Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke op het vliegtuig

Coke op het vliegtuig

66 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...

Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DAVID0FF zei:
heb 8 maand in barcelona gezeten voor inbraak geen tips nodig maat
Klik om te vergroten...

je zegt het op een manier alsof we er respect voor moeten hebben.... whahaha...

idioot! :wave:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
040_Eindhoven zei:
En als je gewoon de zooi in je onderbroek stopt...

Niemand die weet dat je het bij hebt als je bijvoorbeeld naar een bestemming binnen de EU gaat zoals Londen!
Klik om te vergroten...

waarom zou je het niet daar kopen dan?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
kiekert zei:
Ik vind je een debiel
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
alloooha allemaal, lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb, ik heb zo wat zitten lezen en ik ben echt verbaast, jullie zijn geniaal, coke meesmokkelen pfff wat een makkie, even naar de winkel achter 2 condooms en een flesje badschuim en taddaaaaaaaaa het is opgelost, ik word miljonair door jullie ...

juist ligt er iets op mijn maag dat ik moet vertellen: denk je nu echt dat dit iets uitmaakt of je het nu in 2 condooms en een flesje badschuim verstopt, je mag het nog in je reet, schoen, rugszak,... verstoppen, helpt echt niks.

er is maar 1 ding dat de waarheid is, ( GELUK HEBBEN )
als er echt drugscontrole is, vinden doen ze... dan keren ze alles binnenste buiten, sta je mooi in je blooten en mag je door je kniejen buigen

1 ste onderwerp:
op een luchthaven waar duizenden mensen per dag rondlopen is het onmogelijk om alles te controleren, heb je al gezien hoe ze je bagage scannen, dat duurt nog geen 10 sec en dan moet je ondertussen door metaaldetector, piept dat ding ok ja moet je even appart gaan staan en gaan ze zo met een piepertje dat op metaal reageert rond je lichaam, ze raken je zelfs met moeite aan, het laatste dat achter word gekeken is drugs, nu ga je zeggen hoe komt het dan dat er mensen worden gepakt? als ze iets verdacht vinden gaan ze controleren, heb je toevallig drugs bij je dan heb je ongeluk,

gewoon door al die controles te moeten passeren denken we dat het zwaar beveiligt is maar het is enkel schijn, : duizenden mensen per dag door de controle, laten we nu zeggen dat er van die duizend een stuk of 50 wat drugs meesmokkelen, hoeveel worden ervan die 50 opgepakt ?

wat bedoel ik met schijn: het zijn verschillende stappen die worden ondernomen die ons onderdrukken zodat we netjes de regels volgen, het begint bij de media: het programma over de beveiliging van de luchthaven: je ziet dan dat ze met drugshonden speuren, dat er mensen worden opgepakt,...

op de luchthaven zelf staat er altijd overdreven veel politie, altijd in het zicht dat iedereen ze ziet, ze doen niks van controle maar ze staan er gewoon

al de controles die je dan binnen moet passeren

deze dingen allemaal samen geven ons een gevoel van veiligheid, ook al is het niet zo

2de onderwerp de drugsbrigade:

als er dan effectief drugscontrole is dan is je geluk ver te bespeuren, een drugshond kan je niet misleiden, je verstopt je coke nog zo goed maar de hond komt naast je zitten, zelfs al heb je niks bij je, een simpel iets is al genoeg: als je coke gebruikt, wat gebruik je om je lijn te leggen? als je coke plet met een kaartje van je blijft er altijd wel iets aanplakken, dat steek je dan terug in je portefeuille waardoor er daar dan ook al wat aanhangt, als je 1 lijntje legt speelt dit geen rol, maar als je 1 gr coke gebruikt hebt heb je makkelijk 4 a 5 keer je kaart gebruikt en in je portefeulle gestoken, dat is al genoeg

een drugshond is eigenlijk een junkie, geloof het of niet maar deze honden worden verslaafd gemaakt, ( niet dat ze aan de coke zitten :tongueout:) maar aan de geur zijn ze verslaafd, deze opleiding voor drugshonden is zeer zwaar en lukt zeer moeilijk, in belgie zijn er maar 5 echte drugshonden, dus je moet echt pech hebben als je zo een hond tegenkomt


als laatste geef ik de raad: neem het risico toch niet van te smokkelen, coke is overal te vinden als je wat zoekt, wie zoekt die vind
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ITP - Happy fight

klik
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik lees het nou allemaal nog een keer en die plaatjes zijn echt te grappig :grin: Ik pleurde echt van mijn stoel van het lachen XD
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9


http://nl.youtube.com/watch?v=o8QabkIkwvQ
o
oldskoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zit voor mijn werk redelijk veel in het buitenland en vlieg redelijk veel...

