Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben jaren verslaafd geweest aan coke, LSD, speed, etc.. Gelukkig nu al meer dan 4 jaar clean en totaal geen last gehad van afkickverschijnselen en ik gebruikte flink. De methode die ik toen gebruikte lees ik ook terug in dit forum. De pijn die het doet om te gebruiken (de spiegel...) is de trigger om te stoppen. Die methode gebruik ik nu met succes ook op andere mensen die verslaafd zijn en ze kunnen binnen 2 uur ervan af. De knop gaat om en je hoeft het nooit meer...Tieds.nl is mijn instituut."
"Dit is geen reclame maar een toegang tot meer informatie en wellicht een oplossing voor degene die eraan zitten. Het is niet mijn bedoeling zieltjes te winnen alleen meer info te verschaffen. Vele hier weten hoe ze er af zijn gekomen en als je goed leest kan je ook die post gebruiken om er zelf af te komen. Je kan ook op mijn site kijken. daar staat het een en ander ook alleen iets anders verwoord.."