Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme gebruikers: lees deze post!

Extreme gebruikers: lees deze post!

62 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uiteraard, maar af en toe bevuil ik mijn geest.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Frog83 zei:
Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.
Klik om te vergroten...

Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.
Klik om te vergroten...

Mischien geld dat niet voor iedereen, maar dat is geen rede gelijk zo agresief te worden met vuist.
Ik weet niet of je bekent bent met Krav Maga, doe ik nu zo'n 3 kwart jaar, vroeger 2 jaar teakwondo gedaan. En heb 4 jaartjes Wing Chun gedaan.
Dus eer jij je vuist opgegeven hebt... :wave: maar ik raad je ook aan een boksbal te zoeken.
Ik heb nooit ruzie, zoek dit ook nooit, heb me 1 keer moeten verdedgigen omdat een 5 tal mensen mijn geaardheid niet zo leuk vonden.

het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Snel geld is snel op.
En de opmerking ik werk ervoor wat boeit dat nouw, de meeste mensen werken wel voor hun dope, toevalig trof zei het met een erfenis, maakt dat jouw een beter mens dat jij werkt voor je drugs, en een ander het gekregen geld eraan opmaakt? Ik snap je probleem niet...tenzij het stiekum tog jaloesie is
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ hierboven: True.

Krav Maga is echt geniaal :grin: Oude buurman van me gaf er les in, hij kon echt heel lelijk iemand uitschakelen. Met lelijk bedoel ik pijnlijk :P

Ik word zo agressief met vuist omdat er zo verdomd veel aannames iedere dag worden gemaakt over gebruikers, en dan nog met woorden als "jullie" waardoor je mensen direct aanspreekt.
Een boksbal heb ik niet nodig, over het algemeen ben ik de meest vreedzame persoon die je kan tegenkomen :)

het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Klik om te vergroten...

Toch doe je het nu weer, het is "drugsgebruikers eigen..." nu generaliseer je weer en niet zo'n beetje ook. Als je dat wat minder zou doen doe je al een hele goede daad.

Wees is eerlijk tel is op wat jullie bijmekaar weg gesnoept hebben, kom je ook al vlug aan een heel bedrag hoor.
Klik om te vergroten...

Daarop reageerde ik met het feit dat ik voor mijn drugs werkte. Dat geld heeft me dus tijd en moeite gekost, daarom geven "de drugsgebruikers" niet zomaar al hun geld uit.
't Ging me er niet om of iemand een luxe junk is of niet.

Mijn probleem is dus generalisatie/stereotypen creëren.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Oom Klaas je heb zeker een ount met het generaliseren, ik bedoelde dat zo kwaad niet.
Wil ook niet alles en iedereen over een kam scheren, las het nog is terug enzo, en idd kan me wel wat meer invoelen dat je reactie daarop was zoals die was :) *oftopic*
Ik krijg Die Krav maga 3 keer per maand via een lid van een vereniging.
Hij is zelf al op hoog Nivo,(ook iligaal eigenlijk dus, oficieel mag die kerel mij dat niet leren) ik had geen zin me aan te sluiten hier bij de veniging in de buurt, ben wezen kijken, maar vondt het te politiek beladen,bepaalde uitspraken en manier van doen van de trainer lagen me helemaal niet, maar het syteem wel.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Work 4 your shit!
Snuiven, dan gaan werken om weer nieuwe te kunnen kopen en dan weer snuiven en werken.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Volgens mij ben je echt een andachtmens.. sorry dat ik het moet zeggen.
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Alweer?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt..
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: extreme gebrikers, lees deze post

raging_bull zei:
Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money!
Klik om te vergroten...

waarom post je dit nu ? dat jij beter ermee zou omgaan vind ik echt tof voor jouw. mij help je er allesins niet mee. denk je dat ik nooit denk hoe graag ik opnieuw een jaar terug zou gaan. denk je dat ik de bedoeling had om het zo te laten lopen ?

als je zelf eens depressief bent achter langdurig coke te nemen en dan te stoppen (of toch proberen) ga je het mss begrijpen.

als je niets goed te zeggen heb, zeg dan helemaal niets.
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: extreme gebrikers, lees deze post

PatrickBateman zei:
Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt..
Klik om te vergroten...
een

en als nog veel mensen zulke goeie commentaren geven ga ik me helemaal beter voelen .
ik voel me schuldig, en ik wil graag uit dit leventje geraken.

help me of zwijg.
ik vraag hulp, dus help of laat me gerustbz


waarom zou ik hulp vragen begin ik me af te vragen.
alleen verwijten krijg ik.


bedankt
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Ik ben dom geweest en het was niet m'n bedoeling, boehoe, en nu?

Je hebt je inderdaad nutteloos gedragen, ook roekeloos. Ongetwijfeld heb je geestelijk en lichamelijk behoorlijke schade. Ga dan niet klagen als je e.e.a. naar je doorgesnoven hoofd krijgt zeg, komop. Dan verdien je commentaar om je écht bewust te maken.

