#1
Kim het is jammer dat je verslaafd bent je bent een meid met een goed verstand... Ik hoop dat je ooit de kracht vindt om er mee op te kunnen houde. Dat hoop ik echt. Het is jammer dat 1 iemand je heeft overgehaald om te gebruiken, helaas moet ik bekennen dat dat bij mij ook het geval is. Ik heb iemand verslaafd gemaakt door met hem zijn eerste paar lijnen te delen. Ik ben gestopt, maar hij hij zal nooit weer kunnen leven zoals eerst