Het is niet stoer, het is niet leuk, je hebt er niks aan, het is gewoon kut. Waarom doe je het dan? Om erbij te horen? Dat is pas dom. Je raakt alles kwijt wil je dat? Goed de High is super en t gevoel ook voor die paar minuten maar verder heb je er niks aan.
Ik rookte mijn eerste trekje ook bij andere om er bij te horen (de vriendin die me er toen aanhielp is/was al zwaar verslaafd) Met wat gepush hielp ze ons er aan. Haar toenmalige vriend was een dealer en die was wel bereid om wat 'gratis' testers tegeven. Nou later bij haar thuis (ze woont alleen) ging het zakje open en ze nam gretig een trek en vertelde dat dit super lekker was voor of na het uitgaan. Na wat gepused en na dat ze me uitlegde Toch die eerste trek genomen en toen was het gedaan. Ik voelde me SUPER!!!! niet te omschrijven die eerste paar minuten daarna voel ik me ook super lekker en alles was mooi en goed maar dan begint het af te zwakken Nou had ik geen ervaring met coke en drugs dus ik dacht dat hoort En nee na de eerste teek ben je niet verslaafd Want dat gebeurd pas na dat alles op is .
Na toch wel weer een tweede te willen werd die mij gegeven en zo rookte wat weg binnen een uur en een joint toe en gingen we uit. Nu zie ike r nog steeds zo uit als toen alleen ouder geworden wel magerder en me ogen staan altijd wijd open Dus neit elke gebruiker word dakloos en kansloos
Dat is het erge want je hebt het zelf niet eens door en je omgeving te laat.
Als je het maar slim doet. Maar ik zit wel met een crack verslaving Net als de rest van de groep De een rookt alleen savonds de ander alleen in t weekend maar toch zijn we allemaal verslaafd en vroeg of laat heeft de crack je overgenomen
Maar ja die crack bleef me wel bij
Dus de volgende dag besloot ik maar even te kijken of ze nog wat had.
Nooit veel altijd ff een trekje en dan ging ik weer later weg. Maar een werd 2 en 3 etc. en binnen een week wou ik toch zelf ook wel wat hebben.
Want zonder was ook wat en zo zat ik zaterdag bij die dealer base te halen. en was ik verslaafd. Want ja ik voelde me gewoon beter als ik rookte. BEn nu aan het minderen en dat lukt aardig met de nofige medicijnen maar toch blijft het op deleor liggen.
Waarom doe je het dan?
- Omdat het gevoel het beste is van de wereld
- het gevoel daarna ook heerlijk is
- Je heel gezellig word
- Alles leuk vind
- Ongeloofelijk geil word
- neemt honger en grenzen weg
Dit zijn een paar effecten die ik heb of wel eens heb gevoeld)
Maar dan
een van deze krijg je altijd)
- Krijg je ongeloofelijke drang om meer te nemen. (altijd)
- Je denkt aan niks anders dan een trekje van de pijp. (altijd)
- Je begint zenuwachtig te worden na een paar minuten. (regelmatig na een paar minuten)
- Je krijgt trillende handen (na een paar minuten)
- je denkt dat er base is gevallen en begint te zoeken ( heb ik altijd)
- gele vingers (kan ook van de sjekkies zijn ik rook ook veel))
- bruine vlek op me boven lip waar ik de pijp hou (kan ook van de shag zijn)
- brandplekken op je vingers van de aansteker (na een tijd)
Heel
- Je word bang ( ziet schimmen en denkt dat je word bespioneerd) (soms)
- Je gaat soms zweten (na veel gebruik)
- Pijn in je borst (vaak)
- soms jeuk overal
- Argressie (doordat je niks meer hebt) (vaak)
- hartkloppingen (vaak)
- Sterkere hallicunaties dan de kruimels (ouders, politie etc.)(vaak)
- Achterdochtig :als je met meerdere zit (De ander moet crack hebben nog) (soms)
- je zoekt naar gevallen base dit kan zo een halfuur duren (als je met meerdere zit kan dit weer leiden tot argressie (vaak)
- Depresief: (dit komt bijna altijd voor) (ik zelden maar komt vaak voor na een dagje basen)
- Niks waard: dit kan leiden tot huilbuien om niks (soms)
- Hoesten (altijd)
- slapeloosheid (soms)
- uitputting (altijd na gebruik)
DIT VERSCHILT BIJ IEDEREEN
Dus na de eerste verschijnselen neem je al snel weer een trekje en zo blijf je doorgaan tot het op is. en dan nieuwe halen.
En zo ga je toch door. Alleen samen maakt neit uit als er maar te roken is.
en na een tijd ken je geen schaamte meer en als wil basen doe je eht gewoon
-Zo sta ik regelmatig in een portiek van de dealer ff me eerste trekje tenemen
-Regelmatig op de Wc thuis
-Heb ik een keer in de wc van een bioscoop gebased
-tijdens een dinee in een restaurant in de wc
-Zit vaak met een vriendin in de auto te basen Dan rijd ze van parkeerplaats naar parkeerplaats om te kunnen basen
- Base ik soms gewoon ff snel in een steegje voor ik naar huis ga
- Heb ik al een paar keer een blikje van de grond geraapt om zo een pijp te kunnen maken.
Meest beschaamende dingen
- Sex voor crack
- gestolen
- een keer as moeten vragen van hangjongere voor me pijpje
- vuur gevraagt om te kunnen basen
NU Ben ik stoppende en typ ik dit wel onderinvloed om jullie erop te wijzen hoe slecht dit is
ik heb 3 keer tijdens dit stuk lopen basen