Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasen: wat een sneue bedoening.

Basen: wat een sneue bedoening.

64 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
merth en crack zijn de enige twee manierem om sos en pep goed tot je te nemen
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
De 2 domste manieren ook.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
De 2 domste manieren ook.
Klik om te vergroten...

en slimste, aangezien het dus ook de enige zijn. Als het aan Kim ligt.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ieder zijn ding, no offence! :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
zommes zei:
El Retro zei:
De 2 domste manieren ook.
Klik om te vergroten...

en slimste, aangezien het dus ook de enige zijn. Als het aan Kim ligt.
Klik om te vergroten...

Inderdaad Maar Meth doe ik niet hoor
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik dit zo allemaal lees dan is dit dus duidelijk een drugs die ik niet wil gebruiken... Ik denk zeker dat je op deze manier mensen kunt waarschuwen. Ik, persoonlijk zal het nu in ieder geval niet aannemen als iemand het me eens aanbied. Bedankt voor de waarschuwing!
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#7
yup doe ik ook telkens
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja inderdaad. Ben zelfs zo zielig dat ik toen ik het rook HET MOeST HEBBEN
dus na een trekje van die klere pijp is het weer gedaan. Het is gewoon te lekker, ik heb het nodig nu. Dus na dat trekje zit je thuis weer alleen maar te denken om je tweede uitendelijk is het weer gebeurd. En dus heb ik weer de hele ochtend op de grond gezeten opzoek naar gevallen stukjes base toen kwam suus me redden en heb ik weer aan die kut pijp gehangen en hij was minder maar het moest toch op dus nu heb ik voor de tweede keer gehaald weer met de zelfde verschijnselen de paranio is de laatste tijd minder merk ik. De Trek is veel erger geworden ik functioneer amper zonder die zooi dus het wordt weer een zware dag vandaag
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar kim toch ;(
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spijitig :(
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoop dat niemand zo dom is om dit te doen zoals ik. Vandaag had ik ook iemand die regelmatig een pijpje rookt dan denk ik ook meis je kan er nu nog van weg lopen doe neit zo dom. Ze werkt verdient geld heeft leuke dingen, een goeie opleiding en dan is ze zo dom om af en toe te basen
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Ik hoop dat niemand zo dom is om dit te doen zoals ik. Vandaag had ik ook iemand die regelmatig een pijpje rookt dan denk ik ook meis je kan er nu nog van weg lopen doe neit zo dom. Ze werkt verdient geld heeft leuke dingen, een goeie opleiding en dan is ze zo dom om af en toe te basen
Klik om te vergroten...

schop haar van die pijp af dan :) , houd het iig in de gaten als dat kan.
S
SevenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik base ook al een aantal jaren,soms gooi ik op 1 dag honderden euro's in die pijp en zo gebruik ik weken niet,het is nu eenmaal zo met basen als je de 1e genomen hebt er heel moeilijk een rem op zit,het is een hele dure en verslavenende hobby,Ik wou zelf dat ik er nooit aan begonnen was want er definitief mee stoppen lukt me niet
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeQ zei:
Dit stukje schrijf ik voor de mensen die het basen nog eens willen proberen. Om het af te raden.


Maandje of twee geleden heb ik dus een keertje gebased. Waarom zou ik niet goed kunnen zeggen.

Het was weinig, en net iets voor een uurtje of 2 'plezier'. Ik zet 'plezier' hier dus tussen aanhalingstekens. Zelf ben ik redelijk wat gewend en ben op allerlei manier al wel eens goed van de kaart geweest. Basen is dus echt een soort übersos waar je superhard op gaat en dus gewoon puur kicken is.
Het is gewoon echt geen reet aan. Als ik drugs neem, en ik neem aan dat dat voor de meeste recreatieve gebruikers is, dan wil ik iets doen en ondertussen van een lekkere rush kunnen genieten. Of zoals bij Paddo's en MDMA lekker trippen.

Bij het basen gaat het puur om het kicken op de drug zelf. De drug wordt dus de hoofdzaak en niet de bijzaak. Vanaf het eerste moment al.
Nog nooit heb zon sterke drang gehad om het weer te halen toen het op was. Maar ik wist, en realiseerde me dat als ik dat zou doen het vanaf dat moment een aflopende zaak zou zijn. En heb het niet gedaan, verder ook nooit meer. En dit is dus ook echt iets dat ik nooit meer ga doen.

