Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruiken op een avond

hoeveel gebruiken op een avond

111 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
mwa als je savoinds zon drang heb om alleen maar te basen gaat er ook makkelijk grametje per uur door heen
a
angelinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik alleen als ik daar zin in heb
kan van een gram best een tijd doen
de ene keer is het zo op de andere keer ligt het gerust maanden in me kast
c
crackerrLid
01-01-2024, 00:00
#3
fc zei:
melissa zei:
NiceFeeling1234 zei:
2 en een halve gram, maar mijn verslaving gaat een slechte weg... :(
Klik om te vergroten...

hiero ook kerel :(
7 jaar geleden was 1 gram met zijn tweetjes genoeg...
nu halen we t net met 3 :beer:
en heeft ie van mij 1 gram in zijn neus zitten binnen een uur,daarna gaat hij langzamer en doen we met 1 gram redelijk lang,t laatste uur ben ik feitelijk diegene die binnen t uur de laatste gram heeft weggewerkt....
alleen sta ik dan zo strak dat slapen er niet meer bij is....
Klik om te vergroten...

Ik heb 6 maanden alle dagen bijna gesnoven, ongeveer 1 a 2 gr per dag , na enkele weken neusproblemen , dan maar 1 dag genomen 2 dagen stoppen om neus te laten recupereren etc....tot ik het beu was van de pijn aan neus (allerhande neussprays , antibioticum, neuszalven , lauw water met zout), ook mijn gedrag ging flink veranderen, als ik gesnoven had was ik very in de mood for sex, ook was ik vriendelijk en kon het met iedereen goed vinden, was actief en 100 man sterk,maar de 2 dagen erna was ik niet te doen , agressief , ruzie met mijn verloofde die ook altijd meedsnoof, kortom ik wilde stoppen , en om volgende redenen, 1. teveel neusproblemen2.je relatie gaat kapot.3.je verwaarloost je verplichtingen .4.je voelt je 1 dag goed 2 dagen slecht zelfs depressief en angstig.5 en vooral het is zijn geld niet waard , ik had nochtans heel zuivere sos, mengde hem zelfs af met wat metanol aangzien ie te zuiver was.Ik betaalde niet voor mijn sos aangezien ik hem kreeg als percentage op de deals.

ik ben nu al1.5 maand gestopt, en ben heel blij voel me beter in mijn vel en ben blij dat ik van die rotzooii af ben ......ik vind het jammer dat sommigen 45 euro geven voor 1 gr goeie coke, want dat betaal je voor goede cristal degenen die je op straat of in disco koop is coke van 45 EUROdie ze x2 mengen met metanol , of supermix of suiker, dus de dealer maakt van 1 gram 2

Conclusie ZELFS DE BESTE COKE IS ZIJN GELD NIET WAARD EN MAAKT JE KAPOT
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer mixen we sos met METHANOL... je bedoelt vast mannitol :wink:
L
Little_MissyLid
01-01-2024, 00:00
#4
sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van heb :rolleyes: slapen is zo saai :mrgreen:
t
tischkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
die grens is niet echt waar.

Ik ben natuurlijk maar een belg, het hangt af van de kwaliteit. Ik kan zeggen dat ik redelijk veel ervaring heb met sos en dat ik het het ook jammer vind van de kwaliteiet mementeel zowel in nl als in bel. Als je meer dan dan 80% hebt en dat heb je niet meer als je nu 50 hebt mag je al blij zijn. Ik ben ooit n Bolivia geweest en ik heb daar puur"99.5% gesnoven heel voorzichtig. mensen sorry dit is ongeloofelijk. Geloof me dan snuif je niet om het half uur believe me. Het ergst is dat kost daar niks toen ongeveer voor een kilo 1000€. Ben daar twee weken geweest en heb daar geleefd op sos en seks.
Hier in Antwerpen is het zielig. Kwaliteit niks geen gram mischien 0.6 of zoiets. Probleem is dat er te veel tussen personen zijn dat had je vroeger niet een 5 jaar geleden kwam ik ruim to emet een gram met mijn vriendin. Nu als we het nog doen is het van nog eentje nog eentje bah.


groetjes


t
:P
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Ik heb een mooie vuilnisbak, als ik je die nu eens toe stuur, dan gooi je t daarin en als ie vol is stuur je m terug.

Ik zorg er voor dat hij is afgesloten zodat je m niet open krijgt!! :wink:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

In de tijd dat ik zelf nog coke gebruikte snoof ik meestal 1 tot anderhalve gram weg op n avond. Ben blij dat ik er vanaf ben. Was wel relaxt, maar veel te verslavend, en pillen en psychedelic drugs vind ik gewoon toch echt leuker / zinvoller.
s
sjoemptiLid
01-01-2024, 00:00
#7
sos

Ik zoek ook goeie kwaliteit kristal coke. Kende iemand die het voor 60euro/gram verkocht (wel een volledige gram) maar zijn kwaliteit ben ik nooit meer tegengekomen en eerlijk gezegd, mindere kwaliteit wil ik echt niet meer hebben. Kwaliteit moet betaald worden zeggen ze bij ons, maar dan moet je het wel nog vinden...
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verhalen van melissa komen me heel bekend voor.

