Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie houd nog wat over voor thuis ? :)

wie houd nog wat over voor thuis ? :)

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
ik zwaai wel even terug :wave:
Klik om te vergroten...
hahahaha,bedoelde dat je volkomen gelijk hebt!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke dan is ie duidelijk, 'k dacht dat het zo'n zwaai was van "wat een onzin, dat wuif ik maar weg :beer:
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Poedersuiker was een voorbeeld. Ik bedoelde niet om het over de heele dag te verdelen maar ik versnijd het met ritalin (ben daar verslaafd aan) en dan heb je nog een lekker sos smaakje :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was zover dat al het geld aan coke opging en geen geld meer voor stappen. Ging gewoon n gram of 3 halen en het was meestal binnen een uurtje op.... Of we dan inmiddels thuis waren of niet verschilde nogal
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb 4 weken huisarrest omdat ik drugs gebruik en niet luister naar me ouders en nog meer gezeik...

Dus nu is het thuis snuiven, maar thuis gebruik ik wel minder dan als ik bv. in een kroeg zit. Op avond thuis gebruik ik ongeveer de helft van de halve gram, ander zien me ouders het ook snel aan me enz... En dan gebruik ik vandaag een halve gram en dan heb ik nog een halve halve gram over voor vannavond achter de computer.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
atbboy zei:
Ik heb 4 weken huisarrest omdat ik drugs gebruik en niet luister naar me ouders en nog meer gezeik...

Dus nu is het thuis snuiven, maar thuis gebruik ik wel minder dan als ik bv. in een kroeg zit. Op avond thuis gebruik ik ongeveer de helft van de halve gram, ander zien me ouders het ook snel aan me enz... En dan gebruik ik vandaag een halve gram en dan heb ik nog een halve halve gram over voor vannavond achter de computer.
Klik om te vergroten...
Way to go boy!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
Ik heb 4 weken huisarrest omdat ik drugs gebruik en niet luister naar me ouders en nog meer gezeik...

