#1
mwa als je savoinds zon drang heb om alleen maar te basen gaat er ook makkelijk grametje per uur door heen
fc zei:melissa zei:NiceFeeling1234 zei:2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg...![]()
hiero ook kerel![]()
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3![]()
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....
Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals.
ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2
Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT
slapen is zo saai 
caatje zei:Ik heb een mooie vuilnisbak, als ik je die nu eens toe stuur, dan gooi je t daarin en als ie vol is stuur je m terug.
Ik zorg er voor dat hij is afgesloten zodat je m niet open krijgt!!![]()
DarkScope zei:ik meestal een halve gram op een avond met zijn 2en, dat is dus ieder een kwart gram. Maar ik heb het gevoel dat het "echte" sos gevoel zo niet tot zijn recht komt, maar wij halen niet meer door de prijs uiteraard.
Als je een gram op een avond voor jezelf hebt ( nog nooit gehad ), lijkt het me dat sos ook echt heftig kan zijn en je best van de kaart kunt raken. Wij hebben nu meestal ieder 3 flinke op een avond, maar als je een gram haalt toch zeker 4 keer zoveel. Heb namelijk wel eens meerdere flinke op een avond gehad en kwam erachter dat sos toch best een heftig gevoel kon geven ( in tegenstelling tot wat ik dacht als ik een halve met zn 2e deelde )
is het zo dat pas als je echt veel haalt, zoals een gram in je eentje voor een avond, dat dan sos pas echt tot zn recht komt en bij (te) kleine hoeveelheden niet?
Deranged zei:

cunt zei:darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!
cunt zei:darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!
JuliaLenco zei:Liefst zo veel mogelijk, maar het is zulk prijzig spul en gaat wonderbaarlijk genoeg ZO snel op haha.
Ongeveer 1 gram per avond, soms iets meer, soms iets minder.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."