Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de combi coke en liefde en seks bestaat niet .... Coke en sexueel misbruik des te meer"
"Goed verhaal dank je Ik ging er altijd vanuit dat craving ontstaat net na het gebruik om zo snel mogelijk de volgende high te krijgen en dat over de langere periode de obsessie meer de oorzaak van de relapses zijn. ANYHOW Thanks for the story"
"Nee, Ik heb het in het verleden geprobeerd maar er blijft een soort van zwart troepje over als je ongkookte coke op een pijpje doet. Daardoor verstopt je pijp of glas en het schijnt ook nog giftig te zijn ook, hoewel coke dat uiteindelijk ook is. Dus toch maar uitkoken die hap ook al raad ik het uberhaupt af om te basen .... Ik ben met 1 base begonnen m'n vriendin heeft er zeer van genoten dus de volgende keer weer 1 a 2 basen ... en hopla ... het einde van het verhaal was 3 bedrijven weg een paar splinternieuwe Audi's en dan kwalificeer ik niet eens als verslaafd volgens de normen ... So beware"
"TrippleKX zei: bartje_v zei: Nee, Ik heb het in het verleden geprobeerd maar er blijft een soort van zwart troepje over als je ongkookte coke op een pijpje doet. Daardoor verstopt je pijp of glas en het schijnt ook nog giftig te zijn ook, hoewel coke dat uiteindelijk ook is. Dus toch maar uitkoken die hap ook al raad ik het uberhaupt af om te basen .... Ik ben met 1 base begonnen m'n vriendin heeft er zeer van genoten dus de volgende keer weer 1 a 2 basen ... en hopla ... het einde van het verhaal was 3 bedrijven weg een paar splinternieuwe Audi's en dan kwalificeer ik niet eens als verslaafd volgens de normen ... So beware Klik om te vergroten... Maar je kunt wel uitgekookte coke gewoon met aluminiumfolie op de waterpijp leggen? Klik om te vergroten... Ja als je maar voldoende gaatjes in je folie prikt"
"TrippleKX zei: Bartje_V bedankt voor het antwoord! Nog een vraag. Na 1 normale hijs ben je heen? Klik om te vergroten... Ja meestal wel .... maar daar ben ik me pas later bewust van geworden ... de eerste keer was ik allang blij dat ik even geen hoofdpijn meer had ... achteraf gezien gebeurde er wel wat meer dan alleen even geen hoofdpijn meer."
"bestaat er dan nog gewone coke ?"
"celfor zei: Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan) Klik om te vergroten... Heerlijk Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ? Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken. Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ... zo ongeveer werkt uitkoken en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas"
"Coke en epilepsie versterken elkaar ... Veel coke gebruik kan leiden tot een epilepsie aanval ... een vriendin van mij heeft het ook zover geschopt, 1 aanval , 1 hartstilstand als gevolg en we kunnen nu ieder jaar naar de urn... Maar goed het hoeft niet zo te lopen ...."
"Als ik zo de hele combi lees dan zal een dieet van veel fruit en groente en geen brood wel eens wonderen kunnen doen... Jammer dat je CA http://www.ca-holland.org niets vond ... ik heb AA etc ook jaren gebruikt om een redelijk leven te kunnen leiden maar na jaren en jaren mis diagnoses ( diagnonsens ) bleek ik in beginsel al vanaf me geboorte niet tegen tarwe en gluten te kunnen, immers als 5 jarige had ik al alle kenmerken van een alcoholist maar toch echt nooit gedronken. Als ik nu iets eet met tarwe of gluten wordt meteen weer doodmoe, vroeger was dat de reden om dat maar weer als een gek te gaan compenseren want de rest van de wereld zag niets vreemds, dus had je ook niks.. Artsen en Doktoren in Nederland komen bijna nooit op zulke diagnoses hooguit als de schade onherstelbaar groot is geworden en ze je hooguit nog een paar maanden te leven geven dan heel misschien heb je een kleine kans ..... Grappige bijkomstigheid, gluten zijn het in alcohol oplosbare deel van tarwe, dus op het moment dat je alcohol drinkt gaan de moeheid en depressie gevoelens ook weg. Helaas zit in al het westerse voedsel gluten / tarwe dus zelfs na het eten van het kleinste dingetje is er feitelijk weer de behoefte tot OPLOSSEN .... en coke ramt er ook wel lekker overheen ... tis maar een tip"
"Yep ik heb maar 1 keer gebased toen ik mega zware hoofdpijn had ... en jaren later verdwenen er per jaar hele mercedessen op een pijpje .... en ik kreeg alleen maar meer hoofdpijn. Dus tis nie lekker tis nie leuk en je loopt grote kans dat je de echte gevolgen van het eerste trekje pas jaren later aan den lijve bemerkt.."