Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb ik gevonden?

Wat heb ik gevonden?

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi om te horen dat het al de betere kant op gaat met hem. Als drugs of drank je leven op een nadelige manier gaan beinvloeden zit er inderdaad weinig anders op dan de keuze die jullie gemaakt hebben. Ik werk in deze sector en hoor ook vaak dat mensen zeggen: 'ja maar flameon mag ik dan nooit meer drinken / snuiven oid' . Laat hem opschrijven wat hij ermee kapot heeft gemaakt en daarnaast de positieve dingen van niet gebruik. Soms helpt het als hij in twijfel komt om toch te gaan gebruiken. Verder is deze gedachte iets van de eerste tijd en niet voor altijd... die kun je altijd nog onderdrukken nl met behulp van training / medicatie / zuchtremmers
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel sterkte ermee, dit zal geen makkelijke periode voor jou zijn.

Doe wat het beste is voor jou en jouw kindje.
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterkte inderdaad. Ik hoop voor je dat het goed komt en dat je jezelf niet wegcijfert. Het gaat ook om jouw leven en niet dat van hem alleen.

Veel plezier dit weekend iig!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn om lezen dat hij gelijk de afkickkliniek in wilde, want dat is meestal niet zo obvious.

Ik hoop zeker dat het goedkomt, maar opgelet want crack laat je niet zomaar los...

Sterkte!
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn partner is nu sinds 6 weken uit de kliniek (voor coke,alcohol en basen), het gaat heel goed met hem. Hij heeft een paar heftige situaties doorstaan ZONDER gebruik, door veel met mij te praten, hij was zo'n binnenvetter. Door de opname in de kliniek is hij veel gaan praten, met psychologen, met medegebruikers, dat was goed. Hoewel hij niet meer naar meetings gaat (moest 2 x per week), is hij er nog steeds klaar mee. Een biertje drinken zal hij over een hele poos wel weer eens gaan doen, maar ook dat moet hij onder controle houden (dat is moeilijk, want is veel socialer geaccpeteerd). Maar goed, wat ik wil zeggen, in april dit jaar stond ik op het punt de relatie te beeindigen, met een kleintje in huis KON ikhet gewoon niet meer handelen. Heb hem de deur uitgezet. Ik heb die klotezooi gelukkig nooit aangeraakt,weleens iets geprobeerd in mijn leven en ook flink gefeest, maar coke nooit. Ben ik erg blij om.
Ik heb bewondering voor de mensen die na langdurig gebruik stoppen.

En ik ben erg blij dat ik ondanks alles, alle negatieve reacties, waarschuwingen etc. in mijn partner ben blijven geloven. Natuurlijk is niet alles "zomaar" voorbij en ik heb nog dagelijks flashbacks naar de periode dat hij loog en gebruikte, maar ik zie ook hoe sterk hij nu is, hoe veel frisser hij is en weer zin heeft in alles (ja, ook weer in de pure sex ... :))
En natuurlijk zal hij nog wel moeilijke momenten hebben, maar hey... hebben we die niet allemaal op één of andere manier. We never stop learning.
Succes mensen, there is much more to life than coke....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben erg blij voor je om te lezen dat het goed is gekomen ! :)

Dan is het heel knap van jullie beiden, zowel van je vriend als van jou. Zonder jouw steun was hij er misschien niet geraakt.

Altijd leuk om te horen dat een verslaving een happy einde kan hebben. :grin:

