#1
plantenbak zei:Typisch coke dit weer :P
Meestal toen ik het deed haalde ik zo weinig (bijna altijd halfje) dat het voor het eind van de avond op was.
Als ik dan al wat overhield ging het mee naar huis en dan ging het de volgende ochtend/middag op aan een schoonmaakbeurt.
meesterlijk :P klinkt herkenbaar hehe
