de eerste paar keer vond ik er amper iets tot bijna NIKS aan
wrm bleef ik het doen?
omdat ik het herhaaldelijk gratis kreeg
![:tongueout:]()
als ik me verveelde en zin had om hetgene waar iedereen zoveel geld voor overhad ook eens in mijn neusgaten te laten rondvliegen, moest ik het gwn vragen
toen vond ik echt alles wat met die stomme lijn te maken had, 1 grote grap
als het niet gratis was had ik het effect nooit leren kennen...
mss wel een lijntje hier of daar meegesnoven, maar dat zou totaal niet genoeg zijn geweest om het effect te leren gebruiken (in mijn geval)
hoewel ik het (soms) nog altijd chill vind om het te doen met (bepaalde) vrienden...
hoop ik voor U dat je LUISTERT als iemand zegt dat ALS je van plan bent om het meerdere keren te doen, je je MOND HOUDT tegen vrienden!!!
niet alleen is het dan pas vele leuker om te doen(!), maar bespaar je 9 op de 10 ook een hoop gezever tussen elkaar!!
en dan blijven je vrienden je vrienden.
btw, 17?? ... sowieso geen bekwame keuze dat je maakt ... sorry