maar nog nooit echt een serieuse controle gehad eerlijk gezegt; wellicht heb ik mazzel gehad...

ik gebruik zelf al wel enkele jaren coke op regelmatige basis... maar ik neem het nooit mee naar het buitenland omdat ik "het" risico niet waard vind... maar ik heb wel altijd mijn portefeuille bij me waar ook mijn kaarten inzitten waar ik wel eens een lijntje mee leg....

ik had wel eens over de risico's nagedacht; maar dacht steeds dat een drugshond zulke abnormaal kleine resten nooit zou ruiken...

dus nu na de reply van riddick ga ik me de week wel een andere portefeuille aanschaffen... 1 die enkel zal dienen voor buitenlandse reizen... en de kaarten die ik dan nodig heb zullen wel een serieuse wasbeurt krijgen....

ik was totaal niet op de hoogte van zulke dingen en dat die drugshonden "echt" zo goed waren!!!
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#11
riddick zei:
denk je nu echt dat dit iets uitmaakt of je het nu in 2 condooms en een flesje badschuim verstopt, je mag het nog in je reet, schoen, rugszak,... verstoppen, helpt echt niks.
Klik om te vergroten...

ik begrijp je punt maar het in 2 condooms stoppen is ook om te voorkomen dat de coca na een urenlange reis naar de shampoo riekt, en in de shampoo is nog niet zo'n slecht plaats want voor ze je busje leeggieten moeten ze al een sterke aanleiding hebben, vb verdacht gedrag. Ook een beetje in de hoop dat een 2derangs drugshond het niet riekt natuurlijk.
Dat een goede drughond het vind geloof ik graag.
Drugssmokkelaars die grote hoeveelheden inslikken om het te transporteren, ruikt een hond het dan nog? geloof ik nooit.

Vrienden van mij zijn trouwens naar Dom Republiek gegaan met wiet op zak, ook zonder problemen overigens al vind ik met wiet na Dom Rep. gedurvder dan me 5 gr C naar Can Eilanden.
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?

joo
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik dacht dat je een lijn had gelegd van de neus naar de staart maar het is een stuk minder interessant. Gewoon domweg smokkel en ik vraag me af of het daar niet goedkoper en beter is. Maar goed ik hoef niet meer te gebruiken en hoef ik dit soort rare fratsen ook niet meer uit te halen met alle risico van dien.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind je een debiel
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke is daar bereslecht en ikke u ook. dacht misschien om leuke tips te krijgen. maja fuck it
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
bartje_v zei:
Ik dacht dat je een lijn had gelegd van de neus naar de staart maar het is een stuk minder interessant.
Klik om te vergroten...

Haha, kan alleen maar bij lijnvluchten he.

OT: Vind het niet echt een hele slimme zet, en zeker niet als het gewoon gaat om een beetje coke om de vakantie door te komen ofzo. En als je het dan doet moet je ook wel kalm blijven en juist niet gaan lopen stressen, want dan val je vroeg of laat door de mand en ben je zwaar de sjaak.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
DAVID0FF zei:
Coke is daar bereslecht en ikke u ook. dacht misschien om leuke tips te krijgen. maja fuck it
Klik om te vergroten...
leuke tips...
Had je ook leuke tips gewild als je in een spaanse cel gezeten had?
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb 8 maand in barcelona gezeten voor inbraak geen tips nodig maat
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inbraak ?
Dan hadden ze je verdomme 8 jaar op moeten sluiten loser.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik voel meer voor afschieten met een Luger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."