Ik neem aan dat je dus nu verslaafd bent en je geld op is. Dan is mijn advies; zoek de verslavingszorg eens op.

En 12 maanden lang 4+gr per dag plus 1 soms 2 L sterk én bier erbij? Nu weet ik dat cokejunkies ook hun gebruik vaak aandikken, want dat is dan nog erger voor hun of klinkt nog stoerder of iets dergelijks. Doe jij dat ook of wat?

Ben hier echt niet voor in de stemming om medelijden te gaan geven maar dat merkte je al denk ik.
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: extreme gebrikers, lees deze post

ik vraag geen medelijden, ik woon in belgië aan de kust en ik heb de hulporganisaties gedaan en had ik echt niet veel aan. en mijn geld is niet op, waarom denk je dat ik tips en andere mensen hun ervaringen vraag. kan mij mss wat helderheid brengen.

btw, kben nogal emotioneel waardoor ik het zo verwoorde.maar hoe ik ook mss in de fout ben geweest. ik wil stoppen, een normaal leven is alles wat ik nu wil en ik weet niet meer hoe je dat moet doen..
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Okay, duidelijk.

De meeste mensen willen een normaal leven. En het is alleen maar sterk dat je A: je probleem erkend en B: hulp durft te vragen.

Nu ken ik de situatie in Belgica niet maar die instanties kunnen toch wel iets (op termijn) voor je betekenen?

En stop met gebruiken als je nu nog steeds wat neemt (duh, maar ik dacht ik meld het toch even).

Heb je geen vrienden die je kunnen steunen nu je kut zit?


P.s. Ik heb geen ervaring zoals je eigenlijk eerst vroeg.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: extreme gebrikers, lees deze post

de hulpverlening kan eigenlijk ook niks doen voor je behalve levensstijladviezen geven, en hoe je gezond moet leven weet je in theorie zelf ook wel. Ik denk dat je doorsnuift tot je geld op is wellicht dat je dan stopt. succes
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: extreme gebrikers, lees deze post

tsja je zal net zoals de rest hulp moeten inschakelen van de instanties, beetje therapie.
op je beurt wachten ... en ondertussen moet je KEIHARD AFKICKEN

voorruit kijken niet achter uit ..

EN COKE IS MAAR COKE ...

als je heroine spuit of meth spuit of coke based ... nou nou nou !

Dan heb je tenminste een reden om zielig te zijn, zoals je er nu voor staat ben je niet meer dan een luxe junk. Pas als je dakloos lullen zuigt voor 20 eu .. dan pas krijg ik serieus medelijden met zo'n meid, of jongen ...

succes met het bellen van alle nummers begin er NU mee niet morgen.

Tambonnie
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Nou van alles wat je nog van die 100.000 over hebt koop je eens wat lsd en dan ga je eens flink overdoseren en dan kom je er wel achter of het leven nog wat waard is
d
disorderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: extreme gebrikers, lees deze post

je kan ook meth kopen dat werkt langer en is goedkoper gelukkig
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: extreme gebrikers, lees deze post

lysergine25 zei:
Dan heb je tenminste een reden om zielig te zijn, zoals je er nu voor staat ben je niet meer dan een luxe junk. Pas als je dakloos lullen zuigt voor 20 eu .. dan pas krijg ik serieus medelijden met zo'n meid, of jongen ...

succes met het bellen van alle nummers begin er NU mee niet morgen.

Tambonnie
Klik om te vergroten...

Meer kan ik niet zeggen,
alleen vind ik je vergelijking met die andere middelen jammer.
Wat voor de 1 een wiet verslaving is, is voor de ander een coke verslaving qua heftigheid.

@Topic Starter:
Kappen met die zooi, niet hier hulp gaan zoeken maar bij de mensen die daarvoor betaald krijgen namelijk de verslavingszorg! Als je nog geld overhebt van je erfenis kan je ook altijd particuliere afkickcentra opzoeken, in 't verenigd koninkrijk schijnen deze erg heftig te zijn en volgens mij heb je dat wel nodig.

Oh en trouwens,
SCHAAM JE!
Die erfenis zal (neem ik aan) waarschijnlijk van familie zijn geweest,
niet eens zelf verdient door hard te werken...wat zal degene die je dit gegeven heeft blij met je zijn he :)
Als je het zelf nog had verdient vond ik het nog minder schandalig.

Ga nu niet weer zeuren "help me of zwijg." want op deze manier help ik je,
meer dan je waarschijnlijk nu zult inzien.
Nog veel belangrijker trouwens,
je excuus aanbieden aan de gene die je dit geld heeft geschonken. Of hij/zij nog in leven is maakt niet uit, ga naar zijn/haar huis/graf en bied je excuus aan.

Neem d'r nog een nakkie bij !
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: extreme gebrikers, lees deze post

+1

Shame on you boyyyyyyy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."