Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey beste lezers ik ben een jonge van 18 jaar die al aardig wat evaringen heeft op het gebied van zuipen , blowen , en aantal keren X nou wil over een paar weken voor het eerst eens coke proberen. ik wil zo iets wel goed proberen want ik ben het van plan om het 1 x GOED te doen dus niet te weinig. nou is de vraag : is dit nou verstandig om te proberen of is het het proberen niet waard? ik ben wel aaridg verslaving gevoelig dit weet ik van me zelf heb vantevoren wel al wat onderzoek gedaan naar deze duivel dus dat het slecht is weet ik wat raden jullie mij aan ? en welke hoeveel heid raden jullie me aan wat genoeg is om een nacht goed door te halen wat zijn jullie evaringen na de eerste keer coke alvast bedankt !gr"
"okee nou hartstikke bedankt there is only one way to find out .... of wat"
"Ben benieuwd; heb je inmiddels al coke gedaan of heb je er vanaf gezien? Klik om te vergroten... Nouuuu ..... ik heb het geprobeerd en vond het wel lekker , maar het viel mij echt vies tegen , had er veel meer van verwacht. helemaal omdat ik eerder al Xtc had gebruikt wat veel intenser is. vond de coke wel lekker heb het al veel vaker gebruikt en zelfs gekocht. probeer het wel in de hand te houden en stop er natuurlijk vanzelf wel weer mee ( zo als iedereen zegt ! ) ik ben van plan om het nog wel regelmatig te gaan gebruiken. Op speciale gelegenheden uiteraard. ben er wel achter gekomen dat het een veradelijk goedje is waar je weinig van voelt , veel voor betaald. maar het is wel lekker/ chil helemaal in de combie met alcohol ik krijg er zin in als ik dronken ben."
"Heey beste lezers Ik gebruik nu ongeveer 1 jaar XTC. Ik doe dit 1 x per maand ? soms 2/3 x per maand , dan weer 2 maanden niet ... het verschild. wat zijn jullie evaringen ?? is dit erg ?of ben ik stom bezig ( nog stommer dan beginnen aan die troep !) een paar vraagjes !? Wat hebben jullie gemerkt van af je eerste x xtc tot nu toe ? hoevaak gebruik je dan en hoeveel ? merken jullie ook dat je met bepaalde dingen achter uit gaat ? wat vinden jullie nou de leukste gelegenheid om het te gebruiken ? Op een vet feest? of gewoon als je met een paar vrienden aan het chillen bent en de nacht door te halen. groetjes"
"Hee ,, Ik heb zaterdag voor de 3e x xtc gebruikt dit waren Witte speakers getest op 180-220 MG om te beginnen had ik een kwart pil genomen .... half uur / 3 kwarier later had ik voor ik bij een hardcore feest naar binnen ging nog een halve bij gedaan. na een half uur buiten in de rij staan om binnen te komen kwam ik onder een airco te staan deze blies nog al hete lucht uit een gloed van warmte kwam er op me af ik werd al gelijk een beetje raar. de pil was ook in geklapt volgens mij toen viel ik flauw ik stond ook gelijk weer op 1 sec later maar ik was wel even weg gevallen heeft dit met de xtc te maken ? ( niets aan overgehouden gelukkig aan pijn of wat dan ook ) ik ben wel vaker flauw gevallen dat als ik opstond van de bank dat ik zwart voor me ogen werd en duizelijk en dan val ik even weg maar dan sta ik ook gelijk op dit heb ik een aantal x eerder gehad. voordat ik xtc gebruikte is het niet gevaarljk voor mij om xtc te gebruiken?"
"ik heb een kwartje genomen toen 3 kwartier later nog een halve en weer half uur later dus 1.5 / 2 uur naar dat ik begonnen was denk ik iets van 0.2 L gedronken ( kon niet anders had niets meer en was nog niet binnen bij het feest ) zou het daar door komen ? gaat dat echt zo snel ?? ik had toen ik bij was wel 0.5 L geat zowat zn dorst had ik.daarna was het ook weer goed gr"