#1
Zo dom is het nog niet want het verbrand ook alles wat men erbij doet ![:)]()
Hempy zei:coke valt wel te roken in een sigaret gwn de filter beetje uithalen, beetje tabak eruit, en dan de coke erin zuigen en oproken, of het effect heeft weet ik niet, ik deed het meestal als ik al een paar lijnen had genomen, je proeft het wel

Kim zei:coke moet je of snuiven of basen![]()
Kim zei:denk eerder dat dat het placebo effect geeft.
coke moet je of snuiven of basen![]()
het is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh
Echt zonde van je coke voordat het in je longen is laat ik zeggen tijdens dat je het verbrand is de stof die je namelijk de " High " Effect geeft is dan al bijna weg dus beter niet beter Rook je wiet en snuif je coke
Dus niet roken maar het beste is natuurlijk niks roken en snuiven
Dit antwoord is 11 jaar geleden al gegeven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."