Met name begin van dit jaar toen er regelmatig wat meer grammetjes thuis lagen, ging het de verkeerde kant uit.
Meeste wat er op een avond doorheen is gegaan, zal rond de 4,5 gr zijn in m'n eentje.... avond is dan wel van 22u 's avonds tot 11u 's ochtends. En daarna beetje in bed liggen draaien tot je om 19u met barstende koppijn in slaap valt.
Gelukkig besef gekomen dat dit echt niet kan. Toen ook veel afleiding gezocht, want als ik op vrijdag met bepaalde vrienden iets ging doen, werd er steevast (teveel) gesnoven. Nu gelukkig wel onder controle.

Nu af en toe avondje met vriendin thuis snuiven. Zorg dan wel altijd dat er genoeg in huis is. Zo'n 3 tot 4 gram voor z'n 2tjes. Vrij goede kwaliteit. Wellicht is het nog iets teveel, maar te weinig is ook zo'n domper. Probeer nu eigenlijk eens een leuke avond te hebben en dan gewoon te beseffen dat de sos niet eens op gaat.... maar ben eigenlijk bang dat dit niet mogelijk is.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik meestal een halve gram op een avond met zijn 2en, dat is dus ieder een kwart gram. Maar ik heb het gevoel dat het "echte" sos gevoel zo niet tot zijn recht komt, maar wij halen niet meer door de prijs uiteraard.

Als je een gram op een avond voor jezelf hebt ( nog nooit gehad ), lijkt het me dat sos ook echt heftig kan zijn en je best van de kaart kunt raken. Wij hebben nu meestal ieder 3 flinke op een avond, maar als je een gram haalt toch zeker 4 keer zoveel. Heb namelijk wel eens meerdere flinke op een avond gehad en kwam erachter dat sos toch best een heftig gevoel kon geven ( in tegenstelling tot wat ik dacht als ik een halve met zn 2e deelde )

is het zo dat pas als je echt veel haalt, zoals een gram in je eentje voor een avond, dat dan sos pas echt tot zn recht komt en bij (te) kleine hoeveelheden niet?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
ik meestal een halve gram op een avond met zijn 2en, dat is dus ieder een kwart gram. Maar ik heb het gevoel dat het "echte" sos gevoel zo niet tot zijn recht komt, maar wij halen niet meer door de prijs uiteraard.

Als je een gram op een avond voor jezelf hebt ( nog nooit gehad ), lijkt het me dat sos ook echt heftig kan zijn en je best van de kaart kunt raken. Wij hebben nu meestal ieder 3 flinke op een avond, maar als je een gram haalt toch zeker 4 keer zoveel. Heb namelijk wel eens meerdere flinke op een avond gehad en kwam erachter dat sos toch best een heftig gevoel kon geven ( in tegenstelling tot wat ik dacht als ik een halve met zn 2e deelde )

is het zo dat pas als je echt veel haalt, zoals een gram in je eentje voor een avond, dat dan sos pas echt tot zn recht komt en bij (te) kleine hoeveelheden niet?
Klik om te vergroten...

Ja is zeker zo, maar niet doen jo, dan blijf je dat doen, en ga je niet meer tevreden zijn met minder dan die gram.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Klik om te vergroten...

ow sorry deranged. was ff vergeten dat je pas echt cool bent als je verslaafd bent geweest aan coke, dan mag je pas dat soort dingen vragen. stom van me joh :wave: :wave:

zwakkeling
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ken gebeuren.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
cunt zei:
darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!
Klik om te vergroten...

ik kan me idd voorstellen dat je dan niet meer genoegen neemt met minder, maar heb toch nooit geld genoeg om dat vaker dan 1 keer te doen.
L
LuckyLizzardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke is veeeeeeel te lekker! Probeer ook inet te veel in huis te hebben.

Moet mezelf wel paal en perk stellen, anders gaat alles wat ik in huis heb door mijn eigen neus.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
cunt zei:
darkscope, beter niet zoveel halen .. het echte coke gevoel wil je niet kennen... mindfuck nummer 1 is het voor mij!
Klik om te vergroten...

Dan ben je niet alleen hoor., heb ik ook.
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Liefst zo veel mogelijk, maar het is zulk prijzig spul en gaat wonderbaarlijk genoeg ZO snel op haha.
Ongeveer 1 gram per avond, soms iets meer, soms iets minder. :)
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#19
het begon lekker maar toen na 4 lijntjes voelde ik toch de pijp in me tasje jeuken. En nog aan toegeven ook. :flushed:

weer 4 gram weg en me vriend komt ook zo thuis. :(
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#20
JuliaLenco zei:
Liefst zo veel mogelijk, maar het is zulk prijzig spul en gaat wonderbaarlijk genoeg ZO snel op haha.
Ongeveer 1 gram per avond, soms iets meer, soms iets minder. :)
Klik om te vergroten...

Probeer het , op meerdere gebieden, onder controle te houden. Halfje of 1 gram per avond. Als het op is, is het op.... Niet meer bij gaan halen om 3 uur 's nachts zoals in het verleden. In noodgevallen....flinke lading whiskey en 1 of 2 joints met een benzo.. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."