#1
ik walg van me zelf, ik trap mezelf naar beneden. Vrienden die ik minder ga zien, familie waar ik alleen nog maar ruzie mee maak. Mijn geld gaat alleen op aan dat en ik zit in de schulden.
Het moet eens afgelopen zijn, ik ben het zat, ik stop er mee. Het is al ver genoeg gegaan.
alles wat ik had heb ik weg gegooit, mijn snuifkitje geef ik aan iemand anders. De mensen die het doen probeer ik te vermijden, telefoon nummer van dealers verwijderd.
nu rest alleen mijn eigen kracht om het niet te doen nog.........
Het moet eens afgelopen zijn, ik ben het zat, ik stop er mee. Het is al ver genoeg gegaan.
alles wat ik had heb ik weg gegooit, mijn snuifkitje geef ik aan iemand anders. De mensen die het doen probeer ik te vermijden, telefoon nummer van dealers verwijderd.
nu rest alleen mijn eigen kracht om het niet te doen nog.........
