Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine met speed versneden

cocaine met speed versneden

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik gebruik wel meer als in alleen het weekend ik schaam me ervoor
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal me eerst even voorstellen

naam kevin
woonplaats Westland (zh)
land nederland
hobby's uitgaan,met me vrienden biertje pakken,
sport boksen,voetbal
leeftijd 19
werk in de tuinbouw

hoppelijk genoeg info zo niet laat het me even weten :)
(wat hierboven staat gebruik ik in meerdere topics anders steeds opniew schrijven)



dan nu me vraag.
ik snuif bijna elke weekend ongeveer 0.5 a 1 gram altijd bij een vertrouwde dealer dacht ik dan maar ik besloot het om een keer te testen want ik vond het al zo een rare speed kleur hebben dus ik ging naar het test centrum ik zij nog even duidelijk ik denk dat er speed in zit maar goed ik krijg een week later de uitslag en er zat inderdaad speed in ik werd toen helemaal gek toen ik dat hoorden dus ik heb gelijk tegen iedereen gezegt van wie ik wist dat ze bij die dealer haalden dat er speed in zat maar verder zocht ik een andere dealer waar ik van wist dat er geen speed in zat haalde ik daar me coke maar ik heb dus het gevoel als ik daar een tikkie/lijntje van neem dat dat niet vulde ik denk dat coke gebruikers dat wel kennen dus ik denk gewoon dat ik verslaafd ben aan de speed en niet aan die coke kan dit kloppen mischien wetten jullie iets meer te vertellen?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn speed ziet gewoon wit dus wat bedoel je met die rare speedkleur? Hoeveel percent amfetamine zat er in je coke? Als er een goeie hoeveelheid tussen zat, moest je dat toch al lang gemerkt hebben? En als je denkt dat je die hele tijd eigenlijk gewoon verslaafd was aan speed en niet aan coke waarom ga je dan niet gewoon speed snuiven? Dat scheelt ook weer heel wat geld :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je alleen in het weekend gebruikt word je echt niet verslaafd hoor. En het kan best zijn dat je het effect van speed fijner vind dan het effect van coke, er zijn zat mensen die het effect van speed fijner vinden.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat kunnen sommige mensen de plank toch misslaan. :grin:

Olle
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Als je alleen in het weekend gebruikt word je echt niet verslaafd hoor.
Klik om te vergroten...

Die uitspraak staat wel als een huis ja..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik eens punten, dit leest heel iritant. Maar wil je zeggen dat vanwege er speed in je coke zat dat je nu denkt verslaafd te zijn aan de speed? :confused:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
k.evin zei:
ja ik gebruik wel meer als in alleen het weekend ik schaam me ervoor
Klik om te vergroten...
Dan stop je ermee, slappe zak.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Gebruik eens punten, dit leest heel iritant. Maar wil je zeggen dat vanwege er speed in je coke zat dat je nu denkt verslaafd te zijn aan de speed? :confused:
Klik om te vergroten...
En volgens mij wilt hij liever hooked zijn aan coke.
Ik begrijp het verhaal niet zo goed eigenlijk :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je elk weekend gebruikt ben je niet zozeer "verslaafd", maar heb je wel zeker een coke/(speed)probleem.

Trouwens, als ik moest kiezen ben ik veel liever verslaafd aan speed.. veel goedkoper, en mensen worden er meestal minder assholes van :grin:. Maar verslaving is sowieso kut.
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vaak als coke met speed is verseneden heeft het een beetje een geel kleur
en is het heel nattig
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Willemske zei:
Vaak als coke met speed is verseneden heeft het een beetje een geel kleur
en is het heel nattig
Klik om te vergroten...

Wat jij post is echt 100% bull shit... :wave:

geel ? hoeft niet perse

en nat ? helemaal niet....
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voortaan als je het koopt moet je zeggen ik wil het in brokjes:grin: als die zegt nee dan weet je dat hij ernog wat opgooid.

sommige versneden coke kunnen ook goed zijn hoor het licht eraan waar je het haalt
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat moet je dan toch eerder hebben gemerkt.
kon je slapen ?
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
gamerboy007 zei:
Willemske zei:
Vaak als coke met speed is verseneden heeft het een beetje een geel kleur
en is het heel nattig
Klik om te vergroten...

Wat jij post is echt 100% bull shit... :wave:

geel ? hoeft niet perse

en nat ? helemaal niet....
Klik om te vergroten...

Het natte is van het Pasta PURE Speed :)
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#16
dus als jou speed nat is, dan is het goeie ?

lol :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pasta is speed versneden met water en oplosmiddelen.

:wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet altijd, het kan net zo goed zijn dat de producenten het gewoon niet laten drogen om geen gewichtsverlies te krijgen. Maar dan kan hij wel 73% zijn. Niet per se dat er oplosmiddelen bijgegoten worden ofzo.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had laatst ook van die versneden zooi. toen heb ik het maar uitgekookt en hielt ik inderdaad vrij weinig over, dus wist precies hoe laat het was.
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijdiegene bij wie je nu haalt zijn coke is niet zo sterk denk ik (teveel mix)Coke met speed mengen is wel gek ze hebben allebij andere werkingen.

probeer nog wat dealertjes uit en kijk welke het beste en sterkste spul heeft :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."