#1
Ik vind van niet, cocaine is TE verslavend, ondervind het zelf op het moment.

tuurlijk en vele verslavender ook.. alcojol kan je ook met mate drinken hé en alcohol is ook niet gezond maar ja iedereen eet wel eens frieten of chips, das ook niet gezond maar wel lekker.. rare vergelijking i know.. ik bedoel gewoon dat je dat voor de smaak doet en coke is eerder voor het effect alleen je denkt dat je die rotzooi lekker vind maar eigenlijk jaag je chemisch vuil door je neusDeranged zei:Schadelijker dan alcohol?

sneeuwuil zei:legaliseren is totale onzin, omdat de drempel naar gebruik alleen maar lager wordt. de voorstanders van dit onderwerp menen dat ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen gebruik. maar dat is onzin want als je verslaafd bent gaat dit ten koste van je verantwoordelijkheid. daarbij.......
Bal0n zei:Als cocaïne zo gevaarlijk is, waarom laten we de handel op het moment dan over aan criminelen?
Frenky zei:Bal0n zei:Als cocaïne zo gevaarlijk is, waarom laten we de handel op het moment dan over aan criminelen?
Dat vind ik een slecht argument, dat kun je namelijk bij alles zegge wat illegaal/gevaarlijk is. Trouwens, ze laten de handel niet over aan de criminelen, de overheid kan er gewoon bar weinig tegen doen.
Dealers met slechtere coke zou je toch wel houde als het gelegaliseert zou worden, kijk maar naar wiet (ja is niet echt legaal, word gedoogt ik weet het) maar dat kun je ook gewoon in de shop halen maar alsnog heb je die dealers die rond rijde in hun bakkie om die zooi te verkopen.
Legaliseren van coke betekend dus gewoon dat je iedereen die meerderjarig is makkelijk aan goeie coke laat komen en dus nog sneller verslaafd word.
En ohja, als coke legaal zou zijn, zoude mensen die normaal nooit zoiets zoude probere het toch wel doen omdat het legaal is want "dan kan het toch niet zo slecht zijn?".
![]()
haha ja ik zit er ook vaak over na te denken :PBal0n zei:Alleen moet ik mijn "perfecte systeem" nog altijd eens uitdenken.
cunt zei:haha ja ik zit er ook vaak over na te denken :PBal0n zei:Alleen moet ik mijn "perfecte systeem" nog altijd eens uitdenken.
want ben het er deels mee eens dat het goed zou zijn om het te legaliseren maar aan de andere kant ben ik er ook heel erg tegen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."