#1
wie heeft die *error* in mijn bericht gezet / waarom?
Don' ask me.Miriam zei:Heel indrukwekkend je verhaal kim dit is een mooie blik op hoe het ook kan aflopen. me zus heeft soort gelijk iets meegemaakt. door de basepijp. Maar als je goeie base heb dan zijn die ijverschijnselen wel veel minder al is t wel zo dat ik niet dagelijks base en het onder controle heb vandaag ff klein beetje minder maar non-stop aan de pijp kan ik niet hoor. maar gezien de vele verhalen er over wel schokkend en veel sterkte dus
Adrenochroom zei:Miriam zei:Heel indrukwekkend je verhaal kim dit is een mooie blik op hoe het ook kan aflopen. me zus heeft soort gelijk iets meegemaakt. door de basepijp. Maar als je goeie base heb dan zijn die ijverschijnselen wel veel minder al is t wel zo dat ik niet dagelijks base en het onder controle heb vandaag ff klein beetje minder maar non-stop aan de pijp kan ik niet hoor. maar gezien de vele verhalen er over wel schokkend en veel sterkte dus
Als je het kan beheersen dan zou ik je ten zeerste aanraden om toch te stoppen, al snel is het echt te laat!
En Kim, hoe gaat het nou?
Adreno
Fishhead07 zei:ik kom eigenlijk niet in aanmerking met andere drugs wat een groot voordeel is. Maar als ik via mijn dealer een keer een nieuwe drugs kan krijgen wil ik het zeker wel is proberen. Maarja crack enzo hebben me nooit echt geboeid gelukkig. Wil nog wel lsd proberen en verder niet zo veel meer.
Maarja zeg nooit nooit![]()
Voordat ik een relatie had had ik ook nooit gedacht nu zoveel drugs te gebruiken en zoveel verschillende dus ja.
Ik ben blij met hoe ik nu leef en hoe alles nu gaat. Maarja ik merk wel dat de drugs steeds normaler worden en bij me nieuwe vrienden ook standaart word. En dat ik er nu dagelijks mee bezig ben. Het is een onderdeel van me dag van me week geworden.
Maar gelukkig kan ik nog heel makkelijk stoppen of niet gebruiken maar dan de vraag waarom ??? voorlopig vind ik het prima en kan ik het allemaal nog beperken.
![]()
lj_bob zei:Hoi Kim,
ondanks het feit dat je soms behoorlijk irritant kunt zijn in je reactiesvind ik het wel erg goed van je dat je dit verhaal hier wegzet.
Sommige mensen zien denk ik gewoon niet in hoe tricky crack kan zijn en dat je wel erg sterk in je schoenen moet staan wil je dit de baas kunnen blijven.
Tevens is je post ook erg informatief--> voor en nadelen etc. nice!
Succes met het minderen en laten we hopen dat je voor jezelf een goede oplossing kunt vinden!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."