Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie houd nog wat over voor thuis ? :)

wie houd nog wat over voor thuis ? :)

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
h
hatseflatsLid
01-01-2024, 00:00
#1
plantenbak zei:
Typisch coke dit weer :P

Meestal toen ik het deed haalde ik zo weinig (bijna altijd halfje) dat het voor het eind van de avond op was.
Als ik dan al wat overhield ging het mee naar huis en dan ging het de volgende ochtend/middag op aan een schoonmaakbeurt.
Klik om te vergroten...

meesterlijk :P klinkt herkenbaar hehe
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke brand erger in je hand, dan in je neus...
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ook ik gebruik eigenlijk alleen thuis, ook omdat ik zelden uit ga.. :wink:
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#4
loadrunner zei:
Coke brand erger in je hand, dan in je neus...
Klik om te vergroten...
QFT.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik PROBEER altijd 0.2 ofzo over te houden voor achter de pc :P
h
hatseflatsLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat eindigt altijd in rukken..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
hatseflats zei:
dat eindigt altijd in rukken..
Klik om te vergroten...
Of de jongeheer in de stofzuigerslang steken :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
waar drugs is, moet het op
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeti zei:
hatseflats zei:
dat eindigt altijd in rukken..
Klik om te vergroten...
Of de jongeheer in de stofzuigerslang steken :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ssssht je vrouw zou je h0ren , je vriend zn stofzuiger dan ? :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeti zei:
hatseflats zei:
dat eindigt altijd in rukken..
Klik om te vergroten...
Of de jongeheer in de stofzuigerslang steken :openmouth:
Klik om te vergroten...

http://vrouw.blog.nl/seks/2008/10/19/man-steekt-penis-in-stofzuiger-uit-geilheid
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb vroeger af en toe coke gebruikt. Kon het makkelijk mee naar huis nemen en bewaren tot eenv olgend feestje
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik bewaar me coke vaak een hele week
ik ga om 6uur sochtens niet mee lopen snuiven
als ik dan wat over heb,dan is het voor volgende week.
ga ook op zondag niet lopen snuiven
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat is er zo moeilijk aan eigenlijk? ik bewaar het met gemak een maand ofzo. ook wel eens langer bewaard. En nee, dat is niet omdat ik hier moeilijk veel heb liggen. Max 3 gr. ofzo
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
ga ook op zondag niet lopen snuiven
Klik om te vergroten...
Want zondag gaat hij naar de kerk
met een boek vol zilverwerk :mrgreen:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahahhahhahaha
maandag werken weetje
en snuif alleen als ik gezopen heb,en dat doe ik zondag niet
alleen vrijdag of zaterdag
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#16
De ene keer bewaar ik het voor de volgende dag, maar meestal snuif ik thuis gewoon door.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikke, 2-3 lijntjes voor de volgende dag... :hearteyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb gister wat bewaard voor nu,heb goeie hahahaha
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soms als ik na het weekend nog wat over heb.
Circa 0.4 gram,dan versneid ik het zelf met o.a,poedersuiker,Ritalin ,(methylfenidaat) tot 1 gram of iets meer.
En dan doe ik er heel de dag mee :) .
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha, ja dat ken ik wel. Nog een beetje voor thuis. Vaak was dat dan goede speed en was dat beetje nog genoeg voor een hele nacht extra.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."