Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruiken op een avond

hoeveel gebruiken op een avond

111 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
L
LuckyLizzardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met z'n tweetjes twee gram, soms een halfje meer. Overhouden doen we niet. Anders komt er een vel op.... en da's zonde toch?
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#2
deze week eigenlijk elke avond een gram
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miriam zei:
deze week eigenlijk elke avond een gram
Klik om te vergroten...

En het ging goed met stoppen :beer:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
fc zei:
Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder
Klik om te vergroten...


licht eraan tot hoelaat je doorgaat, al is het tot 5uur. gewoon eerst drank tot 1uur. en dan om 2uur 2 sleutels, en dan om t half uur :)

p.s. nooit 1 lijntje of 1 sleutel nemen, altijd 1 links en 1 rechts :wave:
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo100 zei:
p.s. nooit 1 lijntje of 1 sleutel nemen, altijd 1 links en 1 rechts :wave:
Klik om te vergroten...
Tja ik hou het meestal bij één kant, dan houd ik 's nachts als ik wil slapen altijd een neusgat vrij om door te ademen. Ik wissel ze wel per iedere keer om.
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!

Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit

Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!

En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!



Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:


Leuk forum hier !! :wave:
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#7
pilsner zei:
Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit

Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit! :wave:
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth:
Ik moet zeggen dat ik wel is een x 20 gram gebruikt heb in 1 week

maar 1 ons tot 50 gram tering dan moet je rijk zijn maat :grin:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zaterda uit naa complex geweest.
Van 9 uur savonds begonnen en rond een 6-7 uur gestopt ..

een 4 gram erdoor gedaan, maar mn neus is echt wel fucked, en de grens van KO te gaan , kwam heel dicht bij :rolleyes:
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rijk zijn, hahahha!

Wanneer je dicht bij het vuur zit is het erg warm, op het ogenblik kan ik het me ook niet meer veroorloven, en heb er een potje van gemaakt in mijn leven!

Nu is het dan ook de tijd om al de rommel die ik daardoor heb gemaakt op te ruimen, en dat is een zware opgave!

Ben er dan ook totaal niet trots op, baal er meer van dat ik het zover heb laten komen, nu komen de problemen pas zowel geestelijk, en financeel!
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
@ pilsner: tien jaar lang tien gram per dag? Dude.. (ervan uitgaande dat je een dude bent)
Dat is 500*(10*365)= een hele hoop geld (bijna 2 miljoen). Maar of dat opweegt tegen een ontbrekend neustussenshotje..

"Doet u mij maar een onsje." :P


Ik denk dat ik persoonlijk de laatste tijd aan een grammetje per week zit. Soms meer, meestal minder. Tis sowieso teveel. :(
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
ieder uur een lijntje??
Klinkt goed maar ik gebruikte wel wat heavyer hoor ... in mijn gezonde doen: ca 0.7 tot 1 gram per avond pp.
kan ook zo een halve in 2 uur wegwerken
ben t gewend geweest :)

In mijn 'ongezonde' doen: snuif zo 1 gram achterover bijwijze in 1 flinke haal...een lijn van een halve meter of meer :openmouth: Weet neit eens wat mijn 'record'is wat dat betreft.

en ach grootverbruik is mij ook niet vreemd..heb bijna 3 jaar dagenlijk s gebruik KLOKJE rond..

ben ik ff blij dat ik daar mee gekapt ben. maar heb natuurlijk nog wel eens een terugval gehad, 2 jaar geleden nog bv

t spul heeft ook geen relaxte invloed mee op mij ..als ik gebruik voel ik me gelijk weer zoals die jaren toen . brrrr Ik snuif zo een halve in 1 keer op bijwijze en voel me daarna klote.

dan liever sporadisch een pilletje..maar omdat ik bezig met met zwanger raken gebruik ik dus niets meer :wave: .
T
TonyMontanaScarfaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
sos

Eerste keer sleuteltje sos, avond erna, 2e keer, 10 gram....nu af en toe....van alles geprobeerd maar lieftst Tony Montana Style

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."