Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis coke het proberen waard?

is coke het proberen waard?

53 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
leonradeon zei:
Nee , veels te duur voor het gevoel wat je er voor terughebt . Extreem snel uitgewerkt
Honderd duizend keer versneden . 50 euro per gram is belachelijk veel geld . Zo bijzonder is het ook weer niet .
Klik om te vergroten...

Deze veralgemeningen komen mij de strot uit. Er zijn hier genoeg collega's van jou die nog wél weten waar ze goede kunnen kopen, en die mag zelfs 60 euro kosten.

:rolleyes: :angry: :openmouth:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongejonge94 zei:
Heey beste lezers


ik ben een jonge van 18 jaar die al aardig wat evaringen heeft op het gebied van zuipen , blowen , en aantal keren X nou wil over een paar weken voor het eerst eens coke proberen.

ik wil zo iets wel goed proberen want ik ben het van plan om het 1 x GOED te doen dus niet te weinig.
nou is de vraag : is dit nou verstandig om te proberen of is het het proberen niet waard?
ik ben wel aaridg verslaving gevoelig dit weet ik van me zelf

heb vantevoren wel al wat onderzoek gedaan naar deze duivel dus dat het slecht is weet ik :mrgreen:

wat raden jullie mij aan ? en welke hoeveel heid raden jullie me aan wat genoeg is om een nacht goed door te halen

wat zijn jullie evaringen na de eerste keer coke
alvast bedankt !gr
Klik om te vergroten...
NEE !
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeerenleer zei:
leonradeon zei:
Nee , veels te duur voor het gevoel wat je er voor terughebt . Extreem snel uitgewerkt
Honderd duizend keer versneden . 50 euro per gram is belachelijk veel geld . Zo bijzonder is het ook weer niet .
Klik om te vergroten...

Deze veralgemeningen komen mij de strot uit. Er zijn hier genoeg collega's van jou die nog wél weten waar ze goede kunnen kopen, en die mag zelfs 60 euro kosten.

:rolleyes: :angry: :openmouth:
Klik om te vergroten...


MmmmmJa ...Oke , beetje negatieve reactie van mij ..
Als je goede hebt , en het is vroeg in de ochtend en je begint de alcohol goed te voelen , en je bent onder vrienden en/of familie (die ook gebruiken) dan een lijntje nemen 3mm breed 5 cm lang .
dan wordt het bere gezellig of anders gezegt de gezelligheid wordt voortgezet zonder dat de mensen bezopen raken en irritant .
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#4
:wink: Het is niks hoor
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk mag je die vraag niet in het algemeen stellen.:tongueout: Je hebt altijd voor en tegenstanders...Je moet voor jezelf uitmaken of het het waard is. De ene vind het weggegooi geld de andere komt elke dag een gram halen + geen enkele gram is hetzelfde.. Als je het doet doe het dan met iemand die wat erervaring heeft! Daarom kunnen we je niet vertellen hoeveel je moet doen om 'het 1x goed te doen' We kunnen je alleen maar adviseren om het met iemand te doen die het al gedaan heeft. Neem nirt te veel in het beginnmaar bouw langzaam op. E zullen muj hier wel tegenspreken maar het is mijn visie daarover:grin:




Reactie op jongjonge..
k
k0isk0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben zelf een voorstander van stimulerende middelen, zelf vindt ik speed een betere rush geven als coke.
J
Jongejonge94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben benieuwd; heb je inmiddels al coke gedaan of heb je er vanaf gezien?
Klik om te vergroten...



Nouuuu ..... ik heb het geprobeerd en vond het wel lekker , maar het viel mij echt vies tegen , had er veel meer van verwacht. helemaal omdat ik eerder al Xtc had gebruikt wat veel intenser is. vond de coke wel lekker heb het al veel vaker gebruikt en zelfs gekocht. probeer het wel in de hand te houden en stop er natuurlijk vanzelf wel weer mee ( zo als iedereen zegt ! :openmouth: )

ik ben van plan om het nog wel regelmatig te gaan gebruiken. Op speciale gelegenheden uiteraard.
ben er wel achter gekomen dat het een veradelijk goedje is waar je weinig van voelt , veel voor betaald. maar het is wel lekker/ chil helemaal in de combie met alcohol ik krijg er zin in als ik dronken ben.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jongejonge94 zei:
ik ben van plan om het nog wel regelmatig te gaan gebruiken...... ik krijg er zin in als ik dronken ben.
Klik om te vergroten...

Haaalllloooooooooooooooooo verslaving...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
'Stop er natuurlijk vanzelf weer mee'......?

Stel dan alsjeblieft jezelf wel een aantal regels wat betreft je gebruik, want inderdaad, voor je het weet is het een paar maanden verder en denk je 'hoe heeft het zo ver kunnen komen'..
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deamon zei:
Ik vind het niet zo bijzonder. Een vriend van mij snuift af en toe en heeft mij een paar keer een lijntje gegeven. De eerste keer merkte ik niks en de tweede keer merkte ik wel wat. Bij de tweede keer had ik redelijk wat gedronken en geblowd, maar voelde mij na een lijntje helemaal helder. Op zich wel grappig vond ik. Ook voelde ik geen honger, dorst, vermoeidheid, pijn, eigenlijk niks meer, behalve een fijn high gevoel dan, maar niet echt bijzonder vond ik. Ik voelde me alsof mijn lichaam een holle stalen huls was en niks mij wat kon doen. Ik vond het leuk om het effect een keer te ervaren, maar het is niet mijn ding, ik vind het vooral een gebrek aan gevoel, dus na de tweede keer besloot ik om het niet vaker te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ik moet mijn mening wat bijstellen. Ik heb pas geleden nog een keer coke geprobeerd, omdat ik het graag nog een keer goed wilde proberen, omdat die paar lijntjes die ik eerder op had te weinig waren om een goede mening te kunnen vormen. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk toch wel leuk spul vind. Pep is meer mijn ding, omdat dat veel langer werkt en veel minder kost, maar ik vind coke eigenlijk iets fijner voelen, meer een gevoel dat ik de hele wereld aan kan. Daarnaast vind ik bij pep het eerste uur meestal het fijnst, daarna moet ik echt actief zijn om de euforie niet te laten verdwijnen en bij coke beleef je alleen maar dat meest fijne gevoel. Ik vind het wel vrij verslavend, ik was later naar huis gegaan dan ik van plan was (een paar keer de gedacht: "Nog één lijntje en dan ga ik.") en het maakt mij 'hongerig', niet alleen naar coke, maar ook naar pep. Voorlopig maar van af blijven dus.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
'Stop er natuurlijk vanzelf weer mee'......?

Stel dan alsjeblieft jezelf wel een aantal regels wat betreft je gebruik, want inderdaad, voor je het weet is het een paar maanden verder en denk je 'hoe heeft het zo ver kunnen komen'..
Klik om te vergroten...

Hier ga ik volledig mee akkoord.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Halve gram vind ik wel wat magertjes, ben je net lekker op weg, moet je stoppen... dat is wel frustrerend. Zeker in het begin kan het wat langer duren voor de coke lekker valt.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had ook iemand bij mij die al veel ervaring had.

De "nah, ik ben er niet voor" stress was snel weg, had ook wel het geluk dat het goeie was. Heb wel zelf moeten leren doseren...
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb je gelijk in, ieder zijn ding :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."