#1
Focked up maar nu ben ik weer normaal
davie zei:Plofje roken vind ik best lekker (voor de smaak dan), maar ik zal niet snel crack roken denk ik.
Gevoel lijkt me wel lekker, maar drugs zoals crack en heroine staan niet op mijn lijstje om nog eens te doen. Maar ja, je weet nooit.
Volgens mij is crack ook moeilijk in de hand te houden.

lysergine25 zei:met basen eindig je 90% zeker als crackhoertje ...
dan kam Kim harde lullen zuigen om haar geliefde pijpje te vullen, ipv dat pijpje leeg te schrapen.
Nee hoor DF 'ers die basen zijn niet erg slim, eerder diep ongelukkig opzoek naar een verdoving om alle ellende uit hun ellendige leven weg te basen.
Kijk Noortje !! Kijk en huiver dit is je toekomst als je nu niet acuut kapt met dat vieze anus poeder in je kop te douwen.
Stonie

Nick de Neger zei:Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin![]()

Nick de Neger zei:Just take good care
En om maar even een goeie tekst te citeren: "De weg naar beneden is sneller dan de weg omhoog."
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."