Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"notenkraker of gewoon goed in een boodschappentas wikkelen en rammen maar met je hamer"
"neem gewoon sleutelpuntjes.. dan merk je snel genoeg als je genoeg hebt gehad.."
"Heeft ook te maken met de verschillende soorten coke.. je hebt o.a. flakes, kristal en krijt. Je hebt ook nog mensen die spreken over fingers, maar dat is de iets minder zuivere variant die vaak ook geler van kleur is."
"Flakes is gewoon een hele bekende naam in de coke-scene en er zijn nog steeds dealers die denken beter te kunnen verkopen door die naam te noemen terwijl ze gewoon versneden bende verkopen. En de meeste mensen geloven blind in wat zo'n aap zegt want die weet ook wel tegen wie hij het zegt.. dat zijn mensen die geen ervaring hebben met goede coke, maar alleen met die rag die ze altijd gehad hebben. Ik heb zelf van die mensen wel eens echt goeie gegeven en die vonden het maar raar smaken en voelen doordat ze die versneden troep gewend zijn. Mensen weten geeneens wat goeie coke is."
"als je er naar kijkt zitten er dan glittertjes in? Dat is ook een teken van versnijding met speed."
"tja eh heb wel gekke dingen meegemaakt.. halve kan je er makkelijk in een keer inrossen.. alleen je hebt er zo weinig aan.. want effect blijft ook net zo lang als anders,, maar kan wel.."
"heb ik een leuk verhaal.. ik zat bij een maat thuis en die is altijd wel leuk aan het handelen.. ik had die avond al aardig wat gedronken dus ik kon wel een snuif gebruiken.. ik vroeg daarom om een grammetje coke.. hij gaf me een pakkie verder niks bijzonders.. dus ik leg een paar grote lijnen snuif wat weg en merkte al op dat het aardig scherp in de neus was.. naja kan allemaal... zit een beetje tv te kijken en op een gegeven moment wordt het beeld voor mij vaag en ik zeg ook die tv is helemaal vaag en de kamer draaide een beetje.. dus die maat van me pakt op dat pak terug en kijkt op de achterkant en hij zegt al kut staat een "K" op.. waarop ik vraag ja dus? zegt ie ja dat is ketamine ouwe... maargoed ik had dat nooit gehad dus ik zeg en nu? zegt hij van ja in die hoeveelheid dat jij het heb gehad wordt dat wel vervelend.. werd het ook dat kan ik je zeggen. Kort samengevat: het gevoel dat je ongelofelijk dronken bent.. geen diepte meer zien oftewel 6x naar iets grijpen voordat je het vast heb en ik was wel bij maar evengoed had ik geen controle meer over wat ik zei of hoe ik normaal kon lopen.. daarna kreeg ik een paar lijnen coke wat erg positief werkte en ik langzaamaan weer normaal werd.. dus ik kan zeggen coke en keta gaat goed samen omdat de coke de keta weer neutraliseert. Maar wat ik wel zeg gebruik niet te veel anders krijg je dit ook."
"Betaal altijd inkoop.. 30 tot 35.. en nee dan hoef ik niet eerst een ons af te nemen kan ook gewoon per gram"