#1
ToInfinityAndBeyond zei:Coke is overrated, ik vind het effect maar so so en het is veel te duur. :P
Jij hebt geen verstand :P
ToInfinityAndBeyond zei:Coke is overrated, ik vind het effect maar so so en het is veel te duur. :P

weyoun22 zei:W.F.L. zei:Haha, en het doet nauwelijks wat.. :P De eerste keer toch.. Dat is de wansmakelijke grap..![]()
Idd. De enige snelle valkuil voor een cokeverslaving zou freebasen kunnen zijn. Ik denk dat je toch wel heel wat weekjes/maandjes meerdere malen per week moet snuiven voor je echt de kant van een verslaving op gaat.
Als het puur om een keer proberen gaat hoef je je nergens zorgen over te maken.
masterpeppi zei:Ik dacht zelf ook zo over coke, ik snapte nooit waarom je daar nou verslaafd aan kon raken!. Toen een vriend na de voetbal wedstrijd Nederland-Kameroen na de nodige biertjes aan me voorstelde om coke te gebruiken dacht ik goh keertje doen!, over de avond zelf ga ik niet inwijden ik heb 4 lijnen gesnoven en begreep niet zo goed wat er nou leuk aan was. Maar wat mij erg verbaaste was toen ik de week erna in een cafe wat biertjes zat weg te drinken een stemmetje in men hoofd kwam schreeuwen om coke dit vond ik echt zo freaky.. in iedergeval ik heb er geen behoefte aan maar snap nu wel waarom het zo'n enorme valkuil is.
NorthernLightBE zei:Hum hum
Je neemt sowieso een gok en je bent ver weg met een coke verslaving. Maar ik ben van mening dat er zeker mensen zijn die het recreatief kunnen gebruiken. Nu gebruik ik mezelf eff als voorbeeld; ik kan perfect 's ochtends als ik opsta, in de pauze, dan 3 lijnen in de middagpauze snuiven en dan stop zeggen. Dat heb ik nu vandaag ook gedaan en heb nu misschien wel zin in coke, maar m'n wil is vele malen sterker dan c. Laten we eerlijk zijn; coke is erg duur en zoveel beleef je er niet aan. Het is niet gelijk eenmaal snuiven en je bent verslaafd. Vanaf je gebruikt om je problemen weg te werken, ben je verslaafd. Niet zoals ik doe om een leuk moment extra leuk te maken. Neem nu op dit moment zou ik prima een lijn kunnen leggen, maar toch doe ik het niet. Ik heb het gevoel dat hier op gebashed gaat worden, maar dit is mijn mening. Zolang je het binnen de perken houdt is het goed
Groetjes
sublimooo
S0s_90 zei:Hoezo zou je verkeerd bezig zijn als je bijvoorbeeld op school snuift?
Je komt in ieder geval je verplichtingen nog na, het is erger als je thuis blijft van school in het park gaat zitten snuiven. Zolang je verplichtingen er niet onder lijden zie ik er geen probleem in.
rr00 zei:Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
Andyy zei:rr00 zei:Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
want?
tomz0r zei:Andyy zei:rr00 zei:Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
want?
Omdat je dan gewoon kankerdom bent.
Noem jij eerst maar een argument om het wel te doen.
NorthernLightBE zei:Wil er wel ff bij melden dat ik ook prima heb gezegd toen ik nog maar 2 lijnen over had, en hoe graag ik ook wou kon ik prima zeggen "deze 2 lijnen hou ik voor morgen". Dus ik kan wel degelijk coke weerstaan. Wanneer je moet opletten met coke is niet op het moment dat je er zin in hebt ofzo, maar het moment dat je op een eerder moment jezelf voorneemt om het niet te doen, en tegen beter weten in toch doet terwijl je weet dat het echt een heel ongepast moment is/ je eigen beloftes verdraait.
Let op met coke, het kan een enorme kutdrugs zijn. .Maar ik denk, als je er in slaagt om het recreatief te gebruiken en steeds sterker te zijn dan de sos, dat je een best leuke tijd eraan kunt beleven.
Laten we eerlijk zijn; coke is erg duur en zoveel beleef je er niet aan.
S0s_90 zei:idd gewoon niet doen, luister aub naar mij en dripptone. onder invloed van cocaine verandert er bijna niks, behalve dat je je eigen chiller voelt en je je levensverhaal wilt vertellen. maar een gewoonte sluipt er snel in. als je vrijdags probeert en je de volgende dag wakker word denk je; ik heb helemaal geen zin in coke, zo verslavend zal het wel niet zijn. Dus durf je het nog een keer te gebruiken, waarom niet ik voel me niet afhankelijk van coke? als je dit 3 weken hebt gedaan en het weekend staat weer voor de deur associeer je onbewust het begin van het weekend met cocaine. en dan is de vraag hoe sterk je in je schoenen staat om het niet te nemen. dan kun je denken ik kan het wel aan, maar niemand is opzettelijk verslaafd geraakt. Doe het niet je mist er niks mee!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."