Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"100% pure bestaat zeker wel. Als je deze gaat snuiven gaat je neus KAPOT! 88% is wel goed. Jouw vrienden zijn troep gewend en alles wat daar buiten valt is voor hun niks. Als je de 88% snuift en je voelt er niets van dan heb je goede coke. Je bent niet wazig in je hoofd, verdooft nauwelijks en geeft geen nasmaak. Ik ben geen expert maar gebruik het wel lang genoeg om te weten wat wat is."
"Vergeet alles wat er gezegd is. Doe er een druppeltje koud water bij. Het wordt meteen keihard. Gebruik zeker geen viltje of een kleinelepel of een mes zoals vele doen. Je maakt er een zooitje van. Effe reageren op de zuiverheid van coke (2de reactie). Pak een glas water. Gooi er wat coke is. Alles wat verdampt is coke en wat naar boven komt drijven is niets anders dan waar ze het mee versnijden. Aceton geeft in veel gevallen dezelfde effect op de spul waar ze het mee mengen."
"Van coke krijg je na de werking een eet gevoel. Je krijgt honger om de drang (naar coke) te stillen. Geloof me dat je zeker wel aankomt met coke snuiven. Ingevallen gezicht is zeker wel het geval van niet eten en slaap gebrek (zo simpel is het). Zorg een beetje voor jezelf is mijn tip ontbijt en neem je vitaminen. Je kunt daarna wel een lijntje achterover werken"
"gamerboy007 zei: dat gebeurt er is dus als je teveel gebruikt. Klik om te vergroten... Mee eens! Nieuw met registreren hier maar heb altijd wel een beetje meegelezen (vooral de trip repports altijd geinig ) Een vriend van me rookt het en hij is er zo paranoia door geworden, ook wanneer hij nuchter is. Ik denk dat het met snuiven wel meevalt. De vraag de topic starter of hij het rookt?"
"LOL"