#1
Ik wil graag weten hoe andere menmsen omgaan met hun crack verslaving

Razar zei:Dzy zei:Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?
De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland.
Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."