Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis coke het proberen waard?

is coke het proberen waard?

53 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb je gelijk in, ieder zijn ding :)
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee , veels te duur voor het gevoel wat je er voor terughebt . Extreem snel uitgewerkt
Honderd duizend keer versneden . 50 euro per gram is belachelijk veel geld . Zo bijzonder is het ook weer niet .
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is géén brol, er is wel véél brol op de markt, maar dat is helemaal anders.

Leren mee omgaan en niet zomaar wat neerschrijven is misschien ook een oplossing? :rolleyes:
J
Jongejonge94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heey beste lezers


ik ben een jonge van 18 jaar die al aardig wat evaringen heeft op het gebied van zuipen , blowen , en aantal keren X nou wil over een paar weken voor het eerst eens coke proberen.

ik wil zo iets wel goed proberen want ik ben het van plan om het 1 x GOED te doen dus niet te weinig.
nou is de vraag : is dit nou verstandig om te proberen of is het het proberen niet waard?
ik ben wel aaridg verslaving gevoelig dit weet ik van me zelf

heb vantevoren wel al wat onderzoek gedaan naar deze duivel dus dat het slecht is weet ik :mrgreen:

wat raden jullie mij aan ? en welke hoeveel heid raden jullie me aan wat genoeg is om een nacht goed door te halen

wat zijn jullie evaringen na de eerste keer coke
alvast bedankt !gr
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of het verstandig is om coke te proberen..?
Dat kun je zelf ook wel bedenken waarschijnlijk.

Ik vind coke zoals alle drugs, wel leuk, maar het gaat echt niet het beste zijn wat je ooit is overkomen in je leven. Het is lol uit een zakje zeg maar.

Coke vind ik wel verslavend, als ik begin aan een avondje coke, gaat altijd alles wat er is op, ook al heb ik me voorgenomen om dat niet te doen. Oplossing: Koop gewoon een hoeveelheid die niet te veel is.

Ook kun je beter zorgen dat je niet gemakkelijk aan coke kunt komen, dus niet een nummer van een dealer in je telefoon hebben. Regel het via iemand of zo. Of zorg er in ieder geval voor dat je er veel moeite voor moet doen om coke te regelen. Hoe makkelijker je aan coke kunt komen, hoe groter de kans is dat je verslaafd raakt.

Meer tips heb ik niet voor je, het is jouw beslissing, niemand kan je tegenhouden, maar coke is wat mij betreft wel iets om voorzichtig mee om te gaan.

Oja, een grammetje moet ruim voldoende zijn om een nacht mee door te halen, als het van een beetje OK kwaliteit is en je niet te snel snuift. Beter begin je rustig met snuiven, gewoon iedere keer op de klok kijken en minimaal een half uurtje tussen het pakken van een volgend lijntje laten zitten.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan ook alleen maar zeggen dat het vrij snel verslavend wordt. Let wel: je hebt het natuurlijk zelf in handen, maar ik, die in het begin altijd vrij veel tijd tussen "snuifavondjes" liet, had enkele maanden geleden het gevoel dat mijn normale doses niet meer voldoende was, enkel en alleen om dat ik het een paar keer kort na elkaar deed.

Sindsdien heb ik niks meer gesnoven, net omdat ik terug wil voelen waarom ik het ben beginnen gebruiken: dat toffe "ik kan zoveel aan nu" gevoel.

Probeer wel goede te scoren en desnoods te laten testen. En geniet er van.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk t niet, het is een ongelofelijk verslavende drug door het bovenstaande wat ik heb gezegd, bij xtc heb je wel een voldaan gevoel bij cocaïne niet. Denk dat daarom zoveel mensen zich kwijt raken in dit spul... Ik moet ook zeggen de rush is lekker, mij lukt alles is lekker. Maar ZEKER niet het geld waard, dus ook niet het proberen waard.
J
Jongejonge94Lid
01-01-2024, 00:00
#8
okee nou hartstikke bedankt
there is only one way to find out .... of wat
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jongejonge94 zei:
okee nou hartstikke bedankt
there is only one way to find out .... of wat
Klik om te vergroten...

