Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke op het vliegtuig

Coke op het vliegtuig

66 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is jou definitie van winnaar in deze situatie?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoneboot zei:
Wat is jouw definitie van winnaar in deze situatie?
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoneboot zei:
Stoneboot zei:
Wat is jouw definitie van winnaar in deze situatie?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, excuse me voor de dubbelpost, was niet mijn bedoeling.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
DAVID0FF zei:
Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?

joo
Klik om te vergroten...

Wij hebben dat ook wel eens gedaan. Eerst de sosa in plastic vacuum geseald, pakketje dun opgerold en daarna in een tube Welaform haarcreme gedouwd. Die tubes waren van metaal, een soort flexibel blik dus daar kijkt de x-ray niet doorheen. In de badtas waarin dit zich bevond hadden we een geopende tube tandpasta gestopt. Dat brengt het reukorgaan van evtuele drugshonden van slag. No problemo: we hebben tijdens de vakantietrip heerlijk geketst op de sos :P :)
zorg dat je er netjes uitziet: goed geschoren enzo. als je niet relaxed bent, neem dan een half oxazepammetje voor je naar de luchthaven gaat :grin:

kennis van me neemt het regelmatig mee als hij gaat vliegen. sealt het, smeert het met tandpasta in en verstopt het dan in de zoolluchtkussens van (oudmodel) nike air schoenen. linkerschoen cocaine/rechterschoen hasj :stoned: nimmer gepakt, toch lijkt de haarcremetube me veiliger. vooral omdat ze dan afgeleid worden door de rest van de spullen in de badtas. :grin:

volgende keer doe ik misschien een nagelschaartje in de badtas: die types zijn erop gebrand iets te vinden wat niet mag en als ze dat sinds 9-11 als tereurwapen te boek staand object vinden zijn ze bevredigd en zoeken ze niet door. een hond gaat ook geen 2e bot zoeken als hij er een gevonden heeft :tearsofjoy:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat het inderdaad beter is om 10 sexboekjes in de handbagage te stoppen ipv dat nagelschaartje :grin:
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
volgende keer doe ik misschien een nagelschaartje in de badtas: die types zijn erop gebrand iets te vinden wat niet mag en als ze dat sinds 9-11 als tereurwapen te boek staand object vinden zijn ze bevredigd en zoeken ze niet door. een hond gaat ook geen 2e bot zoeken als hij er een gevonden heeft :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

misleiding, slim.
Maar aan de andere kant lok je ze wel heel dicht naar de plek waar je ze niet wil hebben.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zou ik echt niet doen, misschien zoeken ze wél door, dat zou nog best kunnen.

Voorderest wel heel slim gedaan :)
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeti zei:
Denk dat het inderdaad beter is om 10 sexboekjes in de handbagage te stoppen ipv dat nagelschaartje :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stoneboot zei:
Dat zou ik echt niet doen, misschien zoeken ze wél door, dat zou nog best kunnen.
Voorderest wel heel slim gedaan :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad. In mijn handbagage hebben ze eens een kurkentrekker gevonden met een zakmesje aan (ja stom, ff snel de tas inpakken nog haha) en toen is mijn hele rugzak uitgekiept en nagepluist. Ze zijn er tien minuten mee bezig geweest.
Afleiding is goed, maar ik denk niet dat je moet gaan mesjes etc.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Right, en ook de sm-handboeien en zweepjes kunnen we beter thuislaten :P

d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#13
Man_in_the_Box zei:
Haha, kan alleen maar bij lijnvluchten he.
Klik om te vergroten...

lol :mrgreen: :mrgreen:
H
Henk1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ligt er maar net aan waar je heen gaat/vandaan komt.
Klik om te vergroten...
Als je zegt dat je uit NLD komt, is't altijd goed :P :stoned:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
och, sommige arabieren zijn er ook mee weggekomen :grin:

T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Smokkel naar andere landen is zo dom vind ik. Ook al is het een land binnen de EU.
Kijk je geen tv? Er is eens een programma op tv geweest, ik geloof "gevangen in het buitenland", wat daar ook over gaat. Hier in nederland zijn ze nog "redelijk" soepel, maar niet in Spanje, Turkije of waar dan ook. Sommige landen hebben een "Zero Tolerance" beleid. Dus, ook al heb je maar een halve bij je, dan nog krijg je een dikke vette straf in een gevangenis.

Weet het niet, maar lijkt me geen pretje om daar te zitten. Jij wel?
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#17
En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...

Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DAVID0FF zei:
heb 8 maand in barcelona gezeten voor inbraak geen tips nodig maat
Klik om te vergroten...

je zegt het op een manier alsof we er respect voor moeten hebben.... whahaha...

idioot! :wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
040_Eindhoven zei:
En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...

Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!
Klik om te vergroten...

waarom zou je het niet daar kopen dan?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
kiekert zei:
Ik vind je een debiel
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."