Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruiken op een avond

hoeveel gebruiken op een avond

111 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop dat het je lukt :)
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met z'n 2en 2 gram en daar hebben we een avond/nacht genoeg aan.
D
DoriangrayLid
01-01-2024, 00:00
#3
op een gewone avond - niets bijzonders - 1gr
voor een feestje/avond uit meestal 2
max dat ik achter elkaar genomen heb (over 2,5 dag) is 5g
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja maar wat voor effect heb je dan ongeveer, gewoon tzelfde als je normaal hebt bij weed, en tzelfde als coke maar dan gecombineerd of toch iets anders =) ?
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd, als ik ooit ergens 1 keer niet krijg wat ik gewend ben, verwacht of me beloofd wordt ben ik weg.

Dan geef ik liever geen geld uit aan zulke dingen dan dat ik een oplichter het in zn zak laat steken.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is niet dat ik elke dag snuif, maar als ik haal, haal ik wel 3 gram ongeveer en dat gaat ook echt wel op. :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nieuwe avatar TeQ. Is dat niet die metrofiel uit American Psycho. Vette film wel.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
davie zei:
Nieuwe avatar TeQ. Is dat niet die metrofiel uit American Psycho. Vette film wel.
Klik om te vergroten...

Haha, Patrick Bateman (in de film dan) ja :) Prachtige rol speelt ie in die film ook.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik genoeg op n avond :wink:
N
NuEvenNietLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
anderhalve gram ongev
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#12
op feestjes minder dan 1gram en dan sta ik al rete strak kan ook door de hardcore invloeden komen:grin: dus ja lekker en relatief goeikoop als ik hier andere reports lees
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#13
NuEvenNiet zei:
Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen.
Klik om te vergroten...
15 gram :openmouth:
Waar haalde jij het geld vandaan dan?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
stuikerken zei:
NuEvenNiet zei:
Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen.
Klik om te vergroten...
15 gram :openmouth:
Waar haalde jij het geld vandaan dan?
Klik om te vergroten...

15 gram op een avond is zelfs mij te veelt
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#15
NuEvenNiet zei:
Ik doe nu niet veel meer, maar in mijn 'Hoogtij dagen' snoof ik zo'n 3 a 4 gram per dag en als ik aan het basen was dan had ik op een "goeie" avond 15 gram achter mijn kiezen.
Klik om te vergroten...

dan zedde toch wel vrij ver weg pijsek :)

vor te snuive valt da wel mee mor vo te smore... is 6 gr toch men maximum, maja ik chinees da meestal
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
mwa als je savoinds zon drang heb om alleen maar te basen gaat er ook makkelijk grametje per uur door heen
a
angelinaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik gebruik alleen als ik daar zin in heb
kan van een gram best een tijd doen
de ene keer is het zo op de andere keer ligt het gerust maanden in me kast
c
crackerrLid
01-01-2024, 00:00
#18
fc zei:
melissa zei:
NiceFeeling1234 zei:
2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg... :(
Klik om te vergroten...

hiero ook kerel :(
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3 :beer:
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....
Klik om te vergroten...

Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals.

ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2

Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer mixen we sos met METHANOL... je bedoelt vast mannitol :wink:
L
Little_MissyLid
01-01-2024, 00:00
#19
sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van heb :rolleyes: slapen is zo saai :mrgreen:
t
tischkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
die grens is niet echt waar.

Ik ben natuurlijk maar een belg, het hangt af van de kwaliteit. Ik kan zeggen dat ik redelijk veel ervaring heb met sos en dat ik het het ook jammer vind van de kwaliteiet mementeel zowel in nl als in bel. Als je meer dan dan 80% hebt en dat heb je niet meer als je nu 50 hebt mag je al blij zijn. Ik ben ooit n Bolivia geweest en ik heb daar puur"99.5% gesnoven heel voorzichtig. mensen sorry dit is ongeloofelijk. Geloof me dan snuif je niet om het half uur believe me. Het ergst is dat kost daar niks toen ongeveer voor een kilo 1000€. Ben daar twee weken geweest en heb daar geleefd op sos en seks.
Hier in Antwerpen is het zielig. Kwaliteit niks geen gram mischien 0.6 of zoiets. Probleem is dat er te veel tussen personen zijn dat had je vroeger niet een 5 jaar geleden kwam ik ruim to emet een gram met mijn vriendin. Nu als we het nog doen is het van nog eentje nog eentje bah.


groetjes


t
:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."