Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe bekende dealergrammen

De bekende dealergrammen

19 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik koop mijn sos altijd gewoon per gram en een gram is een gram. Ik betaal ongeveer €60 en de laatste testresultaat zat zelfs op 84%! Meestal zit het tussen de 70% en de 80% in.

Als je het per packje koopt, is het inderdaad meestal 0,7 à 0.8gr, maar ik koop gewoon per gr:P. Haha.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Via via heb ik in het midden des lands een prima dealer leren kennen. Altijd te bereiken, redelijke tot goede kwaliteit (tussen de 50 en 80% getest, meest recente op 73), rijdt in een normale auto, geen grote praatjes en altijd voorzichtig. Het enige waar ik van baal is dan zijn sealtjes altijd tussen de 0,7 en 0,8 gram bevatten als ik ze thuis naweeg. Nou ben ik van mezelf nogal direct, en dat weerhoudt me van commentaar, maar ik wil er wel een keer wat van zeggen. Denken jullie dat dit zin heeft en zo ja hoe pak ik dat het beste aan? Andere contacten heb ik niet, behalve op de bekende webwinkels :)
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey man, prima shit allemaal, wel vraag ik me af waarom je me te weinig geeft elke keer.

Of

Hey, heb jij geen weegschaaltje thuis?
..
nou...
H
HefnerrrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doen ze expres om hun winst flink te verhogen.
10x 0,8gr is maar 8gram maar eigenlijk heeft die er dus 10 verkocht..
Zou er niets van zeggen als de coke goed is is 0,8gr prima..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hazekees, dank. Waar ik een beetje van zou balen is als hij zegt zoek maar een ander, dan moet ik daadwerkelijk op zoek namelijk :tearsofjoy:
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je zo onzeker bent in de situatie kun je altijd nog overwegen om het gewoon niet te zeggen, en blij te zijn met wat je hebt omdat het je enige bron is.

Wat misschien overigens wel grappig zou zijn, is om in allerlei muntjes hem te betalen en dan ook niet de volle mep te betalen. :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mee eens, maar tevreden zijn met wat we hebben daar zijn wij Hollanders niet zo goed in. Goeie grap van het muntgeld, en dank voor je input :)
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is hier de normaalste zaak.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat doen de meeste dealers. Ik heb er wel eens een meegemaakt die gewoon 1,0 gram gaf, maar die vroeg gewoon meer geld er voor.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Weeg voor jezelf even af of het je waard is die prijs voor die hoeveelheid te betalen. Dealers blijven dealers, hetzelfde dat je de junk nooit kan vertrouwen kan de dealer evenmin. Je hebt geen controlerende instanties of de dealers zich wel aan hun woord houden, dus zal je voor jezelf moeten kijken door wie je bezeikt wil worden. Bij een ander krijg je misschien wel 1.0 gram, betaal je hetzelfde of minder, maar krijg je een kwaliteit om te janken.

Als ik zo brutaal mag zijn , wat betaal je nu ongeveer de ''gram'' ?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#11
SchilDpadDo zei:
Weeg voor jezelf even af
Klik om te vergroten...
:grin:

Een echte gram pure op de weegschaal kost meestal 70 euro. Als je goed shopt kan het goedkoper. Maar je moet al goed shoppen om uberhaupt pure coke te krijgen.

Normaal is 40 euro voor een dealergram = 0,7 van ongeveer 50% zuiver.
E
EINDHOVEN-COKELid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo,,

een korte uitleg voor jou , mischien kan ik je ermee helpen

De meeste dealers mixen de cocaine met andere middelen en geven deze prijzen
een Hele is altijd 0.8 en daarvoor betaal je 50 euro
een halve is altijd 0.4 en daarvoor betaal je 25 euro.

het kan ook zijn dat ze minder geld vragen zoals

0.6 voor 40 euro en 0.3 voor 20 euro.
Meeste van deze dealers verkopen het alleen puur vandaar de mindere hoeveelheid.
dit vond ik zelf het beste ook gaan tot dat mensen zelf op weegschaal gingen gooien.

ik woon namelijk in eindhoven en zo gaat het hier.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
In den Haag is het net zo, het is de gewoonste zaak van de wereld dat ze 0.7 a 0,8 een gram noemen. Dat is al zeker 5 a 7 jaar zo. Het begon allemaal met dat de prijzen zakte, om maar klanten te krijgen. Uiteindelijk kon men niet verder zakken, dus begonnen ze de hoeveelheid de verlagen. Eerst men 1 streep, toen met 2 en nu zelfs soms al met 3. Dit is niet enkel zo met coke maar ook met heroine. De tijd dat een gram nog echt 1.0 was is echt al heel lang geleden.

Dus je kunt het zeggen tegen je dealer, maar of hij zal zeggen dat je weger niet goed is, of hij geeft eerlijk antwoord en verteld je het verhaal wat ik hierboven beschreef.
Kom je toch een dealer tegen die echt 1.0 geeft, dan is het hoogstwaarschijnlijk inderdaad extra versneden om die 0.2 a 0.3 aan te vullen.

