#1
zommes zei:El Retro zei:De 2 domste manieren ook.
en slimste, aangezien het dus ook de enige zijn. Als het aan Kim ligt.
Inderdaad Maar Meth doe ik niet hoor
zommes zei:El Retro zei:De 2 domste manieren ook.
en slimste, aangezien het dus ook de enige zijn. Als het aan Kim ligt.
Kim zei:Ik hoop dat niemand zo dom is om dit te doen zoals ik. Vandaag had ik ook iemand die regelmatig een pijpje rookt dan denk ik ook meis je kan er nu nog van weg lopen doe neit zo dom. Ze werkt verdient geld heeft leuke dingen, een goeie opleiding en dan is ze zo dom om af en toe te basen
TeQ zei:Dit stukje schrijf ik voor de mensen die het basen nog eens willen proberen. Om het af te raden.
Maandje of twee geleden heb ik dus een keertje gebased. Waarom zou ik niet goed kunnen zeggen.
Het was weinig, en net iets voor een uurtje of 2 'plezier'. Ik zet 'plezier' hier dus tussen aanhalingstekens. Zelf ben ik redelijk wat gewend en ben op allerlei manier al wel eens goed van de kaart geweest. Basen is dus echt een soort übersos waar je superhard op gaat en dus gewoon puur kicken is.
Het is gewoon echt geen reet aan. Als ik drugs neem, en ik neem aan dat dat voor de meeste recreatieve gebruikers is, dan wil ik iets doen en ondertussen van een lekkere rush kunnen genieten. Of zoals bij Paddo's en MDMA lekker trippen.
Bij het basen gaat het puur om het kicken op de drug zelf. De drug wordt dus de hoofdzaak en niet de bijzaak. Vanaf het eerste moment al.
Nog nooit heb zon sterke drang gehad om het weer te halen toen het op was. Maar ik wist, en realiseerde me dat als ik dat zou doen het vanaf dat moment een aflopende zaak zou zijn. En heb het niet gedaan, verder ook nooit meer. En dit is dus ook echt iets dat ik nooit meer ga doen.
Voor mij persoonlijk de grootste afrader ooit voor iedereen, uit het rijtje waar ik zelf ervaring mee heb natuurlijk. Het is een dure grap waar je zelfs als je het voor 1 keertje doet niets aan hebt. Het is niet leuk, je wordt er niet gezellig van. Je beleeft niets leuks, het is gewoon puur kicken. Thats it, en kort ook.
Moeite om er vanaf te blijven heb ik gelukkig niet meer na die avond. Waarschijnlijk omdat ik het echt de sneuste drug vind van alles dat ik ooit gebruikt heb.
Ik vraag me ook sterk af of de mensen die er verslaafd aan zijn, of zijn geweest, zich niet op het moment dat ze het voor de 2e keer gingen halen niet realiseerden dat het het begin van een verslaving zou worden. En als je je dat realiseert, waarom je het dan tóch doet.
Voor mij is mijn sociale leven, en onafhankelijkheid toch echt wel een stukje belangrijker. Ik baal er al van dat ik verslaafd ben aan roken.
Dus om hetgeen wat iedereen zegt even te bevestigen, basen hoort terecht in het rijtje van de dingen die je niet hoeft te proberen![]()
mongooltje zei:man man man dikke zever heb die shit zelf ni uitgelezen
kneusje zei:het is een feit da basen super verslavend
Losertje zei:is maar mss is dit ook possitief zo weet je dat je dit al zeker ni elk weekend moet gaan doen
Debieltje" zei:basen is 10x zo chill als coke snuive en in combinatie met coke snuive, drankje en een jointje
achterlijke zei:heb je echt wel een gezellig en chill film avondje
zwakzinnige zei:ik vin basen persoonlijk better dan snuiven als er genoeg coke is natuurlijk....

Psycho_Chrono zei:lol Kim, dat jij een idioot bent en niet met je crack om kunt gaan wil niet zeggen dat iedereen zo'n mongeaul is
op jouPsycho_Chrono zei:Er zijn genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan hoor, ligt er gewoon aan hoe goed je je zelf kan bedwingen
Dat jou intelligentie flink is afgenomen is inderdaad alleen maar sneu...
Kim zei:Psycho_Chrono zei:Er zijn genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan hoor, ligt er gewoon aan hoe goed je je zelf kan bedwingen
Dat jou intelligentie flink is afgenomen is inderdaad alleen maar sneu...
droom lekker verder
Psycho_Chrono zei:lol Kim, dat jij een idioot bent en niet met je crack om kunt gaan wil niet zeggen dat iedereen zo'n mongeaul is
kneusje zei:het is een feit da basen super verslavend
Losertje zei:is maar mss is dit ook possitief zo weet je dat je dit al zeker ni elk weekend moet gaan doen
Debieltje" zei:basen is 10x zo chill als coke snuive en in combinatie met coke snuive, drankje en een jointje
achterlijke zei:heb je echt wel een gezellig en chill film avondje
zwakzinnige zei:ik vin basen persoonlijk better dan snuiven als er genoeg coke is natuurlijk....
[/quote]Hier vergis je je echt in denk ik.Psycho_Chrono zei:Er zijn genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan hoor, ligt er gewoon aan hoe goed je je zelf kan bedwingen
Dat jou intelligentie flink is afgenomen is inderdaad alleen maar sneu...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."