Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij heb je de ware gevonden uit miljoenen , dat je aan het trippen bent kan natuurlijk gebeuren na het gebruik van drugs , maar dat zij precies hetzelfde meemaakt en hetzelfde ziet betekend volgens mij dat je op een uniek niveau bent aangekomen op dat moment waarbij je perfect synchroon loopt via neurocommunicatie . Dat is vrij uniek .... nouja komt eigenlijk alleen voor in SF films . Maar je hebt het meegemaakt . Dat is eigenlijk waanzinnig geweldig ."
"Nee , veels te duur voor het gevoel wat je er voor terughebt . Extreem snel uitgewerkt Honderd duizend keer versneden . 50 euro per gram is belachelijk veel geld . Zo bijzonder is het ook weer niet ."
"Probeerenleer zei: leonradeon zei: Nee , veels te duur voor het gevoel wat je er voor terughebt . Extreem snel uitgewerkt Honderd duizend keer versneden . 50 euro per gram is belachelijk veel geld . Zo bijzonder is het ook weer niet . Klik om te vergroten... Deze veralgemeningen komen mij de strot uit. Er zijn hier genoeg collega's van jou die nog wél weten waar ze goede kunnen kopen, en die mag zelfs 60 euro kosten. Klik om te vergroten... MmmmmJa ...Oke , beetje negatieve reactie van mij .. Als je goede hebt , en het is vroeg in de ochtend en je begint de alcohol goed te voelen , en je bent onder vrienden en/of familie (die ook gebruiken) dan een lijntje nemen 3mm breed 5 cm lang . dan wordt het bere gezellig of anders gezegt de gezelligheid wordt voortgezet zonder dat de mensen bezopen raken en irritant ."
"Alles vertellen tegen de huisarts ? ja ik kan me wel voorstellen dat dat moeilijk is . Die van mij kijkt me al verbaast aan als ik vertel hoeveel ik rook , allejezus ! denk ik dan bij mezelf hij moest is weten ...je weet godverdomme toch dat ik zeeman bent ? denk je dan dat ik leef als een pastor ofzo !? ( Oke aan boord gebruik ik geen coke of speed maar wel drank . En in mijn verlof wel speed en coke en van alles wat ) Hoe zou hij reageren als ik hem vertel dat ik regelmatig drugs gebruik vraag ik me dan af ? Die preek die je dan krijgt heeft niemand zin in . Maar jij bent ermee gestopt , dus dan hij je ook geen preek geven of bijvoorbeeld zeggen dat je naar naar een afkick kliniek moet gaan ofzo , je hebt het zelf gedaan , bent er mee gestopt dus dat betekend dat je een sterk karakter hebt , dus die dokter kan ook niet te veel gaan zeuren. Maar je wel goede spullen (vitamine minaralen ,magnesium, calsium ect..) voorschrijven die je lichaam nodig heeft om te herstellen . En je bloeddruk meten en een cholesteroltest doen die dingen . Is die te hoog krijg je ook pillen voor . Doe dat nou maar , en anders als hij uit de hoogte gaat doen als je alles hebt verteld zoals je hier hebt gedaan ?? Dan kan hij alleen maar respect hebben voor je eerlijkheid en dat je er zelf mee bent gestopt . Maar doet hij dat niet ? als je alles hebt verteld ? Maar als ...als hij arrogant reageert en je probeert te kleineren (dat doet hij niet) pak je de stoel waar je op zit en beuk op hem in met die stoel ! fuck him ! Als hij dat doet bedoel ik dan he ? Dan kan hij van mij ook doodvallen , maar hij doet dat niet . Hij moet luisteren en je goed advies geven en recepten en er voor zorgen dat je lichaam goed kan herstellen . Succes . Groetjes Leon"
"http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/a ... d-op-seks/ http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sek ... iteit.html Dit bevestigd toch mijn eigen ervaring , speed is beter voor de sex dan coke Ik ga weer over op de speed , is veel goedkoper en beter voor de sex . Gebruik nu de laatste paar weken in mijn verlof weer coke (ben zeevarend) maar eigenlijk valt die coke wel tegen . Mischien dat coke wel lekker is met sex als je allebij gebruikt , maar mijn vriendin gebruikt zelf niet en weet van niks . Maar met wat amfitamine op (maar paar lijnen) ga ik veel langer door , is voor haar ook leuker want dan ga ik haar eerst van top tot teen masseren en haar laten klaarkomen tot ze gaat spartelen . Ik bedoel hier mee te zeggen , met coke op ben ik alleen maar gefocust op zelf klaarkomen , en ben ik meer in mezelf gekeerd , eigenlijk kut drug voor een geile nacht . Met speed / amfitamine op is dat veel heftiger , maar dan niet te veel natuurlijk anders krimpt je gereedsschap , maar dat gebeurt volgens mij ervaring alleen maar als je de hele nacht ben doorgegaan met feesten . Ik bedoel hiermee niet het gebruik voor feesten (daar weet ik ook alles van) maar puur voor een lange erotische nacht met je vriendin (die zelf niet gebruikt , alleen een paar wijntjes) . Dan kan je volgens mij beter speed gebruiken dan coke . Jaja natuurlijk wordt er gezegt , beter niks gebruiken , dat weet ik wel , maar dan ben ik ook zo klaargekomen , ik wil haar graag een paar keer klaar laten komen voordat ik ga en daarom ga ik weer speed halen ipv coke . Want met coke op denk ik maar alleen aan mezelf . Dus dat vind ik wel een groot voordeel van speed buiten dat het veel goedkoper is . Als je het met beleid doet , en je eigen ervaring , vinden jullie dan niet dat ik hier een punt heb ? Bedankt , Groetjes Leon"
"Hallo , net een flinke lijn genomen maar ik denk dat het beter is om ze zo dun mogelijk te maken Ik bedoel ipv 3 mm breed 4 mm hoog en ongeveer 50 mm lang . Wat ik dus net deed maar dan verdwijnt meer dan de helft direct je keel in . Dat is toch zonde ? Het moet toch ergens bovenin blijven plakken ? Daarom denk ik dat het beter is om de lijn maar 1 mm breed en 1 mm hoog en 50 mm lang te maken , dun streepie . Net ook gedaan volgens mij werkt het precies hetzelfde als die flinke lijn . Anders met zo,n flinke lijn raak je de helft kwijt in je keel / maag en dat heeft toch weinig zin ? Groetjes Leon"
"iets zwaars eten , je lichaam heeft dan veel energie nodig om dit te verteren , je hebt natuurlijk helemaal geen trek na gebruik van speed , maar eten gaat wel makkelijk , alleen je "trek in eten gevoel is weg" . te veel genomen ? Neem een stokbroodje met brie en een milkshake . Daarna voel je je weer lekker en niet opgefokt ."
