Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over houden... nee dat gebeurt niet vaak."
"CHOOSE LIFE!!!!"
"Nou rustgevend... Ik word er zwaar paranoïde van en zeker als ik het alleen gebruik. Na een halfje ofzo niet maar een halfje is alleen maar een aanzet tot grote hoeveelheden halen. Maar goed ik heb het ook al veel te vaak gedaan en probeer er mee te stoppen, makkelijk is dat zeker niet. Als je jezelf kan beperken tot af en toe een tikkie bij het zuipen is er niets mis met coke maar zodra je in je eentje 2 of meer gram weg gaat zitten werken in je eigen wereldje gaat het de verkeerde kant op..."