#1
heb je gelijk in, ieder zijn ding ![:)]()

Jongejonge94 zei:okee nou hartstikke bedankt
there is only one way to find out .... of wat


Albino zei:Denk t niet, het is een ongelofelijk verslavende drug door het bovenstaande wat ik heb gezegd, bij xtc heb je wel een voldaan gevoel bij cocaïne niet. Denk dat daarom zoveel mensen zich kwijt raken in dit spul... Ik moet ook zeggen de rush is lekker, mij lukt alles is lekker. Maar ZEKER niet het geld waard, dus ook niet het proberen waard.

Pieter210 zei:Mijn waarheid is dit: goede coke of base is echt lekker, je voelt je "master of the universe" bij een flinke snuif. Het is heel slecht voor je gezondheid (met name je hart) en goede coke is redelijk zeldzaam; het is meestal versneden met allerlei troep. Kortom, het is een lastig verhaal met veel tegenstrijdigheden.
Succes met je beslissing!![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."