Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke een keertje proberen, doen of niet?

Coke een keertje proberen, doen of niet?

138 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ToInfinityAndBeyond zei:
Coke is overrated, ik vind het effect maar so so en het is veel te duur. :P
Klik om te vergroten...


Jij hebt geen verstand :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Freebasen juist helemaal niet vind ik, want dat snap je al gelijk dat je daar niet mee moet fucken..

Ik ben het niet eens met de weekjes/maandjes. Dat zal wel per persoon verschillen.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
IK ZEG... DOEN!! :rock:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
weyoun22 zei:
W.F.L. zei:
Haha, en het doet nauwelijks wat.. :P De eerste keer toch.. Dat is de wansmakelijke grap.. :grin:
Klik om te vergroten...

Idd. De enige snelle valkuil voor een cokeverslaving zou freebasen kunnen zijn. Ik denk dat je toch wel heel wat weekjes/maandjes meerdere malen per week moet snuiven voor je echt de kant van een verslaving op gaat.

Als het puur om een keer proberen gaat hoef je je nergens zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...

Dit soort onderschattingsberichten zorgen dat mensen die dit lezen en het 1 keer proberen sneller het middel onderschatten en dus in de risicogroep komen, lijkt me.

Dit soort dingen kan je hier denk ik beter niet schrijven. Er zitten hier ook 16-jarigen.
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht zelf ook zo over coke, ik snapte nooit waarom je daar nou verslaafd aan kon raken!. Toen een vriend na de voetbal wedstrijd Nederland-Kameroen na de nodige biertjes aan me voorstelde om coke te gebruiken dacht ik goh keertje doen!, over de avond zelf ga ik niet inwijden ik heb 4 lijnen gesnoven en begreep niet zo goed wat er nou leuk aan was. Maar wat mij erg verbaaste was toen ik de week erna in een cafe wat biertjes zat weg te drinken een stemmetje in men hoofd kwam schreeuwen om coke dit vond ik echt zo freaky.. in iedergeval ik heb er geen behoefte aan maar snap nu wel waarom het zo'n enorme valkuil is.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#6
masterpeppi zei:
Ik dacht zelf ook zo over coke, ik snapte nooit waarom je daar nou verslaafd aan kon raken!. Toen een vriend na de voetbal wedstrijd Nederland-Kameroen na de nodige biertjes aan me voorstelde om coke te gebruiken dacht ik goh keertje doen!, over de avond zelf ga ik niet inwijden ik heb 4 lijnen gesnoven en begreep niet zo goed wat er nou leuk aan was. Maar wat mij erg verbaaste was toen ik de week erna in een cafe wat biertjes zat weg te drinken een stemmetje in men hoofd kwam schreeuwen om coke dit vond ik echt zo freaky.. in iedergeval ik heb er geen behoefte aan maar snap nu wel waarom het zo'n enorme valkuil is.
Klik om te vergroten...

dat stemmetje ja, haha herkenbaar.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
Hum hum

Je neemt sowieso een gok en je bent ver weg met een coke verslaving. Maar ik ben van mening dat er zeker mensen zijn die het recreatief kunnen gebruiken. Nu gebruik ik mezelf eff als voorbeeld; ik kan perfect 's ochtends als ik opsta, in de pauze, dan 3 lijnen in de middagpauze snuiven en dan stop zeggen. Dat heb ik nu vandaag ook gedaan en heb nu misschien wel zin in coke, maar m'n wil is vele malen sterker dan c. Laten we eerlijk zijn; coke is erg duur en zoveel beleef je er niet aan. Het is niet gelijk eenmaal snuiven en je bent verslaafd. Vanaf je gebruikt om je problemen weg te werken, ben je verslaafd. Niet zoals ik doe om een leuk moment extra leuk te maken. Neem nu op dit moment zou ik prima een lijn kunnen leggen, maar toch doe ik het niet. Ik heb het gevoel dat hier op gebashed gaat worden, maar dit is mijn mening. Zolang je het binnen de perken houdt is het goed :)

Groetjes
sublimooo
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
NorthernLightBE zei:
Hum hum

Je neemt sowieso een gok en je bent ver weg met een coke verslaving. Maar ik ben van mening dat er zeker mensen zijn die het recreatief kunnen gebruiken. Nu gebruik ik mezelf eff als voorbeeld; ik kan perfect 's ochtends als ik opsta, in de pauze, dan 3 lijnen in de middagpauze snuiven en dan stop zeggen. Dat heb ik nu vandaag ook gedaan en heb nu misschien wel zin in coke, maar m'n wil is vele malen sterker dan c. Laten we eerlijk zijn; coke is erg duur en zoveel beleef je er niet aan. Het is niet gelijk eenmaal snuiven en je bent verslaafd. Vanaf je gebruikt om je problemen weg te werken, ben je verslaafd. Niet zoals ik doe om een leuk moment extra leuk te maken. Neem nu op dit moment zou ik prima een lijn kunnen leggen, maar toch doe ik het niet. Ik heb het gevoel dat hier op gebashed gaat worden, maar dit is mijn mening. Zolang je het binnen de perken houdt is het goed :)

Groetjes
sublimooo
Klik om te vergroten...

1. Waarom snuif je opschool? dan ben je al ver heen vind ik.
2. Een leuk moment is al leuk, wat is nou de toevoeging van coke hieraan?