Dus nu is het thuis snuiven, maar thuis gebruik ik wel minder dan als ik bv. in een kroeg zit. Op avond thuis gebruik ik ongeveer de helft van de halve gram, ander zien me ouders het ook snel aan me enz... En dan gebruik ik vandaag een halve gram en dan heb ik nog een halve halve gram over voor vannavond achter de computer.
Klik om te vergroten...
Weet je wat jij zou moeten doen...
Gewoon zo doorgaan en jezelf lekker de goot in werken, gewoon doen!
Komt helemaal goed met jou zo :hearteyes:
b
bimafLid
01-01-2024, 00:00
#9
wanneer we bij vrienden zijn, leggen we 2/3 op tafel! en de rest gaat lekker mee naar huis voor de afterparty op eigen bank!
:rock:
n
natachadbLid
01-01-2024, 00:00
#10
tot mijn eigen schande moet ik toegeven dat ik het meestal niet kan laten thuis verder te gebruiken zolang er overschot in huis is. Hoe hard ik mijn best doe om er verstandig mee om te gaan (ik hou het op 1 avond om de 2 weken en kan me er aan houden), als ik na zo'n avond thuis kom kan ik het niet laten. Hoe verschrikkelijk slap ik het van mezelf ook vind en hoe onbegrijpbaar ik het zelf vind dat ik als volwassene niet aan die drang kan weerstaan, ik moet schuldig pleiten. Na elk lijntje zeg ik tegen mezelf dat het het laatste is, maar telkens zie ik mezelf als een slappe vod terugkeren en herbeginnen. Als jullie dat immens zwak vinden, geef ik jullie volledig gelijk. Ik snap het zelf ook niet van mezelf en vind me ongelooflijk dom en zwak achteraf (en vreemd genoeg op de moment zelf ook). Probleem is dat ik telkens per 10g inkoop, dus vooraleer dat op is als restje .... Er zit er dus niets dan mij onder curatele te stellen door mijn vriend (die gelukkig wel karakter heeft), die zit na een avondje stappen net zoals bij de kleutertje naast me zodat ik met mijn tengels van dat spul afblijf, hoezeer ik er ook om zeur. Of hij verstopt het voor mij. Immens belachelijk, ik weet het, maar enigste manier van mij om er af te blijven op die momenten. Eens wakker is de trek weg en kan ik er ook gewoon afblijven, maar eens de cocaine op is de weerstand gewoon weg.....
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vroeger? Amper tenzij ik heeeel vroeg op moest dan hield ik 1 lat of 2 that's it. 's ochtends wat eten daarna 2 latten en kan er weer tegen aan :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wordt het dan niet eens tijd om er compleet mee te stoppen?
Het wordt immers alleen maar moeilijker.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is heel vreemd maar ik hou altijd wat over voor de volgende dag. Want dan voel ik me minder belabberd dan als ik niks meer heb (waarschijnlijk de gedachte dat er nog wat is :grin: ) En als ik dan eenmaal weer aan de orde van de dag begin dan ben ik t ook zo weer vergeten.
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben altijd thuis als ik het doe :grin:
H
HerbmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
iNkz zei:
Als jullie een stapje hebben gezet en wat lijntjes naar binnen getrokken hebt , ga je dan niet naar huis tot je zakje op is ? of hou je nog een beetje over voor thuis of volgende dagen ? :wink:
Klik om te vergroten...
alles zo snel mogelijk opmaken, heb bij de 1e lijn als schuldgevoel, en heb t pas 4x gedaan. 1e x halve in 1 lijn dat nog 3x gedaan op mn 1e dag niffe, niet geslapen zwaar spijt ervan. maja nu weer dus nu nog wakker kan niet slapen morgen schuldgevoel zwaar spijt doek weer ee maand niet en dan is t weer raak. ik kap ermee zeg ik elke x 1e x was 6 maanden geleden en blijf trek houden als kgedronken heb. is gewoon vaag . na 1 keer snuiven (ik deed dan wel halve in 1x en dat 4x) dus was dik 2,5 gr voor 1e keer helemaal wappie maar echt elke week als ik bier drinkt heb ik trek en wil ik bellen, me schaamte tegenover me vrienden en ouders helpen me er nog vanaf, maar vandaag was ik al op mijn sokken naar buiten gegaan om sneaky ff 20 te halen, zwaar kut achteraf. maar weet wel dat het beste is om erover te praten, niet opkroppe of liegen praat er serieus over met je vrienden. mijnbroer heeft nu net 9 maanden in kliniek gezeten voor zn coke verslaving, hij gebruikte ong 10gr per week, gewoon ziek 3 jaar lang. maar naar 9 maande afkicken toch weer na 5 dage weer in de fout.

COKE MAAKT IEDEREEN EN ALLES KAPOT

SOCIAAL
FINANCIEEL
GEESTELIJKE GESTELDHEID
GEZONDHEID

HOU HET BIJ WIET EN BIER :stoned: :beer:
H
HerbmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
bimaf zei:
wanneer we bij vrienden zijn, leggen we 2/3 op tafel! en de rest gaat lekker mee naar huis voor de afterparty op eigen bank!
:rock:
Klik om te vergroten...
ja en die duurt tot ehhmm nu nog uurtje door half 9 pitte is al licht dus word niks. KUTDRUGS
H
HerbmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
k.evin zei:
Soms als ik na het weekend nog wat over heb.
Circa 0.4 gram,dan versneid ik het zelf met o.a,poedersuiker,Ritalin ,(methylfenidaat) tot 1 gram of iets meer.
En dan doe ik er heel de dag mee :) .
Klik om te vergroten...
damz das net als van 1 blow 2 maken

wat heb ie liever 1 goeie stonede blow of 2 tabakka jaapiesxD

same with your coc liever 1 kleien heftige nak, dan gewoon weg nog meer troep snuiven dan je al doet. kan je straks de gevolgen van poedersuiker/ritalin snuiven nog gaan ondervinden terwijl die van coc al groot genoeg zijnxD

hou gewoon altijd in je kop ik stop, zie het nooit alsof het niks is. mijn broer is er niet voor niks aan kapot gegaan, eraf komen na intensief gebruik is nagegoeg onmogelijk, omdat je ook met alcohol en tabak zal moeten stoppen, dat zijn wel degelijk de aanstichters van alle drugs die je in de loop der tijd gebruikt. ik zeg niet dat als je nooit heb gerookt en gedronken nooit drugs heb/zal gebruikt hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."