Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CrimIntent zei: wie van jullie zit in rotterdam? Klik om te vergroten... Ik Rotterdam-oost"
"Wat houdt ketamine hcl in? heb het geprobeerd te vinden, zonder succes?? Kan iemand mij dat vertellen; | For 1 kg of K e t a m i n e H C L the price is 4000 USD | Ik weet dat je eigenlijk geen prijzen mag geven, maar aangezien dit een forum is en je mensen zoveel mogelijk informatie moet geven ... hier.."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Sample 2day binnen gekregen vanuit Bolivia - hoe maak ik hier `t makkelijkste poeder van? Ik wil even de zuiverheid laten beoordelen in een Lab..maar wil niet met een rock aan komen wandelen. Thank you. Gr. Japie"
"Mensen, ff serieus! Ten 1ste is het geen 20gr maar 40, maar dat ter zijde. Ten 2de, ik stel hier een vraag..en heb je kritiek op het feit dat ik iets niet weet, houd het dan voor je. Want dit is tenslotte mijn topic! Ten 3de, klanten? Via internet? Sorry hoor, weet niet waar jij met je hoofd zit. Maar oordeel niet als je me niet kent! Ten 4de, mensen oordelen hier over de C., terwijl je het nog niet in je neus hebt gehad! Het zal je nog verbazen..de testuitslag ! Ik heb familie in Bolivia, geen ervaring op het gebied van C., dus nogmaals.. GEEN VOORBARIGE CONCLUSIES A.U.B."