Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik woon in belgië en gebruik sinds de laatste 3 maanden iedere dag coke (werkloos sinds februari, toen is de opmars gekomen), ik heb een grote erfenis geerft wat mij onbeperkt ruimte heeft om te doen wat ik wil. maar ik gebruik ondertussen al 5gr coke op een dag, ik weei niet meer wie ik ben, iik heb in mn leven al veel naar drugs gegrepen omdat ik nooit de problemen .ik weet zelf niet hoe ik eruit ga geraken, ik ben bang de eerste stap te zetten."
"dit is zeker al de 10de keer dat ik probeer reactie te schrijven, twijfel dus sterk of ik dit zal posten. ik heb al over de 20.000 genomen maar geld is geen probleem (vraag er niet naar, ik zeg er niets over), ik ben de laatste 2 weken ook beginnen basen, ik kan weliswaar de drang naar rap naar huis om te basen toch onderdrukken door te snuiven en alchohol. ik vind het jammer dat de vorige versies die ik heb geprobeerd te schrijven niet heb gepost want daar stonden heel wat gevoelige zakens in waar ik vooruit kwam dat ik nu niet kan herinneren wat ik schreef. mijn grootste probleem is eigenlijk dat ik uit mezelf niets ga doen, ik wil al heel mn leven gered worden door iemand en dat lukt fkn nooit. waarom moet ik altijd vluchten en waarom kan ik de realiteit nooit trotseren ? ps: deze post geeft mss niet rechtsreeks veel nut maar door reacties zal er voor mijzelf mss paar dingen duidelijker worden."
"Re: Mr.jiho zei: mss een domme oplossing maar gewoon 1heel grote lijn nemen? Klik om te vergroten... heel slecht gedacht. hoe meer je optrekt hoe meer je je neus verstopt. je krijgt van de betreffende lijn wel wat door maar verstopt je neus alleen nog meer.. nutsss zei: Hoe lossen jullie chef-koks dit op als je een flinke kou te pakken hebt? Klik om te vergroten... fysologisch water gaan kopen bij de apotheker (vrij te koop in belgië, ik veronderstel in nederland)= water met zout ofzo, het maakt je neus en alle vaste kasten vrij. tip bij gebruik= snuif zo goed door terwijl je het water in je neus spuit zodat het echt tot in je keel komt. je zal weliswaar direct moeten hoesten en fluim uitspugen. doe dit aan beide kanten wacht second of 10 en snuit keihard je neusgaten om zn beurt. (zal je serieus verschieten hoeveel van die dikke snotkasten er in je neus kan zitten)"
"als je opgeblazen gevoel hebt en je kan moeilijk boeren laten. drink 1-2 glazen schuimwijn, champagne. je kan bijna instant een puf laten. het is een echte aanrader"
"zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen. ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book. ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld. zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren. stuur me dan een privé bericht."
"Re: extreme gebrikers, lees deze post raging_bull zei: Waarom heb je het niet nuttig uitgegeven, ik bedoel koop grote hoeveelheden in en maak je calculatie wat je kan gebruiken en wat je moet verkopen om de winst te dubbelen. Ik wist wel wat ik met een ton gedaan had, stack yo money! Klik om te vergroten... waarom post je dit nu ? dat jij beter ermee zou omgaan vind ik echt tof voor jouw. mij help je er allesins niet mee. denk je dat ik nooit denk hoe graag ik opnieuw een jaar terug zou gaan. denk je dat ik de bedoeling had om het zo te laten lopen ? als je zelf eens depressief bent achter langdurig coke te nemen en dan te stoppen (of toch proberen) ga je het mss begrijpen. als je niets goed te zeggen heb, zeg dan helemaal niets."
"Re: extreme gebrikers, lees deze post PatrickBateman zei: Ik hoop dat degene van wie je het geld geërfd hebt trots op je is. Een ton verspillen aan coke en drank.. ontzettend nutteloos figuur dat je er rondloopt.. Klik om te vergroten... een en als nog veel mensen zulke goeie commentaren geven ga ik me helemaal beter voelen . ik voel me schuldig, en ik wil graag uit dit leventje geraken. help me of zwijg. ik vraag hulp, dus help of laat me gerustbz waarom zou ik hulp vragen begin ik me af te vragen. alleen verwijten krijg ik. bedankt"
"Re: extreme gebrikers, lees deze post ik vraag geen medelijden, ik woon in belgië aan de kust en ik heb de hulporganisaties gedaan en had ik echt niet veel aan. en mijn geld is niet op, waarom denk je dat ik tips en andere mensen hun ervaringen vraag. kan mij mss wat helderheid brengen. btw, kben nogal emotioneel waardoor ik het zo verwoorde.maar hoe ik ook mss in de fout ben geweest. ik wil stoppen, een normaal leven is alles wat ik nu wil en ik weet niet meer hoe je dat moet doen.."
"hillywood zei: Het is belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je allemaal wilt bereiken. Klik om te vergroten... alles is al verneukt door de jaren. ik heb noit moeite voor iets gedaan. ik weet niets, voel me dom (heb hoog iq maar gebruik het niet). ik heb geen doel, ik weet niet wat ik wil. ik heb mezelf al lang geleden opgegeven. ps: ik ben ondertussen al 2 weken ook aan het basen. geraak daar ook niet meer van"
"zou ik beter doen. maar waarom ? waarom moet ik stoppen? niet dat ik veel uitmaak"