#1
Oom Klaas zei:Frog83 zei:Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.
Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.
Mischien geld dat niet voor iedereen, maar dat is geen rede gelijk zo agresief te worden met vuist.
Ik weet niet of je bekent bent met Krav Maga, doe ik nu zo'n 3 kwart jaar, vroeger 2 jaar teakwondo gedaan. En heb 4 jaartjes Wing Chun gedaan.
Dus eer jij je vuist opgegeven hebt...
maar ik raad je ook aan een boksbal te zoeken.Ik heb nooit ruzie, zoek dit ook nooit, heb me 1 keer moeten verdedgigen omdat een 5 tal mensen mijn geaardheid niet zo leuk vonden.
het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Snel geld is snel op.
En de opmerking ik werk ervoor wat boeit dat nouw, de meeste mensen werken wel voor hun dope, toevalig trof zei het met een erfenis, maakt dat jouw een beter mens dat jij werkt voor je drugs, en een ander het gekregen geld eraan opmaakt? Ik snap je probleem niet...tenzij het stiekum tog jaloesie is