#1
mensen die wel eens roken stuur maareen PB

lysergine25 zei:met basen eindig je 90% zeker als crackhoertje ...
dan kam Kim harde lullen zuigen om haar geliefde pijpje te vullen, ipv dat pijpje leeg te schrapen.
Nee hoor DF 'ers die basen zijn niet erg slim, eerder diep ongelukkig opzoek naar een verdoving om alle ellende uit hun ellendige leven weg te basen.
Kijk Noortje !! Kijk en huiver dit is je toekomst als je nu niet acuut kapt met dat vieze anus poeder in je kop te douwen.
Stonie

Nick de Neger zei:Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin![]()

Nick de Neger zei:Just take good care
En om maar even een goeie tekst te citeren: "De weg naar beneden is sneller dan de weg omhoog."
Miriam zei:Nick de Neger zei:Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin![]()
Ik rook nu al meer dan een jaar en me zus al 8 of 9 en die gaat er nog steeds goed mee om verders.
Mr. Grieves zei:Begin van het einde? Jammer genoeg, ja!
Get out while you still can...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."