Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke in 2009?

Hoeveel coke in 2009?

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
033Amnesia zei:
atbboy zei:
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.

Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Klik om te vergroten...

Gemiddelde prijs 50 euro, 50x=40 = 2000 euro.

Daar had je nog een best mooi autotje van kunnen kopen.
Klik om te vergroten...

lol wat ben jij voor een simpele ziel?

2000 euro daar heb je een wrak voor

2000 euro dat is 1 maandje werken voor de meeste...

voor mij zelfs minder

wat is dit voor een opmerking... zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld...


ik schat mezelf op 10 gram
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo100 zei:
033Amnesia zei:
atbboy zei:
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.

Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Klik om te vergroten...

Gemiddelde prijs 50 euro, 50x=40 = 2000 euro.

Daar had je nog een best mooi autotje van kunnen kopen.
Klik om te vergroten...

lol wat ben jij voor een simpele ziel?

2000 euro daar heb je een wrak voor

2000 euro dat is 1 maandje werken voor de meeste...

voor mij zelfs minder

wat is dit voor een opmerking... zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld...


ik schat mezelf op 10 gram
Klik om te vergroten...

Simpele ziel? geen commentaar

2000 euro daar heb je een wrak voor: nee daar heb je inderdaad geen BMW voor. Het blijft toch mijn mening; maar wat ik ermee bedoelde is, dat je er een stuk nuttigere dingen mee kan doen. Tsjah, das mijn mening, sorry dat dat niet duidelijk was.

2000 euro 1 maandje werken, nou ik denk eigenlijk dat nog niet eens de helft op dit forum 2000 euro per maand verdiend, laat staan werk heeft.

Zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld: tsjah, daar heb je gelijk in. Ieder z'n ding.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als iemand mij 2000 euro per maand zou betalen zou ik gelijk gebakken zitten. :grin:

Olle
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
snapje,2000euro is flex
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ollemann zei:
Als iemand mij 2000 euro per maand zou betalen zou ik gelijk gebakken zitten. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...


haha inderdaad shit he als ik dat zou verdienen :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
150 gram pure sosa 9 strepen je weet toch, elk weekend lekker bij tony montana langs geweest.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Phoe, daar denk ik liever niet aan. Want van dat geld had ik ook andere dingen kunnen gaan doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
0 gram.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#9
rond de 200 gr. :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
hooguit 2 gram
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippleKX zei:
rond de 200 gr. :(
Klik om te vergroten...

Maak je nou een grap?

Waar haal je het geld vandaan? :confused:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Das inderdaad wel fucking veel hahaa
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben pas 16 mann...
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#14
atbboy zei:
Ik ben pas 16 mann...
Klik om te vergroten...

Dus ga het nieuwjaar in zonder een verslaving :)
b
bankieLid
01-01-2024, 00:00
#15
een gram of 20 en al een half jaar niks meer. hoop dat zo te houden.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 lijntjes of zo, maar vond er niks aan, dus houden zo :)

@Atbboy: hoe krijg jij in godsnaam 2000 euro op jouw leeftijd bij elkaar voor Coke :openmouth: en zie je vaak genoeg ook in andere topics met andere drugs. Toen ik 16 was had ik dat geld toch niet.... :confused: Daarbij 40 gram op jouw leeftijd :wink: Be careful!

2000 euro heb je nog geen wrak voor? Voor 2000 euro kun je toch genoeg fatsoenlijke rijdende auto's krijgen. En tja, kennelijk zijn er mensen die zo kunnen patsen met "pfff 2000 euro, haha, nog geen maand werken...." Nou ik vind niet dat ik slecht verdien en heb HBO ervoor moeten afronden, maar om te zeggen, goh 2000 euro heb ik in nog geen maand verdiend..............

Daarbij ligt gemiddeld een netjes inkomen rond de 1400-1500 netto. Dus vind het dan nog niet zo gek dat iemand zegt dat het zonde geld is om zoveel aan drugs uit te geven. Maar ja voor degene die 2000 dus "een normaal bedragje" vind is het kennelijk ook normaal om er zo op te gaan happen alsof het de normaalste zaak van de wereld is :openmouth:

Je leeft maar 1 keer dus ik zou zeggen geef ook wat uit en spaar niet alles, maar vooral als je nog een heel leven voor je hebt (en dat heb je nog erg met 16 jaar) kun je beter dat geld wat proberen op zij te zetten voor later :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
it'sme zei:
2 lijntjes of zo, maar vond er niks aan, dus houden zo :)

@Atbboy: hoe krijg jij in godsnaam 2000 euro op jouw leeftijd bij elkaar voor Coke :openmouth:
Klik om te vergroten...
Mama heeft het geld :rolleyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik word een beetje verdrietig van dit topic.

Ikzelf ongeveer 0,7 gram, en daar hou ik het voor de rest van m'n leven bij. Te duur, te korte werking, het is niet eens echt leuk, je wordt er arrogant en egoïstisch van.

Of is het cocaïneforum niet de juiste plaats om dat te zeggen? :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helemaal niks!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nul grammetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."