Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom je geen crack meot gebruiken

Waarom je geen crack meot gebruiken

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kim het is jammer dat je verslaafd bent je bent een meid met een goed verstand... Ik hoop dat je ooit de kracht vindt om er mee op te kunnen houde. Dat hoop ik echt. Het is jammer dat 1 iemand je heeft overgehaald om te gebruiken, helaas moet ik bekennen dat dat bij mij ook het geval is. Ik heb iemand verslaafd gemaakt door met hem zijn eerste paar lijnen te delen. Ik ben gestopt, maar hij hij zal nooit weer kunnen leven zoals eerst
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals alle andere vind ik het heel knap om je verhaal hier te posten. verder is het ook heel informatief inderdaad. Ik heb gelukkig in mijn directe omgeving geen mensenn die hard en softdrugs gebruiken. Dat maakt het voor mij makkelijk soms tijden niet te gebruiken. Ik heb via me vriendin en via oude vrienden van school wel genoeg mensen om me heen verzameld die wel hard drugs gebruiken maar gelukkig alleen:

Sos, speed, mdma kristalle, xtc en dan wiet(maarja wie niet he :P)

Dus ik kom eigenlijk niet in aanmerking met andere drugs wat een groot voordeel is. Maar als ik via mijn dealer een keer een nieuwe drugs kan krijgen wil ik het zeker wel is proberen. Maarja crack enzo hebben me nooit echt geboeid gelukkig. Wil nog wel lsd proberen en verder niet zo veel meer.

Maarja zeg nooit nooit :flushed:

Voordat ik een relatie had had ik ook nooit gedacht nu zoveel drugs te gebruiken en zoveel verschillende dus ja.

Ik ben blij met hoe ik nu leef en hoe alles nu gaat. Maarja ik merk wel dat de drugs steeds normaler worden en bij me nieuwe vrienden ook standaart word. En dat ik er nu dagelijks mee bezig ben. Het is een onderdeel van me dag van me week geworden.

Maar gelukkig kan ik nog heel makkelijk stoppen of niet gebruiken maar dan de vraag waarom ??? voorlopig vind ik het prima en kan ik het allemaal nog beperken.

:)
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel indrukwekkend je verhaal kim dit is een mooie blik op hoe het ook kan aflopen. me zus heeft soort gelijk iets meegemaakt. door de basepijp. Maar als je goeie base heb dan zijn die ijverschijnselen wel veel minder al is t wel zo dat ik niet dagelijks base en het onder controle heb vandaag ff klein beetje minder maar non-stop aan de pijp kan ik niet hoor. maar gezien de vele verhalen er over wel schokkend en veel sterkte dus
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu ben ik stoppende en typ ik onder invloed.

Datr is toch het meest bizarre wat ik lees. :confused:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miriam zei:
Heel indrukwekkend je verhaal kim dit is een mooie blik op hoe het ook kan aflopen. me zus heeft soort gelijk iets meegemaakt. door de basepijp. Maar als je goeie base heb dan zijn die ijverschijnselen wel veel minder al is t wel zo dat ik niet dagelijks base en het onder controle heb vandaag ff klein beetje minder maar non-stop aan de pijp kan ik niet hoor. maar gezien de vele verhalen er over wel schokkend en veel sterkte dus
Klik om te vergroten...

Als je het kan beheersen dan zou ik je ten zeerste aanraden om toch te stoppen, al snel is het echt te laat!

En Kim, hoe gaat het nou?

Adreno
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
Miriam zei:
Heel indrukwekkend je verhaal kim dit is een mooie blik op hoe het ook kan aflopen. me zus heeft soort gelijk iets meegemaakt. door de basepijp. Maar als je goeie base heb dan zijn die ijverschijnselen wel veel minder al is t wel zo dat ik niet dagelijks base en het onder controle heb vandaag ff klein beetje minder maar non-stop aan de pijp kan ik niet hoor. maar gezien de vele verhalen er over wel schokkend en veel sterkte dus
Klik om te vergroten...

Als je het kan beheersen dan zou ik je ten zeerste aanraden om toch te stoppen, al snel is het echt te laat!

En Kim, hoe gaat het nou?

Adreno
Klik om te vergroten...

Ja dat weet ik ik moet ook van die zooi leren afblijven. Maar ja soms is de verleiding te groot en kan je t nie helpen. en als je gaat dan blijf je roken maar net ff wat wijn op dat vermindert die nare crash en als op is dan ga ik anders dan rook ik me dag limiet nog op en ik moet oook me vrend hoi zeggen die is ook boos denkik
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn vriend in spoorloos
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
ik kom eigenlijk niet in aanmerking met andere drugs wat een groot voordeel is. Maar als ik via mijn dealer een keer een nieuwe drugs kan krijgen wil ik het zeker wel is proberen. Maarja crack enzo hebben me nooit echt geboeid gelukkig. Wil nog wel lsd proberen en verder niet zo veel meer.

Maarja zeg nooit nooit :flushed:

Voordat ik een relatie had had ik ook nooit gedacht nu zoveel drugs te gebruiken en zoveel verschillende dus ja.

Ik ben blij met hoe ik nu leef en hoe alles nu gaat. Maarja ik merk wel dat de drugs steeds normaler worden en bij me nieuwe vrienden ook standaart word. En dat ik er nu dagelijks mee bezig ben. Het is een onderdeel van me dag van me week geworden.

Maar gelukkig kan ik nog heel makkelijk stoppen of niet gebruiken maar dan de vraag waarom ??? voorlopig vind ik het prima en kan ik het allemaal nog beperken.

:)
Klik om te vergroten...
:smoke:
Ik ben net 17 en zie mezelf in dit verhaal, zijn er mensen die zeggen; ja zo was ik ook maar o jee zie me nu?

ik vertrouw mezelf door en door, niet doordeweeks gebruiken (behalve wiet dan uiteraard :P) en het weekend mag het. dan doe je het met een goed gevoel en bij mij dan in iedere geval word je niet depri wakker, maar met een lekker gevoel zelfs omdat je ook echt de drugs niet nodig heb.

ik heb trouwens neit het gevoel meer dat ik makkelijk kan stoppen omdat ik inderdaad steeds denk waarom?...... ik weet niet of ik zou kunnen stoppen als ik erachter kom waarom :P
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
coke roken is voor hoertjes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."