Enkel wanneer je groter inkoopt, vanaf 5 of 10 gram, dan weegt men weer echt grammen als grammen.
G
GekooktLid
01-01-2024, 00:00
#14
Der wordt 9 van de 10 keer gewezen naar de dealer. Het is een kwestie van geven en nemen. Wanneer men een goeie prijs betaald, dan zal de dealer ook precies de afgesproken hoeveelheid leveren.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als een caissière per ongeluk één Euro teveel in rekening brengt dan is het hek van de dam, maar bij drugsdeals vinden jullie het blijkbaar "normaal" om geld te betalen voor één gram terwijl jullie 0,8 gram geleverd krijgen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat raar. Gelukkig is mijn dealer wél een keurige gast die niet alleen een zuiver product levert, maar ook nog eens eerlijk en correct is in het doen van zaken. Maar goed, ik heb blijkbaar geluk met diegene (of hij met mij als vaste klant zijnde, het is maar hoe je het bekijkt).
C
CvanLent2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SirErick zei:
Als een caissière per ongeluk één Euro teveel in rekening brengt dan is het hek van de dam, maar bij drugsdeals vinden jullie het blijkbaar "normaal" om geld te betalen voor één gram terwijl jullie 0,8 gram geleverd krijgen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat raar.
Klik om te vergroten...

^Dit. Je loopt toch ook niet bij de coffeeshop naar buiten met een (ongeopend) 5je als je een 10tje hebt gehaald? Of is de reden dat het op deze manier snel en makkelijk gaat? Hier ben ik wel benieuwd naar :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
SirErick zei:
Als een caissière per ongeluk één Euro teveel in rekening brengt dan is het hek van de dam, maar bij drugsdeals vinden jullie het blijkbaar "normaal" om geld te betalen voor één gram terwijl jullie 0,8 gram geleverd krijgen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat raar.
Klik om te vergroten...

Ligt niet aan jou, ik vind dat ook raar. Nou koop ik nooit sos, maar als ik bv 20 pillen bestel bij mn dealer krijg ik er ook 20 en niet 18 of 19. Blijkbaar is het bij sos dan normaal om te betalen voor lucht. Ik vind dat ook wel vreemd hoor
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#18
SirErick zei:
Als een caissière per ongeluk één Euro teveel in rekening brengt dan is het hek van de dam, maar bij drugsdeals vinden jullie het blijkbaar "normaal" om geld te betalen voor één gram terwijl jullie 0,8 gram geleverd krijgen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat raar. Gelukkig is mijn dealer wél een keurige gast die niet alleen een zuiver product levert, maar ook nog eens eerlijk en correct is in het doen van zaken. Maar goed, ik heb blijkbaar geluk met diegene (of hij met mij als vaste klant zijnde, het is maar hoe je het bekijkt).
Klik om te vergroten...

Denk een beetje beide :P. Want over het algemeen zijn coke dealers niet vaak eerlijk, wat ik kan zeggen uit mijn ervaringen tenminste.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik betaal met veel plezier tot 70 euro per gram en dat ie maar zo zuiver kan zijn als het is.

Kwaliteit komt bij mij op de 1ste plaats en dat zal steeds zo blijven.

Als je dan per 10gr begint te kopen kan je voor die hele goeie 65 per gram betalen.

Maar zaag je echt voor een volle gram 1.00 en aan 50euro, dan zal het indd zo zijn dat je mss 0.4gr van die goeie zuivere zult hebben en 0.6 troep erbij.

Dan zou ik toch gaan voor men 0.7-0.8gr voor 70euro zonder die extra troep :grin:

:wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
SirErick zei:
Als een caissière per ongeluk één Euro teveel in rekening brengt dan is het hek van de dam, maar bij drugsdeals vinden jullie het blijkbaar "normaal" om geld te betalen voor één gram terwijl jullie 0,8 gram geleverd krijgen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik vind dat raar. Gelukkig is mijn dealer wél een keurige gast die niet alleen een zuiver product levert, maar ook nog eens eerlijk en correct is in het doen van zaken. Maar goed, ik heb blijkbaar geluk met diegene (of hij met mij als vaste klant zijnde, het is maar hoe je het bekijkt).
Klik om te vergroten...

Amen to that. Ik kan er echt niet tegen dat mensen altijd maar goedpraten dat het óf versneden is óf dat je seal niet vol genoeg zit. Ik vind dat een dealer altijd moet leveren wat hij zegt, dus een volle gram en een zuiver product. Als het dan 70 euro moet kosten, prima hij bepaalt de prijs maar liegen over je product kan ik zo slecht tegen...

Als het niet uit kan voor die 50 euro, prima maar ga niet lopen oplichten... Ik laat het ze altijd weten, echt altijd. Heb laatst een dealer laten terugkomen, zogenaamd voor meer (anders komt ie natuurlijk niet terug). Heb hem laten weten dat hij moet stoppen met die onzin of nooit meer terugkomen, hij koos ervoor om nooit meer terug te komen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."