#1
sneeuwuil zei:legaliseren is totale onzin, omdat de drempel naar gebruik alleen maar lager wordt. de voorstanders van dit onderwerp menen dat ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen gebruik. maar dat is onzin want als je verslaafd bent gaat dit ten koste van je verantwoordelijkheid. daarbij.......
Wat volgens mij vastaat is dat de bereikbaarheid (zeg maar hoe snel je d'r aan kan komen) de kans op verslaving verhoogt.
Als je daar dan vanuit gaat, en op ene of andere manier, de bereikbaarheid het zelfde kan houden, alleen de kwaliteit van de coke word gewaarborcht door de overheid, dan neem je toch juist de maatschappij in bescherming?
En over de lange termijn, als mensen idd zoiets als hun id moeten tonen bij het kopen van coke, dan kan in de gaten gehouden worden of deze persoon niet teveel gebruikt, is dit het geval, dan kan er tegelijk advies gegeven worden over minderen/afkicken.
op kosten van de regering uiteraard 