Voor mij persoonlijk de grootste afrader ooit voor iedereen, uit het rijtje waar ik zelf ervaring mee heb natuurlijk. Het is een dure grap waar je zelfs als je het voor 1 keertje doet niets aan hebt. Het is niet leuk, je wordt er niet gezellig van. Je beleeft niets leuks, het is gewoon puur kicken. Thats it, en kort ook.

Moeite om er vanaf te blijven heb ik gelukkig niet meer na die avond. Waarschijnlijk omdat ik het echt de sneuste drug vind van alles dat ik ooit gebruikt heb.
Ik vraag me ook sterk af of de mensen die er verslaafd aan zijn, of zijn geweest, zich niet op het moment dat ze het voor de 2e keer gingen halen niet realiseerden dat het het begin van een verslaving zou worden. En als je je dat realiseert, waarom je het dan tóch doet.
Voor mij is mijn sociale leven, en onafhankelijkheid toch echt wel een stukje belangrijker. Ik baal er al van dat ik verslaafd ben aan roken.


Dus om hetgeen wat iedereen zegt even te bevestigen, basen hoort terecht in het rijtje van de dingen die je niet hoeft te proberen :wink:
Klik om te vergroten...

man man man dikke zever heb die shit zelf ni uitgelezen
het is een feit da basen super verslavend is maar mss is dit ook possitief zo weet je dat je dit al zeker ni elk weekend moet gaan doen
basen is 10x zo chill als coke snuive en in combinatie met coke snuive, drankje en een jointje heb je echt wel een gezellig en chill film avondje
ik vin basen persoonlijk better dan snuiven als er genoeg coke is natuurlijk....
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
mongooltje zei:
man man man dikke zever heb die shit zelf ni uitgelezen
Klik om te vergroten...

Moet jij eten

kneusje zei:
het is een feit da basen super verslavend
Klik om te vergroten...

Das het eerste inteligente wat ik van je lees hier.

Losertje zei:
is maar mss is dit ook possitief zo weet je dat je dit al zeker ni elk weekend moet gaan doen
Klik om te vergroten...

Klopt ik ken ook mensen die het alleen weekends doen of af en toe en die houden dat ook wel vol. Of alleen tijdens het uitgaan. Zo ben ik zelf tenslotte ook begonnen.

Debieltje" zei:
basen is 10x zo chill als coke snuive en in combinatie met coke snuive, drankje en een jointje
Klik om te vergroten...

Joh, nou drankje gaat nog wel maar snuifje? dat zetten we hier toch echt liever om in base hoor.

achterlijke zei:
heb je echt wel een gezellig en chill film avondje
Klik om te vergroten...

Ja dat inderdaad wel alleen of je daar blij mee moet zijn. Tenslotte ben je alleen maar bezig met die pijp vullen.

zwakzinnige zei:
ik vin basen persoonlijk better dan snuiven als er genoeg coke is natuurlijk....
Klik om te vergroten...

Dat is een feit. Basen is altijd beter als er genoeg coke is :roll:
Dus donder dnu maar weer lekker op naar je speeltuin en ga lekker verder spelen :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
lol Kim, dat jij een idioot bent en niet met je crack om kunt gaan wil niet zeggen dat iedereen zo'n mongeaul is
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
lol Kim, dat jij een idioot bent en niet met je crack om kunt gaan wil niet zeggen dat iedereen zo'n mongeaul is
Klik om te vergroten...

:kots: op jou
Als of je met crack om kan gaan
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er zijn genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan hoor, ligt er gewoon aan hoe goed je je zelf kan bedwingen :)

Dat jou intelligentie flink is afgenomen is inderdaad alleen maar sneu...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Er zijn genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan hoor, ligt er gewoon aan hoe goed je je zelf kan bedwingen :)

Dat jou intelligentie flink is afgenomen is inderdaad alleen maar sneu...
Klik om te vergroten...

droom lekker verder
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kim zei:
Psycho_Chrono zei:
Er zijn genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan hoor, ligt er gewoon aan hoe goed je je zelf kan bedwingen :)

Dat jou intelligentie flink is afgenomen is inderdaad alleen maar sneu...
Klik om te vergroten...

droom lekker verder
Klik om te vergroten...

Droom lekker verder zei de crackjunk :) maar natuurlijk, blijf jij dan ook verder dromen ?

Maar goed, dit topic is niet bedoelt om gal op elkaar te spuwen, jij bewijst dat crack basen idd een sneue bedoeling is.

Ik zal het in ieder geval niet doen, heb er totaal geen behoefte aan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."