Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet freebase topic

het freebase topic

72 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Focked up maar nu ben ik weer normaal
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
davie zei:
Plofje roken vind ik best lekker (voor de smaak dan), maar ik zal niet snel crack roken denk ik.

Gevoel lijkt me wel lekker, maar drugs zoals crack en heroine staan niet op mijn lijstje om nog eens te doen. Maar ja, je weet nooit.

Volgens mij is crack ook moeilijk in de hand te houden.
Klik om te vergroten...

Ja, het is wel te lekker
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Plofje roken vind ik best lekker (voor de smaak dan), maar ik zal niet snel crack roken denk ik.

Gevoel lijkt me wel lekker, maar drugs zoals crack en heroine staan niet op mijn lijstje om nog eens te doen. Maar ja, je weet nooit.

Volgens mij is crack ook moeilijk in de hand te houden.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#4
mensen die wel eens roken stuur maareen PB
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke basen deed ik vroeger vaak met een vriendin van mij die een hoertje was, basen is dan ook echt iets voor hoertjes!!
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jij hebt mij het licht laten zien man! :openmouth:

:wave:

We begrijpen dat het slecht is maar iedereen maakt fouten he... Om nou gelijk iedereen die based een hoer te noemen..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
met basen eindig je 90% zeker als crackhoertje ...
dan kam Kim harde lullen zuigen om haar geliefde pijpje te vullen, ipv dat pijpje leeg te schrapen.

Nee hoor DF 'ers die basen zijn niet erg slim, eerder diep ongelukkig opzoek naar een verdoving om alle ellende uit hun ellendige leven weg te basen.

Kijk Noortje !! Kijk en huiver dit is je toekomst als je nu niet acuut kapt met dat vieze anus poeder in je kop te douwen.

Stonie
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
met basen eindig je 90% zeker als crackhoertje ...
dan kam Kim harde lullen zuigen om haar geliefde pijpje te vullen, ipv dat pijpje leeg te schrapen.

Nee hoor DF 'ers die basen zijn niet erg slim, eerder diep ongelukkig opzoek naar een verdoving om alle ellende uit hun ellendige leven weg te basen.

Kijk Noortje !! Kijk en huiver dit is je toekomst als je nu niet acuut kapt met dat vieze anus poeder in je kop te douwen.

Stonie
Klik om te vergroten...

gefrustreerd
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin :beer:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin :beer:
Klik om te vergroten...

Ik rook nu al meer dan een jaar en me zus al 8 of 9 en die gaat er nog steeds goed mee om verders.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Just take good care :mrgreen:

En om maar even een goeie tekst te citeren: "De weg naar beneden is sneller dan de weg omhoog."
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
Just take good care :mrgreen:

En om maar even een goeie tekst te citeren: "De weg naar beneden is sneller dan de weg omhoog."
Klik om te vergroten...

ikletook goed op ik gebruik nooit als ik iets belangrijks te doen heb. Ga me werk er niet onder laten leiden voor die zooi. Is ook nog nooit gebeurt en zalook niet gebeuren ook.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benieuwd hoe Miriam de base gaat betalen als ze dat lucratieve baantje niet meer heeft..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."