Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme gebruikers: lees deze post!

Extreme gebruikers: lees deze post!

62 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Frog83 zei:
Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.
Klik om te vergroten...

Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.
Klik om te vergroten...

Mischien geld dat niet voor iedereen, maar dat is geen rede gelijk zo agresief te worden met vuist.
Ik weet niet of je bekent bent met Krav Maga, doe ik nu zo'n 3 kwart jaar, vroeger 2 jaar teakwondo gedaan. En heb 4 jaartjes Wing Chun gedaan.
Dus eer jij je vuist opgegeven hebt... :wave: maar ik raad je ook aan een boksbal te zoeken.
Ik heb nooit ruzie, zoek dit ook nooit, heb me 1 keer moeten verdedgigen omdat een 5 tal mensen mijn geaardheid niet zo leuk vonden.

het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Snel geld is snel op.
En de opmerking ik werk ervoor wat boeit dat nouw, de meeste mensen werken wel voor hun dope, toevalig trof zei het met een erfenis, maakt dat jouw een beter mens dat jij werkt voor je drugs, en een ander het gekregen geld eraan opmaakt? Ik snap je probleem niet...tenzij het stiekum tog jaloesie is
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ hierboven: True.

Krav Maga is echt geniaal :grin: Oude buurman van me gaf er les in, hij kon echt heel lelijk iemand uitschakelen. Met lelijk bedoel ik pijnlijk :P

Ik word zo agressief met vuist omdat er zo verdomd veel aannames iedere dag worden gemaakt over gebruikers, en dan nog met woorden als "jullie" waardoor je mensen direct aanspreekt.
Een boksbal heb ik niet nodig, over het algemeen ben ik de meest vreedzame persoon die je kan tegenkomen :)

het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Klik om te vergroten...

Toch doe je het nu weer, het is "drugsgebruikers eigen..." nu generaliseer je weer en niet zo'n beetje ook. Als je dat wat minder zou doen doe je al een hele goede daad.

Wees is eerlijk tel is op wat jullie bijmekaar weg gesnoept hebben, kom je ook al vlug aan een heel bedrag hoor.
Klik om te vergroten...

Daarop reageerde ik met het feit dat ik voor mijn drugs werkte. Dat geld heeft me dus tijd en moeite gekost, daarom geven "de drugsgebruikers" niet zomaar al hun geld uit.
't Ging me er niet om of iemand een luxe junk is of niet.

Mijn probleem is dus generalisatie/stereotypen creëren.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@ Oom Klaas je heb zeker een ount met het generaliseren, ik bedoelde dat zo kwaad niet.
Wil ook niet alles en iedereen over een kam scheren, las het nog is terug enzo, en idd kan me wel wat meer invoelen dat je reactie daarop was zoals die was :) *oftopic*
Ik krijg Die Krav maga 3 keer per maand via een lid van een vereniging.
Hij is zelf al op hoog Nivo,(ook iligaal eigenlijk dus, oficieel mag die kerel mij dat niet leren) ik had geen zin me aan te sluiten hier bij de veniging in de buurt, ben wezen kijken, maar vondt het te politiek beladen,bepaalde uitspraken en manier van doen van de trainer lagen me helemaal niet, maar het syteem wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."