door je gebruik?
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je was zeker een dealer :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Inderdaad alcohol is bij mij ook het grote struikelblok, echt heel sterk staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."