Ja! En geniet... met mate(n) :rock:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het 't niet waard, de eerste keren vond ik er geen reet aan en toch bleef ik het doen totdat ik het de 'top' vond, nooit verslaafd geweest etc maar heeft me toch enkele honderden euro's gekost over een aantal jaar tijd. ZONDE :kots:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het ook wat tegenvallen, heb het een tijd zo'n 1 keer in de maand gedaan en dat was altijd wel leuk, maar zeker als je al bekend bent met X valt het wel tegen. Ondanks dat kan ik er ook niet van afblijven als het in huis is. Zou daarom niet meer dan een grammetje in huis halen idd. En als ik weer eventjes niet heb gebruikt verlang ik er toch weer naar, terwijl ik het effect dus niet eens zo lekker vind. Best tricky dus.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laten we ff heel eerlijk zijn, voor een ervaring kan je beter een pilletje gebruiken. Coke is alleen maar het topje op de ijsberg, het middel bovenop de alcohol. Je gaat je wat relaxter voelen, meer spraakzaam, het dronken gevoel wordt wat nuchterder en beter geleid en je hebt het gevoel van kom maar, mij lukt alles nu wel.

Uiteindelijk ga je je minder relaxt voelen (lees onrustig) omdat je shit (bijna) op is, je wilt meer en meer, je avond is uiteindelijk niet genoeg geweest omdat je langer wilt doorgaan.

Dus nee, coke is niet de moeite waard om te proberen, je krijgt er iig geen voldaan gevoel van aan het eind van de avond!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik dan de enige wiens het zijn favo drug is (tot hiertoe)? :(
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Albino zei:
Denk t niet, het is een ongelofelijk verslavende drug door het bovenstaande wat ik heb gezegd, bij xtc heb je wel een voldaan gevoel bij cocaïne niet. Denk dat daarom zoveel mensen zich kwijt raken in dit spul... Ik moet ook zeggen de rush is lekker, mij lukt alles is lekker. Maar ZEKER niet het geld waard, dus ook niet het proberen waard.
Klik om te vergroten...

Ik zie het nog goedkoper worden :wink: :rockband:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn waarheid is dit: goede coke of base is echt lekker, je voelt je "master of the universe" bij een flinke snuif. Het is heel slecht voor je gezondheid (met name je hart) en goede coke is redelijk zeldzaam; het is meestal versneden met allerlei troep. Kortom, het is een lastig verhaal met veel tegenstrijdigheden.

Succes met je beslissing! :)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pieter210 zei:
Mijn waarheid is dit: goede coke of base is echt lekker, je voelt je "master of the universe" bij een flinke snuif. Het is heel slecht voor je gezondheid (met name je hart) en goede coke is redelijk zeldzaam; het is meestal versneden met allerlei troep. Kortom, het is een lastig verhaal met veel tegenstrijdigheden.

Succes met je beslissing! :)
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens. :wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja sowieso niet meer kopen dan nodig, denk dat voor jou een halve gram genoeg is. Gewoon niet gelijk aan het begin beginnen, want je hebt snel de neiging om weer bij te nemen. En alles gaat inderdaad op. Zo heb ik een keer 2 gram gebruikt op een avond waarop ik 1 gram nodig had, dat scheelt ook al snel 50 euro..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Daarom zei ik ook dat ie niet aan het begin moest beginnen maar op de helft ongeveer beginnen met snuiven :P.

Oh wacht dat had ik niet zie ik net. Maar als je hele avond wil 1 gram, zo niet halve. Hou er wel rekening mee dat het kut is als het feest nog bezig is maar je geen sos meer hebt :P
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cocaine is leuk als je veel geld hebt of in Colombia of in Zuid-Amerika woont en daar de bevolking kent :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Halve gram vind ik wel wat magertjes, ben je net lekker op weg, moet je stoppen... dat is wel frustrerend. Zeker in het begin kan het wat langer duren voor de coke lekker valt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."