Ik had het meer wat gevonden als je trek had in coke maar het niet deed. Ik vind je beredenering iig een beetje raar
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoezo zou je verkeerd bezig zijn als je bijvoorbeeld op school snuift?
Je komt in ieder geval je verplichtingen nog na, het is erger als je thuis blijft van school in het park gaat zitten snuiven. Zolang je verplichtingen er niet onder lijden zie ik er geen probleem in.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Wil er wel ff bij melden dat ik ook prima heb gezegd toen ik nog maar 2 lijnen over had, en hoe graag ik ook wou kon ik prima zeggen "deze 2 lijnen hou ik voor morgen". Dus ik kan wel degelijk coke weerstaan. Wanneer je moet opletten met coke is niet op het moment dat je er zin in hebt ofzo, maar het moment dat je op een eerder moment jezelf voorneemt om het niet te doen, en tegen beter weten in toch doet terwijl je weet dat het echt een heel ongepast moment is/ je eigen beloftes verdraait.

Let op met coke, het kan een enorme kutdrugs zijn. .Maar ik denk, als je er in slaagt om het recreatief te gebruiken en steeds sterker te zijn dan de sos, dat je een best leuke tijd eraan kunt beleven.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#11
ToInfinityAndBeyond zei:
punt,.
Klik om te vergroten...

c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proberen kan altijd
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
S0s_90 zei:
Hoezo zou je verkeerd bezig zijn als je bijvoorbeeld op school snuift?
Je komt in ieder geval je verplichtingen nog na, het is erger als je thuis blijft van school in het park gaat zitten snuiven. Zolang je verplichtingen er niet onder lijden zie ik er geen probleem in.
Klik om te vergroten...

Dit soort drugs moet je recreatief gebruiken mijn inziens, school is niet recreatief.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#15
rr00 zei:
Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
Klik om te vergroten...

want?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andyy zei:
rr00 zei:
Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
Klik om te vergroten...

want?
Klik om te vergroten...

Omdat je dan gewoon kankerdom bent. :sunglasses:
Noem jij eerst maar een argument om het wel te doen.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Andyy zei:
rr00 zei:
Als je tijdens je schooltijd zo met harddrugs bezig bent zou je misschien sowieso eens moeten overwegen wat andere interesses te zoeken.
Klik om te vergroten...

want?
Klik om te vergroten...

Omdat je dan gewoon kankerdom bent. :sunglasses:
Noem jij eerst maar een argument om het wel te doen.
Klik om te vergroten...

eigen medicatie voor concentratie (omdat het altijd MAANDENNN duurt voordat je goeie medicatie hebt).

En dan praat ik niet over elke dag maar gewoon 1 keer in de zoveel tijd omdat het toch wel zo ongelofelijk fijn was.

dit noem ik niet kanker dom.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je bezig bent met school kun je de harddrugs beter links laten liggen. Je gaat dan echt je examens niet halen, tenminste als je een opleiding doet op je niveau.
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#19
NorthernLightBE zei:
Wil er wel ff bij melden dat ik ook prima heb gezegd toen ik nog maar 2 lijnen over had, en hoe graag ik ook wou kon ik prima zeggen "deze 2 lijnen hou ik voor morgen". Dus ik kan wel degelijk coke weerstaan. Wanneer je moet opletten met coke is niet op het moment dat je er zin in hebt ofzo, maar het moment dat je op een eerder moment jezelf voorneemt om het niet te doen, en tegen beter weten in toch doet terwijl je weet dat het echt een heel ongepast moment is/ je eigen beloftes verdraait.

Let op met coke, het kan een enorme kutdrugs zijn. .Maar ik denk, als je er in slaagt om het recreatief te gebruiken en steeds sterker te zijn dan de sos, dat je een best leuke tijd eraan kunt beleven.
Klik om te vergroten...

Beste NorthernLightBE,

Als ik zo je reacties lees denk ik dat je toch op moet passen met de coke. Al zul je dit zelf uiteraard ook wel weten, aangezien je een actieve DF'er bent.

Gebruik je dagelijks coke? Zou het je lukken om een week of 2 geen coke te gebruiken als je dat zou proberen? Denk daar is over, of nog beter probeer het eens. Als je nu denkt "Nee geen zin om dat te proberen" ben je er misschien onbewust toch wel een beetje aan verslaafd.

Tevens, je eigen quote:

Laten we eerlijk zijn; coke is erg duur en zoveel beleef je er niet aan.
Klik om te vergroten...

Waarom gebruik je het dan zo regelmatig als ik vragen mag?

Gr, WappieWappie
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#20
S0s_90 zei:
idd gewoon niet doen, luister aub naar mij en dripptone. onder invloed van cocaine verandert er bijna niks, behalve dat je je eigen chiller voelt en je je levensverhaal wilt vertellen. maar een gewoonte sluipt er snel in. als je vrijdags probeert en je de volgende dag wakker word denk je; ik heb helemaal geen zin in coke, zo verslavend zal het wel niet zijn. Dus durf je het nog een keer te gebruiken, waarom niet ik voel me niet afhankelijk van coke? als je dit 3 weken hebt gedaan en het weekend staat weer voor de deur associeer je onbewust het begin van het weekend met cocaine. en dan is de vraag hoe sterk je in je schoenen staat om het niet te nemen. dan kun je denken ik kan het wel aan, maar niemand is opzettelijk verslaafd geraakt. Doe het niet je mist er niks mee! :wave:
Klik om te vergroten...

dit komt me helemaal bekend voor :openmouth: ik heb de laatste tijd elk weekend sos gehad.. en nu dit weekend ga ik niet op stap of iets dus wil ik het ook niet gebruiken.. maar de gewoonte kruipt er idd langzaam in en int begin denk je wel van OooOoOOOOOOoooo dat overkomt mij niet mja ik wordt nu wel somber als ik eraan denk dat ik dit weekend geen sos in me neus heb .. zie je maar hoe dat er in sluipt.. ( maar dit weekend komt nix me neus in haha :P ) dussss denk goed na :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."