#1
Miriam zei:Nick de Neger zei:Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin![]()
Ik rook nu al meer dan een jaar en me zus al 8 of 9 en die gaat er nog steeds goed mee om verders.
Dat heb ik zoveel mensen horen zeggen. En ze eindigen bijna allemaal op dezelfde plek. Als ik jou was, zou ik gewoon kappen. Volgens mij realiseer je je nog niet hoe ver je al weg bent. Maar goed, het is je eigen verantwoordelijkheid. Ik wens je in ieder geval al het geluk van de wereld.

maarja ben voorlopig even tevreden