#1
Ik heb altijd over. Als ik alles opmaak ga ik dood.

plantenbak zei:Typisch coke dit weer :P
Meestal toen ik het deed haalde ik zo weinig (bijna altijd halfje) dat het voor het eind van de avond op was.
Als ik dan al wat overhield ging het mee naar huis en dan ging het de volgende ochtend/middag op aan een schoonmaakbeurt.
QFT.loadrunner zei:Coke brand erger in je hand, dan in je neus...
Of de jongeheer in de stofzuigerslang stekenhatseflats zei:dat eindigt altijd in rukken..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."