"Na een nachtje stappen en onder invloed van van alles wat (xtc...coke...speed misschien ook een paar paddo,s weet ik niet zeker) , op zoek naar een tent die nog open was stopte we met de auto op een donker afgelegen terrein om een paar lijntjes coke te nemen . Na het maken van een paar lijnen op een cdbox verdwenen die telkens !? Terwijl we die nog niet genomen hebben ? Of wel !? Nee ! Heb jij ze alledrie op !? Nee...! We snapte er geen reet van , tot 3 of 4 keer toe . Grote verbazing ! HET SPOOKT HIER !! kijk zei ik : "nu leg ik het neer ja?" nu doe ik precies hetzelfde maar dan langzamer , leg een bergje neer , verstamp het en maak 3 lijnen . Goed kijken ! Nou je raad het al natuurlijk , terwijl ik die cdbox oppak , verdwijnt het , en toen voelde ik het pas ! De ventilatie stond nog aan! ja......tjongejonge ja dat was zonde ! ... Maar toen kwam mijn echte blunder Na die lijnen genomen te hebben en een puikie doen , werden we opgeschrikt door een hels kabaal !! Toen zag ik iets waanzinnigs groots angstaanjagend op me af komen met grote felle ogen !! Schrok me de tering !! Dacht dat het 1 of andere megarobot terminator was ofzo ( was dus gewoon een bulldozer die zeer vroeg begon) en ik ga in paniek vol gas achteruit en knal keihard tegen een betonnen blok , waardoor de achterkant van mijn auto in puin lag . Maar de auto deed het nog en ging er als een speer vandoor . (Dont hate me for this because drugs and driving ....want de politie heeft me ongeveer 10 minuten later aangehouden en natuurlijk meegenomen En ik ben flink gestraft door justitie en het kostte me heel veel geld ) sindsdien pakken we altijd een taxi . Maar als je te wous in een taxi stapt willen ze je niet meenemen!? Dan moet je even acteren en proberen om een beetje " normaal" over te komen dan gaat het wel . In ieder geval dat was mijn grootste drugsblunder . Groetjes Leon"
"Stom of dom ? Hey gaat ie ?...ik kon niet het is nu 0430 , mijn vriendin slaapt , paar uur geleden zijn we thuisgkomen maar ik kan niet slapen ....en wat doe je dan ??? (IK! Mongol dat ik ben ....) dan neem je een lijntje speed ! jaja zeker ja net gedaan jaja ..ik had vandaag al aardig wat speed op vandaag op en ook aardig watgezopen natuurlijk... maar lag te denken in bed effe toch eruit nog eenbirtje lekker ja waarom niet een lijntje ...oja ik heb straks een afspraak ...moet slapen heb geen sterke drank meer wel bier ..wat zal ik gaan oen ga maar gamen denk ik , verder met Borderlands 2 niet te lang moet slapn maar ben weer wakker . Zal ik wakker blijven ? nee beter niet po familie bezoek gadverdamme beloofd is beloofd ...bete nuchter ja mmm niet zo slim om toch een lijn t nemen om 0430 eigenlijk .eigenlijk niet nee . denk van niet . dat had ik waarschijnlijk misschien toch beter niet kunnen doen ...ach wat maakt het uit ..wat ...ook kut is ik had eigenlijk te veel speed op senk ik want kon niet neuken ..wil je dat geloven ?konnie neuken! ik wou wel mijn lichaam ook maar mijn kankerlul weigerde maar ik was wel geil vrouw ook shit ..maar dat maak ik goed straks ja .dat was eigenlijk de plaaning als ik wakker wordt maak ik dat goed ..godgodvrvdr..weetniet kijk wel mischien vanavond maak ik het goed . Tot starks groetjes"
"Ik dacht : " als ik nou eens 4 liter aceton met 4 gram speed in de frituurpan doe , dan ga ik ondertussen naar de kroeg en laat dit een paar uur borrelen en dan hou ik hele waanzinnig goede speed over " . Maar dat was eigenlijk niet zo,n goed idee.... Ziehier de foto die mijn buurman heeft gemaakt"