#1
Uiteraard, maar af en toe bevuil ik mijn geest.
Oom Klaas zei:Frog83 zei:Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.
Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.
maar ik raad je ook aan een boksbal te zoeken.het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Wees is eerlijk tel is op wat jullie bijmekaar weg gesnoept hebben, kom je ook al vlug aan een heel bedrag hoor.
raging_bull zei:Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money!
eenPatrickBateman zei:Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt..
lysergine25 zei:Dan heb je tenminste een reden om zielig te zijn, zoals je er nu voor staat ben je niet meer dan een luxe junk. Pas als je dakloos lullen zuigt voor 20 eu .. dan pas krijg ik serieus medelijden met zo'n meid, of jongen ...
succes met het bellen van alle nummers begin er NU mee niet morgen.
Tambonnie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."