#1
Wat is jou definitie van winnaar in deze situatie?
Stoneboot zei:Wat is jouw definitie van winnaar in deze situatie?
Stoneboot zei:Stoneboot zei:Wat is jouw definitie van winnaar in deze situatie?
DAVID0FF zei:Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?
joo
nimmer gepakt, toch lijkt de haarcremetube me veiliger. vooral omdat ze dan afgeleid worden door de rest van de spullen in de badtas. yeti zei:volgende keer doe ik misschien een nagelschaartje in de badtas: die types zijn erop gebrand iets te vinden wat niet mag en als ze dat sinds 9-11 als tereurwapen te boek staand object vinden zijn ze bevredigd en zoeken ze niet door. een hond gaat ook geen 2e bot zoeken als hij er een gevonden heeft![]()
yeti zei:Denk dat het inderdaad beter is om 10 sexboekjes in de handbagage te stoppen ipv dat nagelschaartje![]()
Stoneboot zei:Dat zou ik echt niet doen, misschien zoeken ze wél door, dat zou nog best kunnen.
Voorderest wel heel slim gedaan![]()
Als je zegt dat je uit NLD komt, is't altijd goed :PExceptionalInsight zei:Ligt er maar net aan waar je heen gaat/vandaan komt.

DAVID0FF zei:heb 8 maand in barcelona gezeten voor inbraak geen tips nodig maat

040_Eindhoven zei:En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...
Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!
ExceptionalInsight zei:kiekert zei:Ik vind je een debiel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."