Dankjewel voor ons op de hoogte te houden. :wink:
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Al sinds 2 jaar weet ik dat mijn partner een keer coke heeft gebruikt (dat was 1 of 2 keer zei hij). Nu heb ik nog een paar keer een mes met cokeresten gevonden, sporen op de autostoel etc. Ik weet hoe het smaakt, nl. naar aspirine of oorsmeer... onmiskenbaar als ik wit spul ergens zie, proef ik het altijd. Maar goed. Nu heb ik het volgende in de schuur gevonden: een lepel en een mes, allebei besmeurd met een soort lijmachtig spul (beetje melkachtig), plakkerig en... jawel... het smaakt naar coke! Ook vond ik een glas, afgeplakt met aluminiumfolie met gaatjes erin geprikt....... is hij coke aan het roken?? Oh ja, de lepel was aan de onderkant zwartgeblakerd (verhitting) en alleen op het mespuntje zat ook die substantie...... Is hij een Crack junk? Wat zou het anders kunnen zijn?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat 'ie basecoke maakt..
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blijft dat spul dat afgekoeld is dan plakkerig?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
damn wat een verhaal, heb je het hem al gevraagd dan?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze verplaats ik even naar coke, aangezien we hier niet specifiek over verslaving praten...
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach... call it "women's intuition" er verdwenen steeds bedragen van 40 of 50 euro van mijn bankrekening... en bleef hele avonden weg. ZOgenaamd telefoon uitstaan.
Hij is vandaag weg, maar ga hem er zo mee confronteren. Het is niet de eerste keer dat ik rare dingen vindt of hoor (leugens)... nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Jammer, want we hebben net een dochtertje van 7 maanden. Hij wil gewoon niet toegeven dat hij een probleem heeft.
Vorige week heeft hij 800 euro over de balk gesmeten.... Ik heb mijn tas al gepakt en een vriendin komt me direct halen als hij gaat flippen na de confrontatie.... jammer.. hij heeft meerdere kansen verknoeid. En we hebben al zowat geen geld..... this is BAD news
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stekte.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sterkte, lijkt inderdaad op een coke gebruiker
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
sterkte
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klinkt niet zo best, sterkte ermee.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat je hebt gevonden is het einde van je relatie.
Want das inderdaad heel spijtig dat hij als vader faalt en als partner faalt.
Daarnaast nog crack based in de schuur van gestolen geld van zijn vers bevallen liefje.
Die melk achtige eetlepel is zijn crackspoon, ik heb er 1 van titanium vast geschroefd op mijn tafel.

Crack is voor de ware lutser, ik kan maar 10 adviezen geven:

Verlaat hem ASAP.
Meldt je aan bij een psycholoog
Zoek hulp bij een praatgroep desnoods
Vergeet hem en bescherm het kind tegen kibbelende ouders.
Probeer de voogdij 100% te krijgen
Verzamel nu al foto's van zijn crackshit en de diefstallen.
Geloof zijn beloftes nooit, een echte crackjunk maakt alles kapot.
Bereidt je voor op een hel.
Blijf vertrouwen hebben in de mannen, niet alle mannen zijn oneerlijk.

nr 10:

Kick hem uit je huis keihard !

:hearteyes:

Sterkte meid
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Liesette zei:
Wat je hebt gevonden is het einde van je relatie.
Want das inderdaad heel spijtig dat hij als vader faalt en als partner faalt.
Daarnaast nog crack based in de schuur van gestolen geld van zijn vers bevallen liefje.
Die melk achtige eetlepel is zijn crackspoon, ik heb er 1 van titanium vast geschroefd op mijn tafel.

Crack is voor de ware lutser, ik kan maar 10 adviezen geven:

Verlaat hem ASAP.
Meldt je aan bij een psycholoog
Zoek hulp bij een praatgroep desnoods
Vergeet hem en bescherm het kind tegen kibbelende ouders.
Probeer de voogdij 100% te krijgen
Verzamel nu al foto's van zijn crackshit en de diefstallen.
Geloof zijn beloftes nooit, een echte crackjunk maakt alles kapot.
Bereidt je voor op een hel.
Blijf vertrouwen hebben in de mannen, niet alle mannen zijn oneerlijk.

nr 10:

Kick hem uit je huis keihard !

:hearteyes:

Sterkte meid
Klik om te vergroten...

Hiermee is wel het meeste gezegd.
m
m van moraLid
01-01-2024, 00:00
#19
heavy, maar je hebt het juiste gedaan
misschien ziet hij nu ook wel in waar zijn verslaving toe lijdt
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#20
vind het erg dit te horen, daarentegen je hebt voor jezelf en je kindje gekozen, respect!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."