Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet freebase topic

het freebase topic

72 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag weten hoe andere menmsen omgaan met hun crack verslaving
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb hier geen ervaring mee...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
gelukkig ook geen ervaring mee
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zit hier met honderden andere gebruikers je hoeft je niet alleen te voelen :openmouth:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
te lekker :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
nope sorry..:)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
denk dat er op dit forum niet veel zijn die crack bgrbuiken
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voelk me zo alleen hier
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
das waar
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kop op :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou wel een x een pijpje met iemand willen roken hoor
lijkt megezellig
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dolle pret.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na een stuk of 4 5 wel hoor
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat geloof ik graag.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Basen is soms kut omdat zo kort duurt

gisteren was ik op een verjaardag en dan kan moelijk 10 op de plee gaan lopen basen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
basen lijkt me beetje te leuk en verslavend, maar das ok zo'n drugs die je alleen voor de stuik alleen gebruikt..

niet om bijvoorbeeld langer wakker te blijven of sociaal contact te verbeteren
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Razar zei:
Dzy zei:
Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?
Klik om te vergroten...

De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland.
Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen.
Klik om te vergroten...

Ik vraag me gewoon af, hoe ging dat die eerste keer. Boden ze het je aan? Vroeg je er zelf om? Denk je dan niet in je achterhoofd van, this is the worst of the worst? Dit is absoluut geen aanval hoor, ben gewoon geinteresseerd :) Wat zet je er toe om het toch te proberen? Interesse? Omdat je vrienden het ook soms doen?

Jan
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is waar t kost wel aardig wat
maar ja dat heb ik er wel voor over als die pijp maar gevuld is haha

gelukkig heb ik mijn gebruik nu een beetje in de hand gekregen en is het niet meer als ik zin heb ik ben sterker geworden nu heb ik alleen de neiging om savonds aan een stuk door te basen. das wel slecht van mij
ik heb nu ook een beetje mijn junky momenten door
zoals van die momenten dat je op een plek ben waar je niet kan gebruiken maar t toch willen of as vragen aan mensen
mijn ergste momenten zijn nog steeds achter in de steeg gestresst shagie roken en al trillend de as aftikken in me pijpje om toch ff snel een bolletje te kunnen basen.
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb da al 2 keer gedaan ( laatste keer was vorige donderdag). telkens maar 2 gram met 3 personen.
Persoonlijk vond ik het wel fijn, maar ik kon me niet meteen inbeelden hier aan verslaaft te raken, vooral als ik bij de prijs stilstond.
Persoonlijk vin ik mdma lekkerder ( niet op partys maar ook gewoon thuis chill in de zetel met paar maten en zo ).
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#20
nope...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."