#1
Work 4 your shit!
Snuiven, dan gaan werken om weer nieuwe te kunnen kopen en dan weer snuiven en werken.
Snuiven, dan gaan werken om weer nieuwe te kunnen kopen en dan weer snuiven en werken.

Melksje zei:zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.
ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.
ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.
zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.
Of ben je gewoon al je geld kwijt omdat die kerel die je voor 90.000 knotsen coke verkoopt waarschijnlijk wel een uzi of 2 in z'n zak heeftPaddo100 zei:Melksje zei:zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.
ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.
ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.
zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.
natuurlijk vind iedereen dit zonde bla bla bla , maar dat weet je zelf ook wel. Je had beter 5kilo kunne kopen voor 90.000 ofso en helft verkopen helft gebruiken, speel je nog kiet of maak je zelfs winst.
Of ben je gewoon al je geld kwijt omdat die kerel die je voor 90.000 knotsen coke verkoopt waarschijnlijk wel een uzi of 2 in z'n zak heeft
@TS
waarom moet je nog van anderen leren over wat je verkeerd gedaan hebt? Je geeft zelf aan dat je beseft dat het helemaal verkeerd was om die 100.000 zomaar weg te smijten aan coke en alcohol, dan blijft er imo enkel nog de mogelijkheid over om van je eigen fouten te leren

ExceptionalInsight zei:Alweer?
Flaffie zei:ExceptionalInsight zei:Alweer?
idd. lol deze kwam me ook al zeer bekend voor. Volgens mij staat de tijd stil voor hem/haar.
Antigone zei:Maar wat moet je doen als je wél genoeg geld hebt om alles te betalen waar je trek in hebt.
Lijkt mij bijzonder moeilijk hoor![]()
Melksje zei:ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.
Frog83 zei:Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."