Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je coke wilt oproken zou ik het eerst uitkoken in amoniac met een beetje water daarbij in een lepel en het roeren tot het in elkaar ruimt en beetje laten opdrogen tot het hard word dan met een PIJP! oproken"
"Dat heb ik wel eens bij iemand gezien Dat hij coke in ze Joint deed maar hij heeft eerst de coke eerst uitgekookt in amoniac dus CRACK en dan met Hasj opgerookt ik zag toen wel dat het Joint'tje niet verkorte ofso het bleef gewoon lang Pas na echt veel haaltjes verkorte het join'tje en dan nog een klein beetje"
"Licht aan de kwaliteit de dealer bij wie ik het haal geeft meestal eerst een monstertje gratis van 0,2 gram om te testen, alleen voor nieuwe klanten Altijd goeie betaal voor 5 gr. 200 euro en als ik supermix daarbij wil krijg ik het gratis 5 a 10 gram om het zelf te mixen"
"Vaak als coke met speed is verseneden heeft het een beetje een geel kleur en is het heel nattig"
"gamerboy007 zei: Willemske zei: Vaak als coke met speed is verseneden heeft het een beetje een geel kleur en is het heel nattig Klik om te vergroten... Wat jij post is echt 100% bull shit... geel ? hoeft niet perse en nat ? helemaal niet.... Klik om te vergroten... Het natte is van het Pasta PURE Speed"
"Wat je hebt gekregen is indd coke, maar de coke is in bolletjes gekomen , genaamd Orginele vingers coke en dat is meestal nat/vochtig het ruikt ook vies als het goed is de bolletjes coke die komen in nederland zijn per bolletje meestal 9/10 gram. en die worden meestal uitgekookt in amoniac en dan heb je Crack voor het roken is het 100% perfect."
"micky zei: Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen. En dan inderdaad ook nog het lef hebben om je te weinig te geven. Hoe kun je zoiets stoppen? Klik om te vergroten... Ja dat klopt, maar je moet weten wat je koopt en wat dacht je van Altijd een weegschaal bij de hand!"