Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yup je bent minstens biseksueel, kan niet anders.. achjah ieder zijn ding"
"cobhc zei: hahaha heb in zo'n lange tijd niet zo hard gelachen you gotta live with the fact your a crack junkie. Klik om te vergroten... oei ofnie ouwe kk erg, sterte y'all"
"Djo zei: Een bullit is misschien dan wel handig in gebruik, maar ik vond dat je altijd weinig voelt van wat je binnen kreeg en idd dat er altijd wel wat blijft plakken. Je kunt het ook op een creatieve manier neerleggen. Neem een foto bijvoorbeeld van een hele knappe blote vrouw en schuif deze achter het plastic van een cd of als je een cd hebt met een mooi plaatje gebruik je die. Daarover ga je je poeder in die vorm leggen. Je kunt uiteraard ook een doorzichtig plaatje over je uitgekozen plaatje leggen. Heel leuk vertier! En succes verzekerd! Klik om te vergroten... beetje wanhopig niet? snats het dan meteen weg tussen je meisje der tieten"
"Lost zei: ik kan alleen dit zeggen: ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel Tja moet ik nog meer zeggen? dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen? precies! Gewoon... NIET DOEN Zie het zo, iedereen wil succesvol zijn, cocaine helpt je daar echt niet bij. denk na. ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF Klik om te vergroten..."
"Zeker geen nachtmerrie! Mijn vriendin heeft me ook vaker als eens gezegd dat ze zich dood is geschrokken omdat ik met me ogen open lig, compleet van de wereld af, amper adem en me gewoon niet kan bewegen. Kan het me ook altijd herinneren. Komt hoogstwaarschijlijk ook door alcohol, drink overdreven veel af en toe... Maar ja, ik leef nog, dus maak je niet druk haha"
"weg gaan uit de omgeving van coke in overvloed..."
"belachelijk hoeveel domme reacties er geplaatst worden waar hij overduidelijk geen ene moer aan heeft! Als je geen donder te zeggen hebt, doe het dan ook niet joh, logisch toch of niet soms? waanideeen komen vaker voor bij mensen die veel gebruiken, ik heb er ook zo nu en dan last van, veel van mijn vrienden ook. hou gewoon in je achterhoofd dat je de dingen die je denkt alleen maar denkt omdat je gebruikt hebt, dan zal het wel goed komen. ga lekker losss"
"beter niet doen, zo leuk is het niet... voor je het weet ben je verslaafd, I should know"
"juist jah, na tien jaar blowen had ik er geen zin meer in, ben van de een op de andere dag gestopt. Na vier jaar hard sossen wou ik ook stoppen, had er genoeg van, vijf jaar later walg ik nog steeds van mezelf omdat ik het simpelweg niet laten kan... Snuif nou maar beter niks behalve frisse lucht, maarja iedereen moet zijn eigen fouten maken helaas have fun"
"Frenky zei: Addick zei: Leg maar een stuk of 8 lijnen uit je gram Klik om te vergroten... Ja, dat doe ik ook altijd. Vind het ook wel leuk om soms 4 lijne te legge van een gram, maar dan heb je ook echt ziek dikke lijnen Klik om te vergroten... 2 uit een halve, komt op het zelfde neer, maar dat standaard, is zuur in je portomonee geloof me..."