#1
hahahaha,bedoelde dat je volkomen gelijk hebt!Oom Klaas zei:ik zwaai wel even terug![]()
hahahaha,bedoelde dat je volkomen gelijk hebt!Oom Klaas zei:ik zwaai wel even terug![]()


Way to go boy!atbboy zei:Ik heb 4 weken huisarrest omdat ik drugs gebruik en niet luister naar me ouders en nog meer gezeik...
Dus nu is het thuis snuiven, maar thuis gebruik ik wel minder dan als ik bv. in een kroeg zit. Op avond thuis gebruik ik ongeveer de helft van de halve gram, ander zien me ouders het ook snel aan me enz... En dan gebruik ik vandaag een halve gram en dan heb ik nog een halve halve gram over voor vannavond achter de computer.
Weet je wat jij zou moeten doen...atbboy zei:Ik heb 4 weken huisarrest omdat ik drugs gebruik en niet luister naar me ouders en nog meer gezeik...
Dus nu is het thuis snuiven, maar thuis gebruik ik wel minder dan als ik bv. in een kroeg zit. Op avond thuis gebruik ik ongeveer de helft van de halve gram, ander zien me ouders het ook snel aan me enz... En dan gebruik ik vandaag een halve gram en dan heb ik nog een halve halve gram over voor vannavond achter de computer.

alles zo snel mogelijk opmaken, heb bij de 1e lijn als schuldgevoel, en heb t pas 4x gedaan. 1e x halve in 1 lijn dat nog 3x gedaan op mn 1e dag niffe, niet geslapen zwaar spijt ervan. maja nu weer dus nu nog wakker kan niet slapen morgen schuldgevoel zwaar spijt doek weer ee maand niet en dan is t weer raak. ik kap ermee zeg ik elke x 1e x was 6 maanden geleden en blijf trek houden als kgedronken heb. is gewoon vaag . na 1 keer snuiven (ik deed dan wel halve in 1x en dat 4x) dus was dik 2,5 gr voor 1e keer helemaal wappie maar echt elke week als ik bier drinkt heb ik trek en wil ik bellen, me schaamte tegenover me vrienden en ouders helpen me er nog vanaf, maar vandaag was ik al op mijn sokken naar buiten gegaan om sneaky ff 20 te halen, zwaar kut achteraf. maar weet wel dat het beste is om erover te praten, niet opkroppe of liegen praat er serieus over met je vrienden. mijnbroer heeft nu net 9 maanden in kliniek gezeten voor zn coke verslaving, hij gebruikte ong 10gr per week, gewoon ziek 3 jaar lang. maar naar 9 maande afkicken toch weer na 5 dage weer in de fout.iNkz zei:Als jullie een stapje hebben gezet en wat lijntjes naar binnen getrokken hebt , ga je dan niet naar huis tot je zakje op is ? of hou je nog een beetje over voor thuis of volgende dagen ?![]()

ja en die duurt tot ehhmm nu nog uurtje door half 9 pitte is al licht dus word niks. KUTDRUGSbimaf zei:wanneer we bij vrienden zijn, leggen we 2/3 op tafel! en de rest gaat lekker mee naar huis voor de afterparty op eigen bank!
![]()
damz das net als van 1 blow 2 makenk.evin zei:Soms als ik na het weekend nog wat over heb.
Circa 0.4 gram,dan versneid ik het zelf met o.a,poedersuiker,Ritalin ,(methylfenidaat) tot 1 gram of iets meer.
En dan doe ik er heel de dag mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."