Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb ik gevonden?

Wat heb ik gevonden?

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop dat je voor de juiste weg heb gekozen TS: Wegwezen.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat kut zeg! Veel sterkte ermee!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
100% basecoke. Alleen junks roken coke. Sterkte!
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
babalonia zei:
Al sinds 2 jaar weet ik dat mijn partner een keer coke heeft gebruikt (dat was 1 of 2 keer zei hij). Nu heb ik nog een paar keer een mes met cokeresten gevonden, sporen op de autostoel etc. Ik weet hoe het smaakt, nl. naar aspirine of oorsmeer... onmiskenbaar als ik wit spul ergens zie, proef ik het altijd. Maar goed. Nu heb ik het volgende in de schuur gevonden: een lepel en een mes, allebei besmeurd met een soort lijmachtig spul (beetje melkachtig), plakkerig en... jawel... het smaakt naar coke! Ook vond ik een glas, afgeplakt met aluminiumfolie met gaatjes erin geprikt....... is hij coke aan het roken?? Oh ja, de lepel was aan de onderkant zwartgeblakerd (verhitting) en alleen op het mespuntje zat ook die substantie...... Is hij een Crack junk? Wat zou het anders kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

pfff dit grijpt me aan , een vader van een kind van 7 maand e:(
sorry dat het zo moet zijn, maar denk dat het beste is dat je hem verlaat, hoe moeilijk het ook kan zijn,
veel sterkte , als je zin hebt in een babbel je kan me altyd een PB sturen
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tripper zei:
Alleen junks roken coke.
Klik om te vergroten...



Wat een vooroordelen. Wat niet wil zeggen dat je ongelijk hebt in dit geval hoor. :grin: Maar het is niet omdat je eens coke gerookt hebt dat je daarom een junk bent. Ik spreek ook wel eens met een gast die rookt en het is nog geen junk. Hopelijk blijft dat zo. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tripper zei:
100% basecoke. Alleen junks roken coke. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Als ik de kans krijg rook ik ook wel eens een pijpje hoor.

1x in de twee jaar ofzo. Dan weet ik precies weer waarom ik het nooit doe.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#7
nvt
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dank voor alle ("bemoedigende") reacties....
Mijn (ex)partner zit sinds anderhalve week in een afkickkliniek.
Hij is vastberaden met de shit te stoppen. Vandaag mag ik hem voor het eerst gaan bezoeken.
Ik vind het een rare toestand... heb de hele nacht wakker gelegen. Natuurlijk ben ik heel blij
dat hij eindelijk zijn oude gewoonten overboord wil gooien, maar er is al zoveel kapot, zoveel leugens... ik weet soms niet eens OF ik het nog wel wil... Maar goed, we zullen zien hoe het is over 6 - 8 weken, we zullen dan zeker psychische hulp moeten krijgen, ook om onze verhouding tot elkaar en onze dochter goed te houden. Hoe dan ook, hij blijft de vader van mijn kind en... ik houd ook nog van hem. Laat ik zeggen, ik houd het even open en laat hem los, omdat ik er zelf aan onderdoor ga. Wat een klote troep is coke.... en eigenlijk denkt iedereen dat het bij hem/haar "wel meevalt" en er goed mee om kunnen gaan, ik denk eerlijk gezegd dat dat maar weinig voorkomt. Ieder mens is wel verslavingsgevoelig, als je dan echt sterk bent, (en was), begin je er gewoon niet aan omdat je het niet nodig hebt.... Misschien denk ik daar simpel over, maar ook ik ben zat in de gelegenheid geweest en niet omdat ik niet durf, maar simpel omdat ik een natural high heb en in extase kan zijn zonder enige drugs of alcohol... maar dat ben ik. Ik wil alleen maar zeggen.... hoe lekker het ook is, kijk eens goed om je heen waar je staat en wie er om je geeft.... waarom je het ook alweer was gaan gebruiken... en denk na...
Goed. Op naar de kliniek. Mensen, succes!
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sterkte. Ik vind het knap van je dat je achter hem blijft staan, maar hoop tevens dat je de nodige achterdocht naar de toekomst behoudt. Wat jullie bindt is in ieder de geval de moeite om samen voor te gaan strijden. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar hoop op een happy end.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt altijd alsof het een laatste redmiddel is: "We zullen zien".

Meisje, het jouw lijf, jouw leven, creëer je eigen geluk want niemand komt het geven.

Het is een keuze die je maakt op dit moment en ik gun je al het goeds en geluk van de wereld.

Laat ons af en toe weten hoe het met jouw en je kleine meid gesteld is en hoe je het volhoudt in je relatie.
Succes!
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sja... hoe gaat het nu. Hij zit nu drie weken intern in de kliniek en komt het weekend
voor het eerst naar huis. Ik merk dat hij veel meer openlijk praat over zijn gebruik en gevoelens etc. Hij moet totaal 8 weken en dan nog nazorg.
Ik ben nu 2 x op bezoek geweest, best goed om te zien hoe intensief het programma is. Ze gaan ook echt diep in op de redenen van gebruik. Wat hij moeilijk vindt is dat hij ook nooit meer mag drinken en/of blowen. Vaak gaat dit samen met cokegebruik en/of gokken bijvoorbeeld.
Het een zet tot het gebruik van het ander aan (vaak). Hij is sowieso gevoelig voor doorslaan, dus eerlijk gezegd ben ik wel "benieuwd" wat dat wordt, hopelijk een gezonde hobby. Het is op zich niet erg als iemand een liefhebberij heeft, maar als het je lichaam, bankrekening en de naasten die je liefhebt OOK kapotmaakt, dan is het not a good thing. Hij moet nu proberen een hoger doel te vinden in zijn leven, want met drugs vul je de leegte niet in. Overigens wil ik niet beweren dat dat de reden van ieders gebruik is, maar vaak wel...
p
pipo35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat het nu?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."