Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruiken op een avond

hoeveel gebruiken op een avond

111 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja maar wat voor effect heb je dan ongeveer, gewoon tzelfde als je normaal hebt bij weed, en tzelfde als coke maar dan gecombineerd of toch iets anders =) ?
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
gemiddeld 2 gram met zijn tweetjes
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#4
1gram... Slaagde er nooit in om wat te bewaren... :rolleyes:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
HDA zei:
1gram... Slaagde er nooit in om wat te bewaren... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

duhhhhhhhh dat lukt mij nou ook nooit he :grin: :grin: :grin:
zeg maar zo op is op en weg is pech,anders ligt t toch maar te schimmelen he,das zo zonde(schimmel coke)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Euhm vroeger was dat ongeveer 1 gram, nu kan dat al eens oplopen tot 2 ofzo.. maar kprobeer af te bouwen op dit moment.. kben er immuun voor aant worden.. :flushed: :confused: :)
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met ze 2e anderhalf gram, om het halfuur een lijntje, dan beginnen we rond 10 uur en dan hebben we om 2 of 3 uur snachts niks meer en willen we meer en lopen we eerst een half uur te twijfelen of we nou zouden halen (geld enzo) en uiteindelijk hebben we schijt aan en halen we nog een halfje.

Altijd hetzelfde liedje... :(
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
hihi gelukkig is t hiero op is op :wink: ,t is maar zelden voorgekomen dat er alsnog gebeld werd......
alhoewel ik in alle eerlijkheid moet zeggen dat ik ooit weleens tot de volgende dag een uur of 5 ben doorgegaan.......
nou never nooit weer,wat was dat verrot zeg :( :(
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...
:flushed:

Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..." :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
HDA zei:
Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...
:flushed:

Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..." :grin:
Klik om te vergroten...
een duivelsdrugs is het
vond er niet veel aan
en toch bleef ik het keer op keer kopen
nu gelukkig een afkeer van gekregen
moet niks meer van die bazaar hebben
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
schranziewanzie zei:
HDA zei:
Bij mij was dat ook vaak om 't half uur een klein lijntje... Maar ook soms lijntje, sigaretje, biertje, lijntje, ...
:flushed:

Het is zo verdomd moeilijk nee te zeggen als 't daar ligt te blinken in dat zakje en zachtjes fluistert : "neem me..." :grin:
Klik om te vergroten...
een duivelsdrugs is het
vond er niet veel aan
en toch bleef ik het keer op keer kopen
nu gelukkig een afkeer van gekregen
moet niks meer van die bazaar hebben
Klik om te vergroten...

hoop me binnenkort hier bij aan te sluiten,alhoewel t nog wel lang zal duren voordat ik er daadwerkelijk een afkeer van zal hebben...
maargoed ik ga niks plaatsvervangends gebruiken.....cold turkey weer :wink:
hoop trouwens niet dat ik nu in de verleiding kom pep of x te gaan gebruiken.....pffffffffff
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Ik hoop dat het je lukt :)
Klik om te vergroten...

thanks meis :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meestal rook ik als ik terug kom nog wat

Ik ben aan t afkicken van gebruiken tijdens t uitgaan

doe t alleen nog maar er voor o de na
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij mij lag het tussen de 0,5 en 1,5 gram. lag er altijd aan hoeveel geld ik had.

heb de laatste tijd minder geld dan een aantal maanden geleden dus kan het me niet meer permiteren om coke te snuiven dus de laatste tijd 0,0 per avond :)
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe combineert coke zich eigenlijk met weed ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
qlo zei:
hoe combineert coke zich eigenlijk met weed ?
Klik om te vergroten...
perfect...
ik moest bij elke lijn een sigaret hebben...
joint ging ook!

eerst was het om het uur een lijn(TJE)
na ettelijke tijd werd dat een LIJN elk half uur bijna :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had bij die mix altijd een zalig gevoel. Van pure weed wordt ik behoorlijk misselijk soms. In combo met coke, werd ik dit niet. Ik werd altijd zweverig en kon gerust 4 à 5 stickies roken (waar ik normaal na 1 stickie'tje al van de kaart was)

:wink:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#18
pilsner zei:
Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!

Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit

Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!

En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!



Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:


Leuk forum hier !! :wave:
Klik om te vergroten...


EEN GRAM OF TIEN PER DAG? HAHAHA GRAPJE ZEKER. Jij snuift al jaren 10 gram per dag en beweert;

1. Nog goed te presteren naar behoren
2. 500 euro per dag te verdienen, terwijl je 10 gram per dag snuift?

Volgens mij heb jij jaren lang 10 gram speed ofzo gesnoven, of zit er een steekje bij je los ofzo? Donder op met die onzin en maak wat van je leven :confused:
D
Diabolique21Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In het begin kwam ik met 1g gemakkellijk 2 avonden toe. Maar nu, ja is dat wat vermeerderd :) Nu gemakkelijk 1.5-2 g op een nachtje. Maar dan kom ik echt wel extreem scheef thuis haha
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#20
033Amnesia zei:
pilsner zei:
Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!

Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit

Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!

En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!



Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:


Leuk forum hier !! :wave:
Klik om te vergroten...


EEN GRAM OF TIEN PER DAG? HAHAHA GRAPJE ZEKER. Jij snuift al jaren 10 gram per dag en beweert;

1. Nog goed te presteren naar behoren
2. 500 euro per dag te verdienen, terwijl je 10 gram per dag snuift?

Volgens mij heb jij jaren lang 10 gram speed ofzo gesnoven, of zit er een steekje bij je los ofzo? Donder op met die onzin en maak wat van je leven :confused:
Klik om te vergroten...

Onzin laat me lachen mafketel, ga niet in topics lopen zieken en onzin lopen lullen.

Wordt ik een beetje moe van! Zal toch zelf wel weten hoe het zit, anders ga ik niet reageren, kan mijn tijd wel beter besteden

Succes met je domme opmerkingen!
Ps Mijn leven is weer op orde :wave:

groet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."