Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme gebruikers: lees deze post!

Extreme gebruikers: lees deze post!

62 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat je opnemen, of sterf. :(

Als iedereen je hier begint te sussen, daar ben je juist niets mee. Je bent verslaafd, je kan niet stoppen op jezelf, je moet terug opgenomen worden en terug en terug en terug tot je zonder kan. Zo simpel is dat. En ook: luister naar wat die mensen je te zeggen hebben.

Veel succes in ieder geval :wave:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Melksje zei:
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.
Klik om te vergroten...

natuurlijk vind iedereen dit zonde bla bla bla , maar dat weet je zelf ook wel. Je had beter 5kilo kunne kopen voor 90.000 ofso en helft verkopen helft gebruiken, speel je nog kiet of maak je zelfs winst.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien is het wel fake en wil een infiltrant van de overheid zien wat wij er van vinden als drugs gebruiker...
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paddo100 zei:
Melksje zei:
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.
Klik om te vergroten...

natuurlijk vind iedereen dit zonde bla bla bla , maar dat weet je zelf ook wel. Je had beter 5kilo kunne kopen voor 90.000 ofso en helft verkopen helft gebruiken, speel je nog kiet of maak je zelfs winst.
Klik om te vergroten...
Of ben je gewoon al je geld kwijt omdat die kerel die je voor 90.000 knotsen coke verkoopt waarschijnlijk wel een uzi of 2 in z'n zak heeft

@TS
waarom moet je nog van anderen leren over wat je verkeerd gedaan hebt? Je geeft zelf aan dat je beseft dat het helemaal verkeerd was om die 100.000 zomaar weg te smijten aan coke en alcohol, dan blijft er imo enkel nog de mogelijkheid over om van je eigen fouten te leren
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Of ben je gewoon al je geld kwijt omdat die kerel die je voor 90.000 knotsen coke verkoopt waarschijnlijk wel een uzi of 2 in z'n zak heeft

@TS
waarom moet je nog van anderen leren over wat je verkeerd gedaan hebt? Je geeft zelf aan dat je beseft dat het helemaal verkeerd was om die 100.000 zomaar weg te smijten aan coke en alcohol, dan blijft er imo enkel nog de mogelijkheid over om van je eigen fouten te leren
Klik om te vergroten...

al koop je t gewoon in delen...

telkens 500 gram, geef je hem 9.000

natuurlijk ga je als onervaren niet met 90k op zondag naar een afgelegen industrie terein in je entje :mrgreen:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik zou niet alleen gaan, ik breng deze man mee. TREMBLE AND FEAAAARRRR!!!!

M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu is het meiske weggejaagd :openmouth: stout jonges!

maar ja, je bent wel een beetje een luxejunk. Tis gelukkig geen heroine. Als je een ton uitgeeft aan coke kun je ook wel een paar duizend uitgeven aan een kliniek

succes
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: extreme gebrikers, lees deze post

ExceptionalInsight zei:
Alweer?
Klik om te vergroten...

idd. lol deze kwam me ook al zeer bekend voor. Volgens mij staat de tijd stil voor hem/haar.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Flaffie zei:
ExceptionalInsight zei:
Alweer?
Klik om te vergroten...

idd. lol deze kwam me ook al zeer bekend voor. Volgens mij staat de tijd stil voor hem/haar.
Klik om te vergroten...

De tijd staat zeker stil, of is doorgegaan zonder deze persoon....
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Antigone zei:
Maar wat moet je doen als je wél genoeg geld hebt om alles te betalen waar je trek in hebt.
Lijkt mij bijzonder moeilijk hoor :(
Klik om te vergroten...

Enige juiste antwoord, 80% op dit forum zou zich ook doodsnuiven en/of drinken, ik heb geen idee wat ik zou doen maar ik denk dat het ook ieder weekend wel feest zou zijn ja.. Al zou ik nu zo hard zeggen "Nee" maar als je het geld hebt :grin: :(

Maartoch zou ik altijd wel een flink deel van het geld opzij zetten, investeren in een of ander..
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#11
een slaaf zijn gaat over lijken
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melksje zei:
ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik het zeg. Maar je bent erg dom geweest. Ken mensen die er ook 30.000euro doorheen hebben gejaagd voor alleen maar coke. Het is gewoon dom. Je kon het beter nuttig en anders besteden. Bijv. op een spaarrekening zetten en rente plukken.
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind de reacties erg lullig en matig. Sommige dan. Ik ken wel mensen die dat vaker hebben gedaan, je hoort dat namelijk vaak in de verslavingszorg en je bent heus niet de enige.

Wat wel waar is: je kan geen jaar meer teruggaan maar nu wel zorgen dat de toekomst er beter voor je uitziet.

gr.
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij zal in ieder geval jaloers op je vechtsportgeschiedenis zijn Frog.
Enne Klaasie: knokken als je onder de coke zit heeft het voordeel dat je het niet voelt als je klappe krijgt.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een lompe reacties, tuurlijk iwe zijn billen brand.

maar ik merk wel degelijk jaloesie om dat het om zo groot bedrag gaat.
Krijg zwaar het idee dat de meeste van jullie noot zoveel gehad of gezien hebben, en daarom deze persoon een luxe junk noemen.
Coke is nu eenmaalduur, ik ken ook mensen die een heel huis versnoven hebben.
Das net zo erg als lulleb zuigen voor 20 euro, (wie laat zig nu pijpen voor 20 € eigenlijk) maar goed.
Ik snap het is niet de juiste weg hier zo hulp te vragen, maar het feit dat de persoon in kwestie wat meer geld heet gehad, is geen reden haar zo aan te vallen, verslaving is verslaving.

Wees is eerlijk tel is op wat jullie bijmekaar weg gesnoept hebben, kom je ook al vlug aan een heel bedrag hoor.Dus niet allemaal lopen zeiken van luxe junk(zitten jullie met een folie achter het station ofso) tis al erg zat dat iemadn verslaafd is, doe dan normaal zeg dis niet de manier zoek andere hulp. maar nie zo met de calvanistische seis erover als iemand toevalig is wat meer geld te besteden had.

Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.

beetje lief zijn naar mekaar kan nooit kwaad mensen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frog83 zei:
Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.
Klik om te vergroten...

Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cool down & dump je agressieve expressie ergens anders. Tegen een boxbal ofzo.
Laat iedereen in zijn waarde. Als iemand een astronomisch bedrag aan coke er door heen gejaagd heeft, dan heeft behalve de persoon in kwestie daar niemand last van.
Of het geld nu georven, geroofd of in loonslavernij verworven is maakt voor het snuifplezier geen zak uit.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik laat iedereen in zijn waarde, totdat er een belediging die ik met mijzelf kan associëren word geuit.
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vermoed dat er een grotere potentie in jou schuilt dan je tijd daar mee te verdoen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uiteraard, maar af en toe bevuil ik mijn geest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."