#1
dat eindigt altijd in rukken..
Of de jongeheer in de stofzuigerslang stekenhatseflats zei:dat eindigt altijd in rukken..
yeti zei:Of de jongeheer in de stofzuigerslang stekenhatseflats zei:dat eindigt altijd in rukken..![]()
yeti zei:Of de jongeheer in de stofzuigerslang stekenhatseflats zei:dat eindigt altijd in rukken..![]()
Want zondag gaat hij naar de kerkalcoholist zei:ga ook op zondag niet lopen snuiven

k.evin zei:Soms als ik na het weekend nog wat over heb.
Circa 0.4 gram,dan versneid ik het zelf met o.a,poedersuiker,Ritalin ,(methylfenidaat) tot 1 gram of iets meer.
En dan doe ik er heel de dag mee.
Drientje zei:Hahaha, dude. En dan ook met poedersuiker... Waarom?
Oom Klaas zei:k.evin zei:Soms als ik na het weekend nog wat over heb.
Circa 0.4 gram,dan versneid ik het zelf met o.a,poedersuiker,Ritalin ,(methylfenidaat) tot 1 gram of iets meer.
En dan doe ik er heel de dag mee.
Als m'n wiet bijna op is ga ik er toch ook geen gras bij doen zodat ik nog de hele dag kan blowen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."