#1
Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?
joo
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?
joo